مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس

کد 33013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی نرم و راحت با طول عمر بالا بوده که توسط نمایندگی رسمی مبل شنی روانه بازار شده است. این مبل شنی بدنه ای دو رنگ داشته که در تنوع رنگبندی بالایی تولید می شود. در زمان خرید مبل شنی می توانید رنگ بدنه محصول را با سلیقه خود سفارش بدهید. وزن بدنه مبل شنی 7 کیلوگرم است. برای ان که افراد محصول را به راحتی حمل کنند در بخش بالایی ان یک دستیگره تعبیه می شود. این محصول از یک زیرپایی شنی مربع شکل برخوردار می باشد. این زیرپایی در مواقع ضروری جایگزینی مناسب به عنوان میز می شود. زیرپایی را در زمان خواب در زیر پاهای خود قرار داده و به استراحت بپردازید. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده و تکیه گاه شیبدار و نرم محصول تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. جنس روکش بدنه مبل شنی از نوع چرم مصنوعی است. این جنس بدنه نرم و مقاوم بوده و می توانید ان را با اب و مواد شوینده بشویید. این روکش بدنه از ویژگی ضدتعریق بودن نیز برخودار بوده به همین دلیل استفاده طولانی مدت از این مبل شنی حساسیت و یا مشکلی برای فرد ایجاد نخواهد کرد. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. این مواد را به راحتی می توانید کم یا زیاد کنید. برای خرید این مبل شنی می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه کرده تا محصول را با قیمت ارزان و یک گارانتی معتبر دوساله دریافت نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای زیرپایی شنی و دستگیره
  • دارای گارانتی 2ساله

مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس

مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس مبلی با تفاوت هایی نسبت به سایر مبل های شنی فروشگاه مبل شنی آرامش می باشد که می توان از مهم ترین تفاوت آن ، داشتن یه زیرپایی به همراه مبل است که شما می توانید از آن به عنوان زیرپایی استفاده کرده و در زمان هایی که قصد استراحت کردن بر روی مبل را دارید ، بتوانید پای خود را بر روی مبل قرار دهید و استراحت کنید . این مبل شنی کیفیت ساخت فوق العاده ای را داشته و یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده خواهد بود . نوع طراحی مبل شنی آن را بسیار نرم و راحت ساخته است و برای همین شما می توانید مدت های زیادی را بر روی مبل نشسته و حتی در حالت نیمه دراز کش از آن استفاده کرده و استراحت کنید . در ادامه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های این محصول آشنا خواهید شد . 

از آنجایی که شاید برخی از مشتریان خیلی را مبل های شنی آشنایی نداشته باشند و ویژگی های آن را نشناسند ، در این مطلب به طور کامل به نقد و بررسی مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس خواهیم پرداخت . مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس از بدنه چرمی ساخته شده است ، این یعنی رویه یا پوسته بیرونی مبل از چرم مصنوعی بوده و از چرم های سفید و آبی رنگ در ساخت محصول استفاده کرده است . از ویژگی های بسیار خوب و منحصر به فرد رویه چرم مصنوعی می توان به تنوع بسیار بالا از نظر رنگ و نقش اشاره کرد ، برای همین است که مبل های شنی که از این پارچه ساخته می شوند دارای رنگ های خاص بوده که شما می توانید آن ها را بر اساس تم و دکوراسیون خانه یا محل کار و هر جای دیگری هماهنگ کرده و یک مبل شنی زیبا و البته بسیار نرم و راحت را داشته باشید . 

مبل شنی زیرپایی دار ، به شکل گلابی طراحی شده است و ارتفاع پشتی آن بلند است ، برای همین شما در هنگام نشستن بر روی مبل شنی می توانید به تکیه گاه آن نیز تکیه دهید و استراحت کنید . این تکیه گاه نیز بسیار نرم و انعطاف پذیر است . دلیل اصلی که مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس و سایر مبل های شنی انعطاف خوبی دارند ، به دلیل استفاده از مواد یونولیتی خرد شده و شنی در داخل مبل می باشد . این مواد بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد برای همین شما احساس خوشایند و خوبی را خواهید داشت و هیچ اذیتی از سوی مبل شنی نخواهید شد . شما می توانید به راحتی به مبل شنی فرم بدهید و از آن استفاده کنید . این مواد قابل شارژ است و شما می توانید در صورت افت کردن مبل شنی ، از فروشگاه مبل آرامش بخواهید تا مبل را شارژ کند . 

همچنین شما می توانید برای شارژ کردن مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس مواد شنی و یونولیت های خرد شده را از فروشگاه تهیه کرده و در داخل منزل اینکار را انجام دهید . در بخش پشت و زیر مبل شنی شما می توانید از طریق زیپی که بر روی مبل قرار دارد به اجزای داخلی مبل شنی دسترسی داشته باشید . نحوه ساخت پایه مبل شنی نیز به همان شیوه بوده و جنس استفاده در ساخت آن ها کاملا مشابه یکدیگر می باشد . طول و عرض مبل شنی 80 سانتی متر با ارتفاع 1 متر می باشد . 

وزن این محصول در حالت کلی به 7 کیلوگرم می رسد که یک وزن ایده آل و بسیار خوب برای جابجایی است . بسیاری از مشتریان ، مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس و یا سایر مبل های شنی را به واسطه سبک بودن وزنشان خریداری می کنند تا این مبل های نرم و راحت را در هر جایی از خانه استفاده کنند . دلیل سبک بودن این محصولات نیز مشخص بوده و به دلیل محتوای یونولیتی داخل خود می باشد . مبل شنی زیرپایی دار دو رنگ اینتکس می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...