​مبل شنی طبی زیر پایی دار

کد 23029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
1,495,000
1,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی زیر پایی دار با قیمتی ارزان در دسته محصولات باکیفیت می باشد که با بهترین پارچه موجود در بازار تهیه و تولید شده است. این مبل شنی زیبا دارای دو قسمت مهم می باشد که قسمت کوچک تر آن در راحتی بیش تر افراد نقش بسزایی دارد. در واقع این محصول دارای یک زیر پایی می باشد که در زمان استراحت می توان پاها را روی ان قرار داد و از استراحت لذت زیادی برد. این مبل شنی برای جلوگیری از کمردرد و پادرد طراحی شده واز ساختاری طبی برخوردار است. این قسمت کوچک تر که زیر پایی می باشد به صورت مستطیل است تا هر دو پا بر روی آن جای بگیرد و در هنگام دراز کشیدن ستون فقرات هیچ فشاری را حس نکند. قسمت بزرگ مبل شنی که در واقع نشیمنگاه آن می باشد دارای یک پشته کوچک است که برای تکیه دادن به آن در هنگام نشستن بر روی مبل تعبیه شده است. جنس بدنه این محصول از چرم مصنوعی باکیفیت و مقاوم در برابر آسیب های کوچک است که دارای دوام بالا و طول عمر بسیار زیاد می باشد و در زمان زیاد و در استفاده طولانی مدت حالت اولیه خود را از دست نمی دهد. این مبل شنی با دوخت تضمینی که دارد تمامی ابعاد راحتی افراد را در نظر گرفته است که یکی دیگر از آن ها داشتن دسته کوچک برای حمل و نقل راحت محصول است و به منظور انتقال آسان در زمان کم بدون سختی به نقاط دیگر تعبیه شده است. مبل شنی طبی زیرپایی دار را می توان از نمایندگی مبل شنی آرامش خریداری نمود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
دارای زیرپایی شنی
  

 

مبل شنی طبی زیر پایی دار

مبل شنی طبی زیر پایی دار می تواند در محلی مناسب در منزل قرار بگیرد و برای استفاده دائمی و مکرر به کار گرفته شود. از این رو دارای ابعاد مناسبی بوده است و دارای قابلیت قرار دادن در محیط های دلخواه می باشد. در زمانی که افراد در طول روز به دلیل خستگی به دنبال محیطی دلچسب و راحت می باشند که خستگی های خود را بر طرف کنند و به آرامش دلخواه خود برسند وجود مبل شنی به آن ها این امکان را می دهد که به راحت ترین صورت استراحت های روزانه را انجام دهند و از محیطی مطلوب و منعطف برخوردار باشند. از سوی دیگر می توانند در نهایت سکوت و لذت به تماشای فیلم های مورد علاقه خود پرداخته و به لذت کافی برسند. یا این که از مطالعه کتاب ها به تجربه ای منحصر به فرد دست پیدا کنند. به هر حال داشتن مبل شنی در هر منزلی به افراد امکان داشتن راحتی و آسایش را می دهد و برای آن ها به نوبه خود محیطی امن و منحصر به فرد را ایجاد می سازد. با داشتن مبل شنی دیگر نیازی به دیگر وسایل راحتی برای استراحت های روزانه نیست و تمایل افراد به بهره برداری از این محصول نسبت به محصولات دیگر بیش تر می باشد. از این رو تنوع زیادی نیز در تولید مبل شنی به کار رفته است که سبب می شود تا افراد به راحتی به آن جذب شده و جزو محصولات محبوب افراد باشد.


بهره مندی از محصول

این مبل شنی مانند سایر مبل های شنی دارای مزیت هایی که در بالا آن ها را عنوان کرده ایم می باشد با این تفاوت که راحت تر و بهتر توانایی ارائه کارایی ها و مزیت های خود را دارد. از سوی دیگر دارای قابلیت هایی می باشد که از نظر مخاطبان مهم بوده است و در ساخت این محصول دلخواه به کار رفته است. بخش های مختلف در کنار هم تشکیل این مبل شنی را داده اند که در واقع ظاهری ساده دارد تا به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد اما به طور کلی از کارایی های بالایی برخوردار می باشد که توجه افراد را به خود جلب کرده است. این مبل شنی در کنار خود یک زیر پایی نیز دارد که وجود آن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مهم ترین شرایطی که با وجود زیر پایی ایجاد می شود این است که افراد دیگر توانایی آن را دارند که به راحتی پاهای خود را نیز صاف قرار دهند و نیز ستون فقرات را به حالت استاندارد قرار دهند. زیر پایی به آن ها کمک می کند تا برای استراحت پاها محلی مناسب را ایجاد کنند و راحت ترین حالت را به خود بگیرد. از این رو وجود این بخش مهم و حائز اهمیت است و به کمک آن افراد به نهایت آرامش و راحتی می رسند.


جنس رویه مبل شنی و زیر پایی

هر دو بخش اصلی محصول که در کنار هم و جدا از هم دارای قابلیت های مختلف می باشند دارای یک جنس بوده اند که مزیت های دوام و طول عمر را نیز به همراه دارد. این وسیله کاربردی جزو محصولاتی است که بالاترین میزان بهره برداری را می توان از آن داشت و شرایط برای راحتی بیش تر افراد مهیا می باشد. رویه این محصول از جنس با کیفیت چرم مصنوعی بوده است که ضخامت زیادی داشته و می تواند در مدت زمان طولانی شکل و موقعیت خود را حفظ کند و دچار خرابی نشود. از سوی دیگر این وسیله دلخواه با حفظ ظاهر خود توانسته بهترین محصول را خلق کند که در طول دوره استفاده نمی توان شاهد تغییر حالت آن بود و نیز دارای زیبایی ظاهری می باشد.


فضای خالی داخل محصول

این مبل شنی در داخل خود دارای مقدار زیادی فضای خالی می باشد و در واقع محیط داخلی آن با مواد پر نشده است. این فضای خالی دارای اهمیت های بالایی می باشد. یکی از این اهمیت ها داشتن قابلیت منعطف بودن بسیار بالا است که برای این گونه وسایل طبی مناسب می باشد. به همین خاطر مقداری فضای خالی در این محصول شکل گرفته است که به درستی بتواند نیاز افراد را در زمان مصرف محصول پاسخگو باشد.


خرید

خرید مبل شنی طبی زیر پایی دار به ساده ترین صورت انجام می شود و تنها از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش ایجاد می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...