مبل شنی طبی

کد 52003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,530,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طبی ارزان دارای کیفیت بالایی است که می تواند در طول زمان استفاده مقاومت و دوام بالایی داشته باشد. با این وجود است که محصول مورد نظر را می توان مدت زمان زیادی استفاده کرد و با آن به نهایت آرامش در زمان استراحت رسید. مبل شنی رویه ای نرم و راحت دارد که می تواند در زمان استفاده افراد به بهترین شکل برای آن ها راحتی داشته باشد و بتواند مشکلی را برای آن ها ایجاد نکند. مبل شنی رویه ای مخمل دارد که نرمی و لطافت محصول را دو چندان می کند و برای استفاده کودکان نیز مناسب می گردد. با وجود این محصول در هر برهه زمانی افراد قادر به استراحت هستند و حتی می توانند آن را با خود به محل های دیگر ببرند. حمل محصول آسان است و با توجه به وزن کمی که دارد به دو روش جا به جا می شود. یکی از این روش ها در زمانی است که محصول را تخلیه می کنید و به صورت پوسته خالی حمل و نقل می نمایید. با این وجود است که در ابعاد کوچک قابل حمل می شود و می توان آن را در کنار وسایل دیگر خود در سفر به همراه داشت. اما در زمانی که افراد تمایل به انتقال محصول با شکل اصلی خود هستند می توان آن را با ابعاد استانداردی که دارد در داخل اتومبیل قرار داد و به محلی های دیگر منتقل کرد. به همین خاطر است که وزن محصول سبب ایجاد چنین مزیت هایی شده است. اگر قصد خرید مبل شنی طبی ارزان را دارید در اسرع وقت به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و محصول را انتخاب نمایید.

طول 65 سانتی متر
عرض 65سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی طبی ارزان

مبل شنی طبی ارزان قابل استفاده در هر محیطی می باشد و برای استفاده در طولانی مدت سازگاری های لازم را دارد. هر چند که از بدنه ای منعطف و نرم تشکیل شده است می تواند بهترین طول عمر و دوام را در گروه محصولات طبی داشته باشد. از این رو یکی از محبوب ترین محصولاتی است که امروزه تمامی افراد آن را خریداری کرده و برای خود در منزل و یا محل کار مورد استفاده قرار می دهند. قیمت مناسبی که شامل حال این محصول شده است به افراد امکان خرید را می دهد و راحت بودن داشتن این محصول را مهیا می سازد. از این رو هر زمان که افراد مایل به داشتن این محصول طبی در منزل باشند می توانند با قیمت کم آن را خریداری کنند و از مزیت داشتن آن بهره مند شوند. داشتن خصوصیاتی که با توجه به دوخت بدنه ایجاد شده است به استفاده کنندگان این امکان را می دهد تا با خیالی آسوده در طول استفاده بر روی آن قرار بگیرند و دچار مشکل نشوند. همچنین با در نظر داشتن ابعاد مناسبی که شامل حال این محصول شده است می توان گفت که در محیط های کوچک نیز جای می گیرد و می تواند بهترین شرایط را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. در نتیجه یکی از خرید های به صرفه و مناسب برای تمامی علاقه مندان به مبل شنی می باشد. جهت خرید این محصول مطالب زیر را مطالعه کنید.


ظاهری مدرن

طراحی این مبل شنی کاملا مدرن می باشد و می تواند بهترین ظاهر را برای محیط استفاده کننده ایجاد سازد. از این رو هر فردی که به دنبال محصول جدید و به روز می باشد می تواند این گزینه را خریداری کند و در فضای منزل به عنوان بهترین و خاص ترین محصول استفاده نماید. در نتیجه طراحی این مبل شنی منحصر به فرد می باشد و جزو خاص ترین محصولات در سال های اخیر می باشد. همچنین طراحی مدرن این وسیله طبی برای راحت تر بودن افراد در زمان مصرف محصول مناسب است و نقش مهمی را ایفا می کند. مبل شنی با دوخت های موازی و در امتداد هم می تواند زیبا ترین گزینه را تشکیل دهد و بدن را در حالت استاندارد و طبی قرار دهد. از این رو به هیچ وجه در مصرف این محصول دچار مشکل نخواهید شد و شرایط برای بهره برداری در طولانی مدت از این محصول خاص مهیا می باشد. طولانی شدن اقامت بر روی مبل شنی و حضور بر روی این محصول به علاقه مندان این امکان را می دهد که به راحت ترین صورت تایم افراد تنظیم شود و بتوانند موقعیتی جدید و بهتر در زمان استراحت های روزانه داشته باشند. به همین خاطر است که مدرن بودن و به روز بودن مبل شنی به راحت تر بودن شرایط استفاده از محصول کمک می کند.


قرار دادن در کنار وسایل دکوری

این مبل شنی بهترین گزینه برای قرار دادن در کنار وسایل دکوری می باشد و می تواند بهترین ظاهر و دکور را ایجاد سازد. از این رو در مقابل تی وی و کنار شومینه و مانند این ها قادر به قرار گیری است و می تواند نشیمنی راحت و طبی را برای علاقه مندان ایجاد سازد. در نتیجه در روزهای سرد در کنار شومینه می توان به استراحت پر داخت و از شرایط گرما و راحتی در کنار هم استفاده کرد. همچنین این محصول بی نظیر قادر به آن است که بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان فراهم سازد و بتوانند تجربه ای بی نظیر در زمینه استفاده از محصولات طبی داشته باشند. در نتیجه هر فردی در منزل خود نیاز به داشتن مبل شنی است و با آن نهایت آرامش و راحتی را ایجاد می سازد. 


مقاومت بدنه

این مبل شنی در برابر وزن افراد و فشار های وارد بر آن دارای مقاومت بالایی است که می تواند محصول را با طول عمر بالا برای افراد مورد استفاده قرار دهد. در نتیجه بدنه به طور کلی دارای یک مقاومت ویژه است و بهترین طول عمر را در برابر فشار ها از خود نشان می دهد. این محصول دارای مواد درونی است که بدنه را با استحکام می کند. از این رو هر چه میزان مواد درونی افزایش یابد این استحکام بیش تر شده و نحوه قرار گیری بر روی مبل شنی بهتر می شود.


خرید

اگر قصد خرید مبل شنی طبی ارزان را دارید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید و آن را با قیمت ارزان خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...