مبل شنی صورتی پشتدار

کد 33034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی صورتی پشتدار یک محصول متفاوت و استاندارد بوده که طراحی بدنه ان برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک می باشد. این محصول از نشمینگاهی گرد و راحت و تکیه گاهی مستطیلی و بلند برخوردار است. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده تا افراد در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشند. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا مصرف کنندگاه بتوانند لوازم مورد نیاز خود را در این قسمت قرار دهند. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چزم مصنوعی استفاده می شود. این مواد ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارند. بخش داخلی محصول نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزنی کم با ساختاری منعطف و نرم داشته که توانایی تحمل وزن بالایی را دارند. در بخش کف محصول یک زیپ تعبیه شده تا از این طریق بتوانید به راحتی مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنید. برای خرید این مبل شنی با قیمتی مقرون به صرفه توصیه می کنیم به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی صورتی پشتدار

برخی از مبل های شنی دارای ویژگی هایی می باشند که آن را برای استفاده گروهی خاص محدود می کند. مبل شنی صورتی پشتدار نیز به واسطه داشتن رنگ بدنه صورتی، بیشتر مورد علاقه دختران واقع شده و این گروه به استفاده از این محصول تمایل نشان می دهند. این مبل شنی با دارا بودن ساختمان کاملا طبی، برای تمامی گروه های سنی مناسب است و هر فردی به خوبی می تواند از آن به مدت طولانی استفاده نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم تمامی مشخصات این محصول را بیان کنیم تا جهت خرید، آشنایی کامل با این مبل شنی داشته باشید. 


ساختمان طبی مبل شنی

این محصول از ساختمانی طبی برخوردار است. نشیمنگاه این مبل شنی به فرم استوانه ای ساخته شده و دارای ارتفاع مناسبی از سطح زمین می باشد. این نشیمنگاه فاقد دسته بوده و بسیار جادار و بزرگ است. به طوری که تمامی عرض این محصول را نشیمنگاه تشکیل داده است و با توجه به این موضوع، تمامی افراد با جثه های گوناگون به راحتی می توانند از این مبل شنی استفاده نمایند. ارتفاع نشیمنگاه استاندارد بوده و فاصله زانو تا  سطح زمین را به خوبی پوشش می دهد. به همین دلیل در زمان استفاده، کف پاهای شما به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و با جلوگیری از آویزان شدن پاها، هیچ فشاری به کمر و پاها وارد نخواهد شد. نشستن و برخاستن بر روی این مبل شنی بسیار راحت و ساده است و شما خواهید توانست به راحتی از این محصول استفاده نمایید. نشستن و برخاستن مکرر بر روی این مبل شنی هیچ آسیبی به زانو و کمر شما وارد نمی کند و دچار درد در این قسمت ها نخواهید شد. از دیگر ویژگی های این محصول که آن را به یک هپی چیر طبی تبدیل کرده است، دارا بودن پشتی بلند می باشد. این پشتی ارتفاعی بلند دارد و به صورت پهن طراحی شده است. به طوری که تمامی قسمت های ستون فقرات به همراه شانه ها و گردن را پوشش می دهد. با داشتن ضخامت مناسب نیز انعطاف بالایی نشان داده و به فرم ستون فقرات درمی آید. به همین دلیل این محصول کاملا طبی بوده و برای فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، ایده آل است. با استفاده از این مبل شنی خواهید توانست فعالیت های نشسته خود را به بهترین شکل و با کمترین میزان خستگی انجام دهید. 


قابلیت استفاده برای گروه های سنی مختلف

این محصول برای انواع گروه های سنی کاربرد دارد. رویه این محصول نرم و لطیف بوده و ضد حساسیت است. به همین دلیل کودکان نیز خواهند توانست از این مبل شنی استفاده نمایند. جوانان علاقه زیادی به استفاده از این نوع محصولات دارند. دارا بودن طراحی های فانتزی و هم چنین ایجاد فضایی راحت برای انجام بسیاری از فعالیت ها، از دلایل عمده علاقه افراد به این محصول است. سالمندان گروهی هستند که بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند. این گروه سنی با دارا بودن استخوان هایی فرسوده همواره نیاز به نشیمنگاهی راحت دارند تا بتوانند بدون خستگی و ایجاد درد در کمر و پاها، بر روی آن نشسته و به فعالیت بپردازند. این محصول با داشتن تمامی ویژگی های مناسب، این امکان را می دهد تا سالمندان بتوانند بدون احساس خستگی از نشستن و فعالیت بر روی این محصول لذت ببرند بدون اینکه دچار درد در قسمت های بدن شوند. 


اندازه هایی مناسب

این محصول دارای طول و عرض 120 سانتی متر و ارتفاعی معادل 100 سانتی متر است. در زمان خرید باید به ابعاد مبل شنی توجه داشته باشید تا بتوانید مطابق با فضایی که در اختیار دارید، محصول مناسب را تهیه نمایید. این محصول وزنی برابر با 5 کیلوگرم دارد و شما می توانید به راحتی آن را حمل کرده و جابه جا نمایید. برای مثال می توانید در زمان کار با لپتاپ این محصول را به اتاق کار خود منتقل کرده و در زمان تماشای تلوزیون این مبل شنی را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و عالی در تولید این محصول، مبل شنی قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. 


خرید

مبل شنی صورتی پشتدار با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...