مبل شنی سفید چرمی پشتدار

کد 33080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی سفید چرمی پشتدار محصولی جذاب و مقاوم بوده که از بدنه ای با جنس چرم مصنوعی تولید شده زیرا این جنس بدنه در برابر ساییدگی و وزن بالا بسیار مقاوم باقی می ماند. به همین دلیل این محصول را برای تمام گروه های سنی توصیه می کنیم. زیرا این جنس علاوه بر نرمی بالا و انعطاف پذیری دارای ساختار کاملا ضد تعریق است. برای بخش داخلی محصول از فیبر مصنوعی و یا همان مواد یونولیتی استفاده می شود. دلیل این امر برای وزن پایین این مواد و نرمی بالای ان ها و همچنین توان تحمل وزن بسیار بالای ان ها عنوان می شود. به علاوه در صورت هرگونه اسیب از طریق زیپ بخش پشت این محصول می توانید این مواد را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. رنگ بدنه محصول کاملا ساده و سفید است. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ بدنه محصول را انتخاب کنید. در بخش کناری نشیمنگاه محفظه کوچکی برای نگهداری اشیا قیمتی و کم حجم در نظر گرفته شده است. ظاهر زیبای این محصول به گونه ای بوده که در منزل و یا محل کار جایگاه مناسبی داشته باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.


  • طول: 100ساتی متر 
  • عرض: 100 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر 
  • جنس بدنه: مخمل 
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم 
  • وزن قابل تحمل: 80 کیلوگرم
  •  ضمانت نامه: دوساله

مبل شنی سفید چرمی پشتدار

محصولات شنی تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، دارای تنوعی بی نظیر هستند و پاسخگوی تمامی سلایق می باشند. برای تهیه محصولی کاربردی با قابلیت استفاده در فضاهای مختلف، لازم است تا به ظاهر محصول توجه بیش تری شود و از خرید رنگ های تند و فانتزی خودداری کرد. زیرا این رنگ ها در فضاهای خاص کاربرد داشته و در محیط های رسمی قابل استفاده نیستند. یکی از محصولات پرکاربرد و ویژه تولید شده توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش، مبل شنی سفید چرمی پشتدار است. این محصول جذاب و زیبا دارای طراحی فوق العاده راحتی بوده و برای استفاده طولانی مناسب است. این مبل شنی دارای ویژگی های خاصی می باشد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 


طراحی ظاهری قدرتمند

از ویژگی های بارز این مبل شنی داشتن طراحی ظاهری خاص و فوق العاده شیک است که موجب شده تا شما بتوانید در همه فضاها از آن استفاده کنید. طراحی ظاهری این محصول به صورت کاناپه ای بوده و تغییر شکل کمی دارد. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی به صورت استوانه ای است که یک تکه بوده و ارتفاع مناسبی از سطح زمین دارد. نشیمنگاه مبل شنی سفید دارای ارتفاعی مناسب است که نشستن و برخاستن بر روی این محصول را بسیار ساده می کند. شما بدون وارد شدن فشار به زانو و کمر و بدون احساس درد در این قسمت ها خواهید توانست به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید. هم چنین در زمان نشستن بر روی این مبل شنی، کف پاها به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته و پاهای شما آویزان نمی شود. با این وجود هیچ فشاری به ران و زانوها وارد نمی شود و می توانید به مدت طولانی از این مبل شنی استفاده کنید. پشتی این مبل شنی به صورت مستطیلی طراحی شده است که کاملا در امتداد نشیمنگاه بوده و به صورت یک تکه از این بخش قرار گرفته است. این پشتی برای تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد و هر فردی به راحتی می تواند برای انجام فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، از آن استفاده کند. این پشتی به خوبی تمامی بخش های ستون فقرات را تا قسمت سر و گردن پوشش می دهد و به علت داشتن پهنای مناسب، بخش کتف و شانه ها را در بر می گیرد. بنابراین در زمان استفاده هیچ فشاری به بدن وارد نشده و اندام ها در وضعیتی مناسب قرار خواهند گرفت. با استفاده از این مبل شنی قادر هستید ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید در حالی که بدن شما اذیت نشده و فشاری به بدن وارد نمی شود. نشیمنگاه این مبل شنی به صورت فاقد دسته طراحی شده است و بسیار جادار و راحت می باشد. به همین دلیل در زمان خرید نیازی نیست به جثه افراد توجه کنید و این محصول برای تمامی افراد با جثه های گوناگون و گروه های سنی مختلف مناسب است.


کاربردهای متفاوت

این مبل شنی از کاربردی ترین محصولات تولید شده توسط گروه بزرگ مبل شنی آرامش است. این محصول به دلیل داشتن رنگ سفید، به راحتی در انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک قرار گفته و می توان آن را در هر فضایی قرار داد. این مبل شنی را می توانید در سالن پذیرایی منزل خود قرار دهید و برای نشستن از آن استفاده کنید. این محصول را می توانید در دفتر کار خود و سایر فضاهای رسمی قرار دهید و در اوقات فراغت از کار با نشستن بر روی آن خستگی روز را از تن خود دور کنید. با استفاده از این محصول می توانید تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند، مانند کار با لپ تاپ و موبایل، بررسی پرونده های کاری و ... را بدون خستگی انجام دهید. این مبل شنی بهترین وسیله برای قرار دادن در تراس منازل و استفاده در فضاهای باز است. مبل شنی به دلیل کیفیت بسیار بالای بدنه قابلیت استفاده در هوای آزاد و نور خورشید را به شما می دهد. 


خرید

برای تهیه مبل شنی سفید چرمی پشتدار به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا سفارش دهید تا محصول را درب منزل و در زمانی کوتاه دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...