مبل شنی طرح توپ با زیرپایی

کد 31026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح توپ با زیرپایی یکی دیگر از محصولات فانتزی و باکیفیت تولید شده برای بزرگسالان بوده که با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی بماند. بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده تسکیل شده است. این مواد وزن کمی داشته و ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارند. توجه داشته باشید مواد یونولیتی می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا سارژ مجدد مواد داخلی از زیپ تعبیه شده در انتهای محصول استفاده کنید. این مبل شنی دارای طراحی بدنه فانتزی برگرفته از توپ فوتبال بوده مه در میان جوانان طرفداران بالایی دارد. همچنین محصول یک زیرپایی استاندارد نیز داشته تا علاوه بر استفاده به عنوان یک میز مجزا مورد استفاده قرار گیرد. رنگ بدنه محصول را می توانید شخصا سفارش دهید. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی طرح توپ با زیرپایی

محصولات شنی با طراحی های اسپرت، مورد علاقه بسیاری از افراد واقع می شوند. این گونه طراحی بیشتر مورد پسند جوانان و نوجوانان بوده و در فضاهای مختلفی مانند کافی شاپ، باشگاه ها، اتاق و ... کاربرد دارند. مبل شنی طرح توپ با زیرپایی به دلیل داشتن ساختمانی راحت و مناسب و هم چنین طراحی کاربردی، از محبوبیت بالایی در میان خریداران بهره می برد و این محصول توانسته رضایت خریداران را جلب نماید. در ادامه این مطب برخی از ویژگی های این محصول را که در زمان خرید باید به آن توجه داشت بررسی کرده و بیان می کنیم تا بتوانید با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. 


بدنه ای زیبا با رنگ شاد

این محصول به صورت توپ های چهل تکه فوتبالی تهیه شده است و بدنه آن از تکه هایی پنج ضلعی که به هم متصل می باشند تشکیل شده است. رنگ زمینه این توپ بزرگ زرد رنگ می باشد و بخش هایی از آن به رنگ بنفش است. این ترکیب رنگی بسیار زیبا بوده و جذابیت بالایی به محصول داده است. در قسمت پایینی بدنه نیز یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید و یا در صورت نیاز رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. 


دارا بودن ساختمانی طبی 

این محصول فوق العاده نرم و راحت است و در طراحی آن سعی شده تا تمامی استانداردهای لازم لحاظ شود. نشیمنگاه این مبل شنی به صورت جادار و راحت طراحی شده است ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد. به همین علت در زمان استفاده، نشستن و برخاستن مکرر به کمر و زانوهای شما فشار وارد نمی کند و اذیت نخواهید شد. هم چنین در زمان نشستن، پاهای شما آویزان نشده و دچار درد در پاها نمی شوید. این محصول از پشتی خوب و مناسبی بهره مند می باشد که ارتفاعی مناسب و ایده آل دارد. به همین دلیل با نشستن و تکیه دادن به این پشتی، گودی کمر به خوبی پر شده و ستون فقرات در وضعیتی ایده آل قرار می گیرد. شما می توانید با استفاده از این محصول ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه به بدن شما فشاری وارد شود و یا اذیت شوید. هم چنین این مبل شنی فضایی مناسب و راحت را برای شما ایجاد می کند تا بتوانید به انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند بپردازید بدون اینکه خسته شوید. 


دارا بودن زیرپایی

زیرپایی از بخش های مهم این محصول به شمار می رود. این زیرپایی به صورت مکعبی تهیه شده است و دارای کیفیتی دقیقا همسان با مبل شنی می باشد. در تولید آن از رویه و مواد داخلی مبل شنی استفاده شده است. ابعاد و ارتفاع زیرپایی متناسب با نشیمنگاه مبل شنی طراحی شده است به طوری که در زمان نشستن و استراحت بر روی این محصول می توانید به خوبی پاهای خود را بر روی آن دراز کرده و به راحتی به استراحت بپردازید. این زیرپایی بسیار نرم و لطیف بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد به همین علت در استفاده های طولانی مدت، دچار آسیب نخواهد شد. یکی دیگر از کاربردهای این زیرپایی، استفاده از آن به عنوان پاف نشیمن می باشد. شما به راحتی می توانید از این زیرپایی جهت نشستن استفاده نمایید. این محصول انعطاف خوبی دارد و با داشتن ارتفاع مناسب، نشستن بر روی آن لذت بخش خواهد بود. شما می توانید از این محصول در کنار مبل شنی به عنوان یک میز کوچک برای قرار دادن وسایل خود نیز بهره ببرید. این محصول کاربردی، برای استفاده های گوناگون طراحی شده است و طول عمر بالایی دارد. 


اندازه های مناسب

این محصول دارای ابعادی استاندارد می باشد که به فضای کمی برای استفاده نیازمند است و هم چنین با وجود وزن کم، به راحتی می توان آن را انتقال داد. این مبل شنی دارای قطر 80 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 90 سانتی متر می باشد که برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است. وزن بدنه این محصول 6 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را حمل کرد. هم چنین این محصول قادر است وزنی برابر با 120 کیلوگرم را تحمل نماید. 


روش خرید

مبل شنی طرح توپ با زیرپایی از سری محصولات راحتی و مناسب برای تمامی افراد است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...