مبل شنی رنگی بزرگسال

کد 33064

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی رنگی بزرگسال یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار در این گروه از محصولات بوده که ظاهری زیبا با ساختاری استاندارد دارد. این ویژگی ها موجب شده تا محصول در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. وزن بدنه محصول بسیار کم و در حدود 5 کیلوگرم بوده که شما می توانید با کمک دستگیره ای که در بالای محصول تعبیه شده به راحتی ان را حمل کنید. البته وزن سبک محصول تاثیری بر کیفیت ان نداشته و بدنه ان قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2ساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. جنس بدنه محصول از نوع فوم مخصوص بوده که ساختاری قابل شستشو و ضدتعریق داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد داخلی محصول را از نوع یونولیت خرد شده انتخاب می کنند. زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر با توان تحمل وزن بسیار بالا دارند. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند از این طریق مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنند. این محصول از بدنه ای شاد و رنگارنگ تولید شده که از دلایل فروش بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فوم مخصوص
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدنه

مبل شنی رنگی بزرگسال

مبل شنی رنگی بزرگسال جزو محصولات جذابی است که می تواند برای محیط های مختلف با داشتن دکور های خاص مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه قادر به ایجاد رضایت کامل برای علاقه مندان می باشد. این مبل شنی رنگبندی خاصی دارد و به رنگ های شاد تزیین شده است. بنابراین برای کسانی که به داشتن محصولات رنگارنگ و شاد تمایل دارند می تواند آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار دهند این مبل شنی را خریداری می کنند و با وجود آن به نهایت جذابیت و راحتی دست پیدا می کنند. مبل شنی خاص بدنه ای جادار دارد و از ترکیب استاندارد ترین ساختار ساخته شده است. علاوه بر ظاهر بی نظیر و بی نقصی که شامل حال این محصول شده است مواد اولیه سازنده محصول نیز در نهایت کیفیت و مرغوبیت می باشد و می تواند بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. کسانی که سعی در خرید یک وسیله با طول عمر بالا دارند که در درجه کیفی بالا قرار گرفته باشد می توانند این مبل شنی را به راحتی انتخاب کنند و خرید را انجام دهند. مبل شنی به جای مبل های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین انواع دیگر مبل های پارچه ای و چوبی دیگر خواهد بود. از این رو به جای چنین محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند بهترین شرایط را ایجاد سازد. این محصول کاربردی را با مزیت های زیر خریداری کنید.


رویه ای ترکیبی

این مبل شنی دارای رویه ای خاص می باشد که این رویه از ترکیب رنگ های فانتزی و شاد تشکیل شده است. رویه محصول با دوخت های مختلف به هم متصل شده است و در نتیجه یک رویه منسجم و محکم را ایجاد کرده است. مبل شنی مد نظر از تکه های کوچک به هم پیوسته تشکیل شده است که با دوخت های محکم  تضمینی سطحی از یک رویه بزرگ را تشکیل داده است. این محصول بدنه ای جادار و راحتی دارد که با ایجاد یک تکیه گاه و یک نشیمن استاندارد قادر به مهیا کردن موارد دلخواه افراد می باشد. دوخت بخش های مختلف رویه نقش مهمی در ایجاد راحتی و آسایش دارد و می تواند سازگاری لازم را برای علاقه مندان ایجاد سازد تا در نتیجه رضایت را برای استفاده کنندگان به وجود می آورد. مبل شنی بدنه ای فانتزی دارد که هر تکه از رویه از رنگی مجزا تشکیل شده است و می تواند زیبا ترین و خاص ترین محصول را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال شیک ترین و به روز ترین محصول طبی و راحتی می باشند می توانند این مبل شنی را با بهترین کارایی و زیباترین ظاهر خریداری کنند و در نتیجه رضایت کامل را نیز داشته باشند. از این رو محصولی بی نظیر است که مورد پسند تمامی افراد قرار خواهد گرفت.


تکیه گاه بلند

این مبل شنی دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که می تواند راحتی را ایجاد کند و بدن را در فرم استانداردی قرار دهد. نشیمنگاه محصول شرایط خوبی را مهیا می کند که ستون فقرات افراد بتواند ایمن و راحت در محیط قرار گیرد. با توجه به این موقعیت ها استفاده از این محصول سبب راحتی و آسایش در طول روز می شود و می تواند رضایت مخاطب را نیز به خود جلب کند. با این وجود است که علاقه مندان می توانند راحتی را به دست آورند و از مزیت داشتن این موقعیت مطلوب لذت کافی را ببرند. این محصول تکیه گاهی بلند دارد که کمر افراد را به طور کامل فرا می گیرد و باعث می شود که افراد در زمان استراحت موقعیت دلخواه را داشته باشند.


محصولی برای اتاق خواب

این محصول مطابق با سلیقه افراد می باشد و برای قرار گیری در محل های مختلف استفاده می شود. این محصول دارای رنگبندی خاصی است که می توان آن را در اتاق خواب نیز قرار داد و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. این محصول بی نظیر در اتاق خواب برای مطالعه و استراحت در نظر می گیرد و می تواند شرایط خوبی را ایجاد سازد.


خرید

مبل شنی رنگی بزرگسال قیمت ارزانی دارد و در سایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...