مبل شنی شیبدار راحتی مخمل

کد 52018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی شیبدار راحتی مخمل یکی از محصولات پرطرفدار و بادوام در میان مبل های شنی موجود در بازار بوده که طراحی بدنه استاندارد با طول عمری بالا دارد. این مبل شنی را با روکش بدنه ای از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید کرده اند. این پارچه کاملا ضدتعریق بوده پس می توانید از محصول در استراحت های طولانی مدت و زمان مطالعه و.. استفاده کنید. این روکش در برابر فشار و ضربه نیز مقاوم باقی می ماند. در صورت نیاز می توانید روکش این مبل شنی را با و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده می باشد. زیرا این مواد بسیار سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. توجه داشته باشید با استفاده از زیپ تعبیه شده بر روی بدنه مبل شنی می توانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ نمایید. رنگ بدنه محصول روشن بوده که به راحتی با تمام رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ می شود. البته برای رفاه حال شما قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کنندگان فراهم شده است. اگر قصد خرید این مبل شنی زیبا و راحت را دارید فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی شیبدار راحتی مخمل

داشتن ظاهری جالب و زیبا همواره باعث جلب توجه افراد بیش تری به ظاهر مبل شنی می شود. به این ترتیب در مراحل بعدی فرد به کیفیت و سایر ویژگی های محصول توجه می کند تا در صورت تمایل اقدام به خرید نماید. با این وجود محصولاتی که دارای ظاهر مناسبی نبوده، هر چند که کیفیتی موجه داشته باشند، مورد استقبال قرار نمی گیرند. مبل شنی شیبدار راحتی مخمل یکی از زیباترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که دارای کیفیتی بی نظیر بوده و طول عمر بالایی دارد. به همین دلیل این محصول از سوی تولید کننده دارای ضمانت دو ساله نیز می باشد. در ادامه این محصول را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی خاص ساختمان 

این محصول دارای طراحی جالبی می باشد که توجه افراد را به خود جلب می کند. قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت مربعی بوده و دارای گوشه های زاویه دار است. قسمت تکیه گاه این محصول نیز به صورت مثلثی طراحی شده است و دارای گوشه می باشد. این محصول نشیمنگاهی بزرگ دارد که تمامی عرض مبل شنی را تشکیل می دهد. هم چنین ارتفاع نشیمنگاه به صورتی می باشد که به راحتی می توانید بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه به کمر و زانوهای شما فشاری وارد شود و یا خسته شوید. شما می توانید به راحتی از این مبل شنی استفاده نمایید. زیرا در زمان نشستن بر روی این محصول، پاهای شما آویزان نشده و کف پاها در وضعیتی مناسب قرار می گیرد و از ایجاد درد در قسمت پاها و کمر جلوگیری می شود. پشتی این محصول نیز ارتفاع مناسبی داشته که به خوبی ستون فقرات را پوشش می دهد. بنابراین فضایی مناسب برای نشستن شما ایجاد خواهد کرد. 


انعطاف بالای مبل شنی 

شکل ظاهری مواد داخلی مورد استفاده در مبل شنی به صورت گلوله های ریزی می باشد که به رنگ سفید بوده و به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و جابه جا می شوند. این مواد داخلی دارای ویژگی های بسیاری هستند که به ذکر چند مورد می پردازیم. مواد داخلی مبل شنی دارای وزن بسیار کمی می باشند. به طوری که این محصول وزنی برابر با 7 کیلوگرم دارد که در مقایسه با حجم آن وزن ناچیزی محسوب می شود و شما می توانید به راحتی این مواد داخلی را از سطح زمین بلند کرده و حمل کنید. این مواد داخلی دارای انعطاف بالایی نیز هستند. با نشستن شما بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و به فرم بدن درمی آیند. به طوری که به خوبی حالت انحنای ستون فقرات را به خود می گیرد و به وضعیت ایده آل برای بدن می رسد. انعطاف بالای این محصول موجب شده است تا در زمان استفاده، هیچ فشاری به بدن وارد نشده و اندام ها در وضعیت مناسبی قرار بگیرند. 


استحکام بالای مبل شنی 

این محصول از استحکام بالایی بهره مند می باشد که با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، دچار کاهش کیفیت نمی شود. در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این مبل شنی، محصول حجم خود را از دست نداده و از انعطاف آن نیز کاسته نخواهد شد. این محصول را می توانید به مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب، این مبل شنی قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند. 


ابعاد محصول

این مبل شنی دارای طول 120 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 130 سانتی متر است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد. زیرا لازم است تا فضایی مطابق با این ابعاد برای محصول در نظر بگیرید. شما می توانید این محصول را به راحتی در فضاهای بیرون از منزل نیز استفاده نمایید. استفاده از این مبل شنی در فضاهای باز و در مقابل نور آفتاب به بدنه آسیبی وارد نمی کند. هم چنین در صورت کثیف شدن رویه مبل شنی می توانید رویه را توسط زیپ موجود در بدنه از محصول جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. برای شستن رویه می توانید از مواد شوینده نیز استفاده کرده و در ماشین لباسشویی قرار دهید. 


راهنمای خرید

مبل شنی شیبدار راحتی مخمل را از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...