مبل شنی زیرپایی دار راحتی

کد 32102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیرپایی دار راحتی محصولی زیبا و در عین حال کاربردی برای استفاده تمام رده های سنی بوده که در رنگبندی بالایی توسط نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران طراحی و روانه بازار شده است. رنگبندی بابلای این مبل شنی موجب شده تا شما بتوانید رنگ بدنه ان را در زمان خرید شخصا سفارش بدهید. روکش بدنه مبل شنی از نوع چرم مصنوعی تولید شده است. این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق بوده پس استفاده از ان در طولانی مدت مشکل و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد. این روکش بدنه در برابر وزن و فشار بالا مقاوم مانده و کاملا نرم است. شما می توانید در صورت نیاز این روکش بدنه را از استر جدا کرده و با اب و مواد شوینده بشویید. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده که برای حمل اسان ان یک دستگیره بر روی بخش بالایی ان تعبیه شده است. این مبل شنی دارای زیرپایی استاندارد شنی می باشد. در زمان استراحت این زیرپایی را در زیر پاهای خود قرار داده تا بدن در فرم ایده الی قرار کرده و به راحتی بخوابید. این زیرپایی شنی باکیفیت امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی تشکیل شده است. این مواد یونولیتی از نوع خرد شده هستند. زیرا مواد یونولیتی خرد شده کاملا نرم و منعطف با ساختار منسجم هستند. این مواد را کم یا زیاد کرده تا بدنه محصول به فرم ایده ال مدنظر شما برسد. این مبل شنی از یک گارانتی معتبر دوساله برخوردار بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید مبل شنی را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی زیرپایی دار راحتی

مبل شنی زیرپایی دار راحتی از جمله حرفه ای ترین محصولی می باشد که در سال های اخیر توجه افراد را به خود جلب کرده است و با وجود داشتن بدنه ای که از دو بخش تشکیل شده است می تواند به راحتی شرایط دلخواه افراد را داشته باشد و به این صورت از مزیت های منحصر به فردی برخوردار می باشد. زیرپایی که در کنار محصول قرار دارد به راحت تر بودن بدن افراد کمک می کند و می تواند برای برقراری و افزایش سطح آرامش افراد بهترین کاربرد را داشته باشد. در صورتی که استفاده کنندگان موقعیت مطلوب برای به کار گیری این محصول را دارند قادر خواهند بود که این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار دهند و با آن به نهایت آرامش و راحتی دست پیدا نمایند. هر کس که در طول روز به استراحت مشغول می باشد تمایل دارد که یک سطح نرم و منعطفی داشته باشد که در نهایت تمامی بخش های بدن خود را در آرامش دلخواه فرو ببرد. از این رو مبل های شنی با انواع و طراحی های گوناگون ساخته شده اند و سعی در این دارد که تمامی امکانات لازم به جهت راحتی در زمان استفاده را مهیا سازد. با این وجود است که این مبل شنی پر فروش شده است و می تواند به راحتی نیاز افراد به آرامش و استراحت را پاسخ گو باشد. با توجه به شرایط گفته شده در زیر نیز برخی از ویژگی های این محصول بیان شده است که به بررسی آن ها می پردازیم.


بدنه دولایه

طراحی این گروه از مبل شنی ها به گونه ای منحصر به فرد می باشد و از دو لایه به خصوص تشکیل شده است. دو لایه بودن بدنه این محصول به چند دلیل ایجاد شده است که یکی از دلایل مهم آن ایجاد محیطی با دوام و منحصر به فرد می باشد. در زمان استفاده از هر محصولی بهتر است که به بدنه آن توجه بیش تری شود و درباره خصوصیات رویه محصول نیز اطلاعات کافی دریافت شود. چرا که تمامی بخش های تشکیل دهنده محصول خلاصه در بدنه آن می شود و در نهایت افراد نیز بر روی آن شروع به استراحت می کنند. در نتیجه هر کس که دارای این امکانات است و نیاز به داشتن راحتی دارد می تواند از مبل شنی دو لایه استفاده کند و با استفاده از آن در طول سال های طولانی از مزیت داشتن یک محصول با دوام برخوردار باشند. دو لایه بودن رویه محصول می تواند مقاوم و دوام در برابر فشار و ضربه را به بهترین شکل ایجاد سازد و در نتیجه طول عمر محصول به مراتب بالاتر می رود. با این وجود هر کس که توانایی خرید دارد پیشنهاد می شود که محصول مورد نظر خود را از بین گزینه هایی با بدنه دو لایه انتخاب و خریداری کنند.


ویژگی های زیر پایی محصول

وجود یک زیر پایی در کنار محصول حائز اهمیت است به طوری که این زیرپایی می تواند مزیت های راحتی و آسایش را به خوبی ایجاد سازد. علاوه بر این موارد ویژگی هایی که با توجه به آن محصول مورد پسند قرار می گیرد را افزایش می دهد. با داشتن این بخش مجزا در کنار بدنه اصلی افراد در طول استفاده از آن و یا برخورداری از استراحت های روزانه می توانند پا ها را در موقعیت مطلوب قرار دهند و به این صورت به نهایت آرامش دست پیدا نمایند. از سوی دیگر علاقه مندانی که دارای این محصول می باشند در طول کارکردن و فعالیت هایی نظیر تماشای فیلم و مطالعه می توانند پا ها را بر روی آن قرار دهند و آرامش بیش تری نسبت به استفاده از کاناپه های دیگر کسب نمایند. در نتیجه هر کس که تمایل به خرید مبل شنی دارد این وسیله را انتخاب می کند.


رنگبندی متنوع

بدنه از رنگ های شادی تشکیل شده است که افراد در زمان خرید رنگ بدنه را تعیین می کنند. به این صورت است که رنگ های شاد تشکیل دهنده مبل شنی زیاد بوده اند تا خریداران برحسب علاقه خود گونه های مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی مورد خریداری قرار دهند. رنگبندی کمک می کند تا افراد با توجه به دکور خانه و سلیقه خود مبل شنی را داشته باشند و در خرید اجباری رخ نمی دهد.


خرید

مبل شنی زیرپایی دار راحتی دارای قیمت ارزان می باشد و  از تولید مبل شنی آرامش خریداری می گردد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...