مبل شنی شیک دخترانه با زیرپایی

کد 13016

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیک دخترانه با زیرپایی یک نمونه دیگر از محصولات اورجینال از کارخانه مرکزی مبل شنی بوده که قابلیت استفاده برای تمام سنین در داخل و محل کار را دارد. این مبل شنی با وزن بدنه 6 کیلوگرمی خود و دستگیره سرخود توسط تمام بانوان در زمان چیدمان دکوراسیون داخلی جا به جا و حمل خواهد شد. رنگ بدنه صورتی مبل شنی که مورد علاقه دختران بوده از دلایل فروش بالای محصول به حساب می آید. روکش بدنه مبل شنی را برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری از بهترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع پارچه با ساختار ضدتعریق و ضدآب خود در اثر استفاده طولانی مدت هیچ نوع مشکل و یا حساسیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. این روکش بدنه را می توانید از آستر جدا کرده و با آسودگی خاطر با کمک ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی بشویید. محصول از یک زیرپایی شنی استوانه ای برخوردار بوده تا بتوانید در زمان خواب آن را در زیر پاهای خود قرار داده و خوابی راحت داشته باشید. از این زیرپایی شنی می توانید به عنوان میز مجزا استفاده کنید. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی همواره از نوع شن های یونولیتی خرد شده هستند. این مواد یونولیتی وزن کمی داشته اما  قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد نرم و منعطف را می توانید کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول را منطبق با نیاز خود تغییر دهید. مبل شنی های تولیدی مرکزی از معتبر دوساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن ها به حساب می آید. با مراجعه به فروشنده اصلی مبل شنی در فروشگاه آرامش می توانید این مبشنی با تخفیف عالی و قیمت ارزن خریداری نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • مواد تشکیل دهنده: یونولیت داخلی
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره

مبل شنیشیک دخترانه با زیرپایی

مبل شنی شیک دخترانه با زیرپایی یکی دیگر از محصولات فانتزی است که با بدنه منحصر به فرد برای استفاده شما عزیزان طراحی شده است. این محصول خاص از بهترین کیفیت برخوردار می باشد که امروزه با استقبال زیادی از مردم رو به رو شده است. با این وجود هر کس که تمایل به داشتن یک محصول طبی دارد مبل شنی را انتخاب و خریداری می کند. بدنه این محصول به صورت فانتزی طراحی شده است و در گروه محصولات مناسب دختران قرار گرفته است. چرا که هم رنگبندی و هم ظاهر محصول دخترانه می باشد و همواره مورد پسند آن ها قرار می گیرد. با توجه به این مطالب کسانی که تمایل به این محصول را دارند می توانند از موقعیت مطلوب بهره مند شوند. موقعیتی مانند راحتی بسیار زیاد در زمان مصرف یکی از مزیت های داشتن این مبل شنی است. چرا که در کنار محصول یک عدد زیر پایی وجود دارد که با قابلیت های عنوان شده در ساخت بهترین مبل های شنی ساخته شده است. این محصول کیفیتی مشابه با بدنه اصلی دارد و می تواند در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد. داشتن این مبل شنی نهایت لذت را در زمان استراحت به افراد می بخشد و می تواند در مسیر داشتن استاندارد ترین حالت در بدنه استفاده شود. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید ابتدا مطالب زیر را مطالعه کنید.


خصوصیات بدنه محصول

بخش اصلی محصول که در واقع بدنه مبل شنی است دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشد که با تکیه بر آن ها می تواند شرایط بسیار خوبی را تجربه کرد. بدنه از نرمی و لطافت بسیار زیادی برخوردار است به طوری که می تواند در طولانی مدت بدن افراد را در حالت آرامش بخشی قرار دهد. همچنین این محصول دارای تکیه گاه نیز بوده است که برای موارد مختلف استفاده کنندگان قادر به قرار گیری بر روی آن باشند. خصوصیاتی که با توجه به این مطالب در بدنه مبل شنی ایجاد شده است همگی در راحتی افراد نقش دارند و می توانند از بروز خستگی و کسل شدگی در زمان استفاده از مبل شنی جلوگیری کنند. با این وجود هر کس که دارای این محصول بوده است قادر می باشد در طول مدت زمان زیاد از محصول مورد نظر استفاده کند و بهترین موقعیت را تجربه نمایید. بدنه محصول دارای یک دستگیره می باشد که در بخش بالایی آن قرار دارد. در نتیجه در زمانیکه افراد قصد جا به جا کردن محصول را دارند می تواند مورد استفاده قرار گیرد و برای هدایت محصول به محل های مختلف به کار گرفته شود. از این رو برای استفاده کنندگان شرایطی راحتی به جهت حمل و نقل بدنه نیز وجود خواهد داشت.


طراحی زیر پایی

زیر پایی که در کنار بدنه اصلی وجود دارد سبب می شود تا به راحت ترین حالت افراد از مبل شنی استفاده کنند. چرا که در زمان نشستن های مکرر و طولانی مدت همواره پاها دچار درد می شوند و می بایست آن ها را در حالت استاندارد قرار داد. به جهت این که پا ها در موقعیت مطلوب و استاندارد قرار بگیرند زیر پایی در کنار بدنه اصلی وجود دارد و می تواند شرایط را برای داشتن یک راحتی منحصر به فرد مهیا سازد. به علاوه این زیر پایی به تنهایی نیز کاربرد دارد و می تواند برای استفاده یک فرد نشیمن نرمی را ایجاد سازد. ساختار این بخش از محصول استوانه ای شکل است که در نهایت می تواند یک نشیمن برای یک فرد باشد و برای آن ها شرایط خوبی را مهیا سازد.


کیفیت بدنه

این مبل شنی از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی تشکیل شده است که می تواند بهترین بدنه در گروه ساخت مبل های شنی باشد. چرا که این رویه سبب ایجاد یک مقاومت در بدنه می شود و نیز می تواند مانع از نفوذ آب به داخل بافت ها شود. از این رو مزیتی منحصر به فرد دارد و می تواند به جهت داشتن دوام بالا محصول را در موقعیت مطلوب قرار دهد. برای استفاده از این محصول مقاومت باید وجود داشته باشد که با توجه به رویه ضخیم می توان به آن دست پیدا کرد.


خرید

با توجه به مطالب عنوان شده در صورت نیاز به خرید مبل شنی شیک دخترانه با زیرپایی به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...