مبل شنی شیک راحتی

کد 23056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیک راحتی محصولی نوین و جذاب است که با طراحی و دوخت بی نظیرش به تازگی به بازار عرضه شده است. روکش بدنه این مبل شنی را از بهترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. روکش های مخمل برای استفاده های طولانی مدت مناسب بوده زیرا ساختار آن کاملا ضدتعریق می باشد. این روکش بدنه قابلیت شستشو با آب و مواد شوینده را به وسیله دستی و یا با استفاده از ماشین لباسشویی را دارد. این روکش بدنه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کرده به همین دلیل در اثر استفاده طولانی مدت و به مرور زمان دچار آسیب نشده و مانند روز اول باقی می ماند. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی از بهترین نوع مواد یونولیتی با ساختاری خرد شده است. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر بوده به همین دلیل این محصول تاثیر بالایی در آسایش شما دارد. وزن بدنه محصول 6 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و بدنه مبل شنی می تواند تا 160 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. به همین دلیل استفاده از این محصول اورجینال هیچ محدودیت سنی و وزنی نداشته و برای افراد وزن بالا نیز مناسب است. محصول دارای یک ضمانت نامه 2ساله بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با مراجعه فروشگاه مرکزی مبل شنی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 85 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه معتبر

مبل شنی شیک راحتی

مبل شنی شیک راحتی برترین و حرفه ای ترین مبل شنی می باشد که به تازگی طراحی و تولید شده است و می تواند به منظور داشتن زیبایی های ظاهری که در عین سادگی ایجاد شده است در اختیار افراد قرار بگیرد. این محصول دلخواه شامل یک بدنه بزرگ می باشد که می توان بر روی آن به راحتی قرار گرفت و از فضا استفاده کرد همچنین میزانی مواد داخل بدنه نیز به همراه محصول وجود دارد که افراد با در نظر گرفتن آن ها قادر به کم و زیاد کردن محتویات درونی محصول می باشند. علاوه بر این موارد این محصول دلخواه می تواند گزینه ای منحصر به فرد برای به همراه داشتن در مسافرت ها باشد و می تواند میزان رضایت افراد را افزایش دهد. با این وجود هر کس که به آرامش و راحتی درهنگام استراحت تمایل دارد می تواند محصول را تهیه کند و در مکانی مناسب قرار دهد و یا به منظور یک محصول کاربردی در سفر در اختیار داشته باشد. وجود قابلیت های مختلف و نیز کیفیت بالا در عین دوام طولانی مدت سبب شده است تا بهترین و منحصر به فرد ترین اکسسوری در اختیار افراد باشد که هم دارای زیبایی ظاهری بوده است و هم قادر به حمل آسان می باشد. چنانچه قصد خرید محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


کیفیت مطلوب

از آن جایی که گفته شد این مبل شنی در درجه کیفی بالا طراحی و تولید شده است و دارای دوام بالا می باشد می توان گفت که از نظر خریداران در کیفیت مطلوب می باشد و قادر به استفاده طولانی مدت برای افرادی است که داشتن محصول طبی و راحتی برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هر گونه استراحت بر روی مبل شنی امکان پذیر می باشد به این صورت که افراد هم می توانند به حالت درازکش بر روی محصول قرار بگیرند و هم به حالت نشسته خود را قرار دهند. از این رو در زمان فعالیت هایی نظیر مطالعه و تماشای فیلم به راحتی می توان از نعمت داشتن نشیمنی طبی برخوردار شد و با این کار به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا کرد. ساختمان تولید شده توسط این مبل شنی به افراد امکان بهره برداری درست و ایمن را داده است و همچنین می توان در قرار گیری استاندارد حالت بدن آن ها نقش مهمی ایفا کند. با این وجود هر کس که تمایل به خرید مبل شنی دارد می تواند با خیالی آسوده آن را برای به کار گیری در مدت زمان طولانی استفاده نماید.


نشیمنی مانند مبل

کاناپه های راحتی که در اختیار افراد می باشد دارای یک تکیه گاه و دو دستگیره در کناره ها می باشد که در زمان نشستن افراد را احاطه می کند و می تواند شامل قرار گیری بدن به حالت آرامش بخشی شود. در مبل شنی نیز طراحی ایجاد شده است که محصول به همین حالت در آمده است که شامل یک تکیه گاه و دستگیره در کناره های خود می باشد. این بخش ها افراد را در زمان نشستن احاطه می کنند و سبب ثابت ماندن بدن و کمر در بخشی نرم ومنعطف می شوند. با این وجود هر کس که از این محصول استفاده می کند شامل تجربه ای خاص در زمان استراحت می شود.


توجه به مقاومت بدنه

در زمان خرید باید به مبحث دیگری مانند مقاومت بدنه نیز توجه کرد که در این زمان به دلیل گران شدن محصولات اهمیت بیش تری پیدا کرده است. اهمیت داشتن دوام بالا به دلیل آن است که محصول بتواند در طول سال های طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و دچار آسیب و خرابی نشود. همچنین بتواند دارای مقاومت لازم در برابر برخورد و ضربه باشد و وزن افراد استفاده کننده را تحمل کند.


خرید محصول

مبل شنی شیک راحتی بدنه ای اورجینال دارد که در تولیدی مبل شنی آرامش اماده خرید شما عزیزان می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مراکز محصول را با رنگبندی دلخواه تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...