​مبل شنی طبی پشتی دار

کد 32030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی پشتی دار دارای بدنه از جنس پارچه برزنتی توانسته در مدت کمی مرغوبیت و کیفیت بالای خود را ثابت کند و جزو پرفروش ترین مبل شنی در فروشگاه مبل شنی آرامش باشد. این مزیت سبب شده تا تولید کننده بر روی تمامی زوایای طراحی بدنه با ظرافت تمام کار کرده و محصولی بی نقص را افراد ارائه کند. این مبل شنی در ساختار شبیه به یک تکیه گاه بلند و محکم می باشد که دارای نشیمنی مناسب و استاندارد به جهت قرار گرفتن درست پاها است. این نشیمن به اندازه لازم در بخش وسط فرو رفتگی دارد که می تواند به راحتی افراد در استفاده از این محصول کمک کند. ساختار پشتی این مبل شنی به شکل قله کوه می ماند علت این طراحی به این شکل این می باشد که پشتی بلند تر بودن و تمامی بخش ستون فقرات را احاطه کند و باعث قرار گرفتن صاف و درست کمر بشود. همچنین این پشتی تا گردن افراد نیز کشیده شده و به این ترتیب در زمان استراحت می توان سر را به آن تکیه داد و رفع خستگی نمود. با این نوع ساختار دیگر نیازی به قرار دادن شیء نرم برای خوابیدن نیست و می توان به راحتی به این صورت ی خواب کوتاه عصرگاهی را داشت. با توجه به نرمی و لطافت این محصول که جزو محصولات طبی به حساب می آید می توان آن را برای افراد سالخورده و افرادی که دچار مشکلات در ستون فقرات هستند تهیه نمود. به جهت خرید مبل شنی طبی پشتی دار می بایست به وب سایت فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را خریداری کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهبرزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی طبی پشتی دار

مبل شنی طبی پشتی دار پر فروش ترین محصولی است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد و برای تعداد زیادی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دلخواه ساخت بی نظیر و دقیقی دارد از این رو جزو وسیله هایی می باشد که به گونه ای حرفه ای ساخته می شوند و می تواند مرغوب ترین و بی نظیر ترین ویژگی ها را شامل شود. از این رو محبوبیت داشته و جزو پر فروش ترین وسیله هایی بوده است که در تمامی منازل قابلیت استفاده دارد و باید وجود داشته باشد. مبل شنی ابعاد بزرگی دارد و دارای پشتی می باشد. این پشتی بلند مزیت استفاده طولانی مدت را برای افراد ایجاد می سازد و می تواند به بهترین شکل برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این موارد یکی از بادوام ترین رویه ها را دارد و در برابر برخی از عوامل دارای دوام و طول عمر می باشد. به همین ترتیب قادر است در رطوبت و آب نیز استفاده شود و بالاترین میزان کارایی را دارا می باشد. محصول مورد نظر جذابیت ظاهری نیز دارد. به طوری که رنگبندی بدنه آن بسیار متنوع بوده و سعی در این دارد که افراد را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود هر کس که تمایل به خرید این مبل شنی دارد می تواند به آسانی محصول را انتخاب و خریداری کند و در تمامی لحظات از آن استفاده نماید. برای آگاهی بیش تر در زمان خرید مبل شنی با ما همراه باشید.


قابلیت های محصول

یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در این محصول ایجاد شده است و می تواند برای خرید افراد را قانع کند بدنه ضد آب محصول بوده است. چرا که ضد آب بودن بدنه سبب می شود تا به آسانی محصول را مورد استفاده قرار داد و شرایط را برای بهره برداری در تمامی موقعیت ها مناسب کرد. علاوه بر این موارد داشتن این بدنه دلیل بر ضخامت آن است که مورد بحث می باشد و مانعی بر سر راه نفوذ آب و رطوبت به داخل بدنه می باشد. از سوی دیگر می توان گفت که این محصول دارای قابلیت های مصرف در محیط های مرطوب می باشد و هم چنین می تواند به راحتی در استخر ها مورد استفاده قرار گیرد. استخر ها محلی حاوی رطوبت بسیار زیاد هستند که در این محیط افراد نیاز به داشتن محلی برای استراحت هستند و یا محیطی برای رسیدن به آرامش برای آن ها لازم است. به همین خاطر می بایست محصولی را انتخاب و خریداری کرد که بالاترین میزان رضایت را برای افراد دارد و سعی در تولید بهترین محصول با طول عمر بالا دارد. این مبل شنی با قابلیت ضد آب بودن بهترین گزینه برای بهره برداری درست از محصول می باشد.


پشتی بلند محصول

مبل شنی دارای یک پشتی بلند نیز می باشد که در امتداد بدنه قرار دارد. این پشتی سعی در آن دارد که افراد در زمان مصرف بتوانند ستون فقرات خود را در بهترین شرایط قرار دهند تا در آرامش کافی به استراحت مشغول باشند. علاوه بر این موارد ستون فقرات نقش اساسی در راحتی و آسایش افراد دارد از این رو قرار گیری درست آن امکان آرامش کافی در زمان استراحت را می دهد و برای افراد جذاب محسوب می شود. پشتی بلند مبل شنی به بدنه متصل است و دارای رنگبندی مشابه با بدنه می باشد. برخی از محصولات این قسمت را جداگانه دارند اما این مبل شنی پشتی دارد که در امتداد بدنه دوخته شده است و به این روش راحت ترین حالت را برای استراحت افراد ایجاد می سازد و می تواند افراد را در موقعیت استاندارد قرار دهد.


وزن کم

بدنه محصول وزنی ناچیز دارد تا توانست به راحتی آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد. این محصول را به آسانی می توان بر روی سطح آب قرار داد و از آن بهره مند بود. چرا که مبل شنی یکی از محصولات مهیجی است که برای بازی و تفریح افراد در نظر گرفته می شود. علاوه بر این موارد با وزن کم و قابلیت ضد آب بودن می تواند بر روی سطح آب قرار بگیرد و موقعیتی منحصر به فرد را ایجاد سازد.


خرید محصول 

آسان ترین روش برای خرید مبل شنی طبی پشتی دار مراجعه به سایت مبل شنی آرامش و خرید غیر حضوری می باشد که در هر زمان و در هر مکانی امکان پذیر است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...