مبل شنی سوسیسی بزرگ

کد 63012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سوسیسی بزرگ بهترین نوع مبل شنی برای بزرگسالان بوده که ساختاری استاندارد داشته و مناسب زمان های استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و.. می باشد. مبل شنی لوله ای ای ابعاد بسیار بزرگی برخوردار بوده تا افراد بتوانند در صورت نیاز از محصول به عنوان تخت خواب شنی یک نفره نیز استفاده کنند. وزن بدنه محصول 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل می توانید در زمان جا به جایی و یا تغییر دکوراسیون داخلی محصول را به تنهایی حمل کرده و مشکلی نداشته باشید. البته از این محصول علاوه بر فضاهای داخلی منزل در داخل کافی شاپ و یا دفتر کار نیز می توانید استفاده کنید. جنس روکش بدنه مبل شنی را از بهترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید کرده اند. پارچه های مخمل ضدتعریق و قابل شستشو بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را تحمل کنند. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیتی با ساختاری خرد شده انتخاب شده است. این نوع مواد داخلی بسیار سبک بوده اما می تواند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کرده و راحتی و اسایش شما را مهیا کنند. شما می توانید مواد یونولیتی داخل محصول را کم یا زیاد کرده تا فرم بدنه محصول را با توجه به خواسته خود تغییر بدهید. لازم به ذکر بوده رنگبندی بدنه مبل شنی بسیار متنوع بوده پس در زمان خرید با مراجعه به فروشنده اصل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. توجه داشته باشید این مبل شنی مانند تمام نمونه های تولید شده در کارخانه مبل شنی از یک گارانتی معتبر 2 ساله برخوردار می باشد. برای خرید مبل شنی می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 160 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • دارای مواد تشکیل دهنده یونولیتی
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی لوله ای بزرگ

مبل شنی لوله ای بزرگ بهترین گزینه برای افرادی است که به طور دائمی در حال نشستن هستند و یا کار های روزمره خود را در حالت نشستنی انجام می دهند. این محصول دارای بهترین شرایط برای این موقعیت است و به افراد امکان داشتن راحتی بسیار زیادی را می دهد. با این وجود هر کس که تمایل به استفاده از مبل شنی دارد بهتر است قبل از خرید اطلاعات بیش تری درباره آن به دست آورد و به این صورت با آگاهی لازم خرید را انجام دهد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با جنس مخمل است که در واقع بهترین طراحی در محصولات طبی می باشد. در واقع این مطالب برای آگاهی بیش تر شما در زمینه انواع مختلف مبل شنی ایجاد شده است که در زمان خرید شما را توجیه می سازد تا با استفاده از اطلاعات موجود بتوانید بر اساس نیاز خود محصولی بی نظیر را انتخاب و خریداری نمایید. با وجود این که محصول طبی و منحصر به فرد می باشد تمامی آیتم های راحتی بر این اساس تنظیم شده است که به افراد کمک می کند تا با خالی آسوده بر روی محصول قرار بگیرند و بدن خود را از بروز خستگی و کسالت در زمان انجام فعالیت های روزانه در امان نگه دارد. با توجه به این که زیبایی ظاهری موردی مهم در خرید محصولات منزل می باشد مبل شنی با رنگبندی متنوع در اختیار افراد برای خرید آن ها آماده شده است که ب اتفاق بقیه موارد را مرور می کنیم.


حس خوشایند راحتی

آسایش و راحتی دو مورد مهم در انسان ها به شمار می آید که تمایل به آن داشته و در هر رده سنی به دنبال این مورد می باشند. برای داشتن چنین حسی به دنبال خرید محصولات مرغوب می باشند که با دوام بالا بتوان با آن ها احساس خوشایند را تجربه کرد و توانست به صورت طولانی مدت نیز بر روی آن قرار گرفت. از این رو برخی تولید کنندگان محصولات راحتی برای افراد تولید مبل شنی را آغاز کرده اند که برای قرار گیری استاندارد افراد بر روی خود شرایط ویژه ای ایجاد کرده است که بر این اساس می توان از محصول بهره کافی را برد. اما به طور کلی حس آرامش و راحتی در افراد ایجاد می شود که مهم ترین دلیل برای خرید مبل شنی بوده است. بدنه به ابعاد بزرگ طراحی شده است از این رو کل بدن افراد به راحتی بر روی آن قرار خواهد گرفت. همچنین نرمی و لطافتی که در این محصول ایجاد شده است به افراد در رسیدن به آرامش کمک بزرگی می کند و همواره به جهت راحتی استفاده کنندگان ایجاد شده است.


تعویض ضروری بدنه

گاهی بر اثر ایجاد خرابی و صدمه به بدنه و یا استفاده نادرست از آن طول عمر رویه محصول کم می شود و در واقع می بایست آن را با بدنه ای دیگر تعویض کرد. این در حالی است که امکان تعوض برای این مبل شنی وجود دارد و می توان به آسانی این کار را انجام داد. هر چه بیش تر از محصول استفاده شود خواهید دید که دچار مشکل نخواهد شد اما با روش های بد استفاده از این مبل شنی ممکن است بدنه در معرض صدمه قرار بگیرد و دچار مشکل شود. برای تعویض تنها کافی است که به فروشگاه های مجاز مراجعه کرد و بدنه ای جدید با رنگ دلخواه و جنس مرغوب تهیه نمود. این کار نیاز به آموزش و دشواری ندارد چرا که تنها با تخلیه بدنه و پر کردن بدنه جدید از مواد داخل محصول این کار صورت می گیرد.


قابل اشتعال

نکته ای مهم در این باره وجود دارد که باید افراد در زمان استفاده از محصول بدانند و به آن توجه کنند. بدنه مبل شنی قابل اشتعال است از این رو برای داشتن محصولی زیبا و مقاوم باید بدنه را از برخورد حرارت شعله در امان نگه داشت. زیرا با برخورد به این موارد بدنه به سرعت آسیب می بیند و دچار خرابی می شود.


خرید

مبل شنی لوله ای بزرگ بدنه ای مقاوم و با کیفیت دارد و در تولید مبل شنی آرامش برای خرید افراد آماده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...