مبل شنی طبی اصل

کد 32031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی اصل با دوختی تضمینی تولید شده در نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش جزو دسته محصولات راحتی طبی می باشد که برای استفاده افراد سالخورده و بیمار در منزل انتخاب و خریداری می شود. این محصول زیبا دارای وزن سبکی می باشد که برای نقل و انتقال مانعی ایجاد نمی کند. مبل شنی مد نظر دارای دوختی محکم به شکل عمودی می باشد که در ایستاده قرار گرفتن آن نقش بسیاری داشته است. این دوخت در قسمت انتهای مبل شنی به صورت افقی شده و باعث ایجاد یک نشیمنگاه راحت و نرم می شود که در هنگام استراحت و انجام کارهای مختلف به کار می آید. این دوخت بدنه به صورت محکم باعث شده تا در برابر فشار ئارده از سوی وزن افراد مقاوم باشد و با ضربه از قسمت دوخت باز نشود. همچنین باعث دوام این محصول نیز شده است و می توان آن را برای افراد سنگین وزن نیز استفاده کرد. تمامی دوخت های این مل شنی به رنگ پارچه بدنه می باشند که در زیبایی و ظاهر ساده و شکیل این محصول نقش مهمی دارد به علاوه نخ های به کار رفته برای دوخت بدنه از مرغوب ترین و باکیفیت ترین نخ ها بوده که با کشیده شدن دچار پارگی و آسیب کلی به بدنه نمی شود. رنگبندی بدنه محصول براساس سلیقه افراد انتخاب می شود و طیف وسیعی از رنگ ها را به خود اختصاص می دهد. با توجه به این موارد شما می توانید این مبل شنی را برای استفاده در مدت های طولانی خریداری کنید و در این زمان از استفاده آن لذت کافی را ببرید. جهت خرید مبل شنی طبی اصل به نمایندگی رسمی مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

قطر 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
پارچه رویه قابل تعویض
رنگ بدنه رنگبندی متنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی طبی اصل

مبل شنی طبی اصل با بدنه ای حرفه ای در اختیار افراد علاقه مند می باشد که تمایل به داشتن محیطی راحت و مناسب برای تایمی از روز هستند. این مبل شنی می تواند بهترین شرایط را برای این گونه افراد مهیا سازد و برای آن ها مطلوبیت بسیار زیادی ایجاد نماید. در نتیجه با کیفیت بالا و نیز دوام طولانی برای استفاده مداوم افراد در دسترس آن ها می باشد و می تواند بهترین نوع مصرف را داشته باشد. از سوی دیگر علاوه بر کیفیت و کارایی محصول مورد نظر دارای زیبایی های ظاهری نیز بوده است که تمایلات افراد را به داشتن محصولات منحصر به فرد افزایش می دهد و قادر خواهد بود که در طولانی مدت شرایط خاصی را ایجاد سازد. در نتیجه میزان مصرف این محصول بالا بوده است و خریداری آن نیز به آسانی صورت می گیرد. وسایل منزل همواره باید در بهترین کیفیت باشند چرا که با گرانی قیمت محصول می توان گفت که برای خریداری محصولات نیاز به پرداخت پول زیادی می باشد به همین خاطر در زمان خرید افراد تمایل دارند که محصولات را در بالاترین کیفیت خریداری کنند تا از طول عمر بالای آن ها بهره مند باشند. از این رو می توان گفت که مبل شنی نیز جزو چنین محصولاتی است که با داشتن قیمت مناسب و دوام بالا می توان با خرید آن سال های زیادی از محصول بهره مند شد و آن را به بهترین شکل مورد استفاده قرار داد. توجه به برخی بخش های مفید محصول لازمه خرید آن است که در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.


دوخت در بخش های مختلف محصول

دوخت عامل موثری در خرید محصولات و دوام آن ها می باشد و  می تواند مقاومت بدنه را به طور کلی افزایش دهد. این مزیت در محصولاتی که برای نشیمن افراد می باشند نقش بسزایی دارد و قادر خواهد بود که با استحکام بالا برای مدت زمان طولانی وزن بالای افراد را تحمل کند. مبل شنی نیز محصولی با طول عمر بالا برای نشستن افراد می باشد و می تواند بدنه را با دوام بالا در اختیار افراد قرار دهد. همچنین این محصول بی نظیر دوخت محکم و تضمینی دارد و در صورت استفاده مکرر و دائمی از این محصول شرایط برای بهره برداری از آن موجود می باشد. در نتیجه آسیب نخواهد دید و خرابی نیز در این محصول رخ نخواهد داد. دارای بودن طول عمر بالا به خاطر دوخت های محکم در بخش های مختلف بدنه می باشد. بخش هایی مانند درز و شکاف هایی که تکه های پارچه بدنه را به هم متصل کرده اند گونه ای از این بخش ها بوده اند که می توان با تکیه بر آن ها از وسیله طبی مد نظر در طول سال های زیاد استفاده کرد و لذت کافی را در زمان استراحت کسب نمود.


بخش های مهم

مبل شنی دارای بخش های مهمی نیز می باشد که وجود آن ها تنها به دلیل دوام بالای محصول و استفاده طولانی مدت از آن می باشد. از این رو به بهترین شکل در نظر گرفته شده اند و توانایی اجرا کردن شرایط بهینه را دارند. بخش هایی مانند دستگیره محصول که قسمتی مهم برای حرکت دادن مبل شنی بر روی سطوح است دارای اهمیت بسیار زیادی بوده است که می تواند با رضایت افراد رو به رو باشد. چرا که وجود آن به استفاده کنندگان امکان حرکت دادن سریع و آسان را می دهد و برای آن ها مشکلی ایجاد نمی سازد. درنتیجه به راحتی و بدون وجود کمک می توانند محصول را جا به جا و به محلی دیگر منتقل کنند. تغییر محیط محصول نیز به خاطر وجود این بخش راحت تر و بهتر صورت می گیرد.


نرم بودن بدنه

رویه این مبل شنی از مخمل تشکیل شده است که رنگی شفاف و واضح دارد. از این رو در رنگبندی دلخواه افراد ساخته شده است و برای محیط مورد نظر افراد انتخاب می شود. این رویه لطافت و نرمی بی نظیری دارد و در صورت استفاده حس خوشایندی به افراد می دهد. با این حال است که استفاده کنندگان قادر می باشند در تایم طولانی به راحتی بر روی محصول قرار بگیرند و از موقعیت خود استفاده کنند.


خرید

برای خرید مبل شنی طبی اصل همین حالا با شماره های واحد فروش مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...