مبل شنی طرح چرم بست وی

کد 32216

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح چرم بست وی محصولی زیبا و متفاوت از این کمپانی مطرح بوده که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول خاص دارای ساختاری طبی بوده که به دلیل نرمی و راحتی برای استراحت های طولانی و خواب توصیه می شود. جنس بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی انتخاب شده تا بر کیفیت محصول بیافزاید. این کالا ساختاری ساده و یک رنگ دارد. اما در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید. مواد داخلی محصول از جنس فیبر مصنوعی و یا یونولیت انتخاب شده تا علاوه بر ویژگی نرمی بالا شاهد وزن کمی از این کالا باشید. این وزن کم بدنه موحب شده تا به راحتی جا به جا شود. این مبل شنی کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. البته توجه داشته باشید بدنه محصول به دلیل ارگونومی خاص تولیدی در اثر نشستن و با توجه به فرم بدن به این شکل نهایی خواهد رسید. از سویی دیگر برای اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز دریافت خواهد شد. اگر شما قصد خرید این مبل شنی با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به نمایندگی مبل شنی آرامش با قیمتی مقرون به صرفه این کالا را تهیه کنید.


  • طول: 120 سانتی متر 
  • عرض: 120 سانتی متر
  •  ارتفاع: 100سانتی متر
  •  ارتفاع تا نشیمنگاه: 50 سانتی متر 
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی 

مبل شنی طرح چرم بست وی

مبل شنی طرح چرم بست وی از ساختاری خاص پیروی می کند که در واقع توانسته محصولی برای ایجاد راحتی بسیار زیادی را مهیا سازد. در اختیار قرار گرفتن این محصول برای افراد به گونه ای می باشد که می توان از آن برای موارد بسیار زیادی استفاده کرد و با داشتن آن راحتی برای استفاده کنندگان مهیا می باشد. مبل شنی ساخته شده توسط شرکت بست وی است که در طراحی و تولید وسایل طبی و راحتی موفق بوده است و می تواند بیش ترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. مبل شنی دارای رویه ای با جسن چرم مصنوعی می باشد که به اصطلاح به آن طرح چرم می گویند. ساختار این جنینی در زیبایی بسیار زیاد این محصول نقش دارد و می تواند بهترین و خاص ترین وسیله راحتی را فراهم سازد. با وجود این که بدنه از فرم خاصی تشکیل شده است افراد می توانند بر روی آن به راحتی قرار گرفته و شرایط دلخواهی را داشته باشند. در نتیجه محصول جزو محصولات پر کاربرد در سال های اخیر شناخته شده است و برای استفاده علاقه مندان آماده می باشد. این مبل شنی رویه ای با رنگ های متنوع دارد که افراد می توانند در هنگام خرید نسبت به انتخاب درست محصول اقدام کنند و موردی بی نظیر و خاص را تهیه نمایند. مبل شنی ویژگی های بسیار خوبی دارد که با این وجود می توان آن را برای خرید و استفاده مداوم در نظر گرفت.


سطح شیبدار محصول

همان طور که در تصویر مبل شنی مشاهده می کنید این محصول از سطحی شیبدار ساخته شده است که تنها به دلیل بالا بردن سطح راحتی افراد به این فرم بدنه در آمده است و در واقع طراحی آن با داشتن چنین سطحی رضایت بخش تر خواهد بود. این مبل شنی قادر است که به راحتی افراد را برای استفاده مداوم از آن تشویق کند و از این رو می تواند شرایط خوبی را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. کسانی که به دنبال یک وسیله راحتی برای استفاده در طول روز هستند و تمایل دارند از آن در نقاط مختلف خانه استفاده کنند تا در هر زمان به آن مراجعه نمایند می توانند از خرید این مبل شنی لذت ببرند و با استفاده از آن به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کنند. سطح شیبدار در واقع به خاطر بالا بردن آرامش و راحتی در ناحیه کمر ایجاد شده است و سبب شده است افراد به آن تکیه داده و فرم استاندارد بدن خود راحفظ کنند. حفظ فرم استاندارد بدن در جلوگیری از بروز آسیب در این ناحیه موثر است و سبب افزایش رضایت افراد از این ساختار می شود. به همین خاطر است که از این مبل شنی به عنوان یک محصول منحصر به فرد و مطلوب برای تمامی سنین یاد شده است.


ارتفاع مناسب از زمین

این سطح شیبدار که در واقع بدنه مبل شنی را ایجاد کرده است دارای ارتفاع مناسبی از سطح زمین می باشد و می تواند پاها را نیز در شرایط استاندارد قرار دهد. این موقعیت می تواند در راحتی ستون فقرات نیز نقش داشته باشد و در نتیجه بهترین موقعیت نصیب افراد گردد. مبل شنی را می توان در محیط های سرپوشیده و یا محیط های باز قرار داد و از فضای به وجود آمده لذت برد. این محصول می تواند سبب آرامش افراد در فضای باز شود تا بتوانند از هوای تازه لذت ببرند و به مطلوبیت دلخواه در زمان استراحت برسند. با این وجود است که می توان گفت این مبل شنی از طراحی به خصوص و منحصر به فرد تشکیل شده است.


ضد حساسیت

مبل شنی مد نظر از نهایت کیفیت و مرغوبیت در رویه تشکیل شده است و به طور کلی بدنه ای با بهترین مواد اولیه دارد از این رو می تواند با قابلیت ضد حساسیت بودن در اختیار علاقه مندان باشد و برای آن ها رضایت را ایجاد سازد. ضد حساسیت بودن این محصول سبب طولانی تر شدن مقدار استفاده از آن می شود و می تواند راحتی بیش تری را ایجاد نماید.


خرید

با توجه به قیمت ارزان مبل شنی طرح چرم بست وی محصول را می توان از تولیدی مبل شنی آرامش سفارش داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...