مبل شنی راحتی یک نفره سفید

کد 33036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره سفید یکی دیگر از محصولات باکیفیت تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری طبی داشته و قابل استفاده برای تمام رده های سنی می باشد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاه استاندارد و سرخود ان تمامی سطح کمر شخص را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید برای استراحت های طولانی مدت و یا تماشای تلویزیون و.. این مبل شنی را انتخاب کنید. رنگ بدنه محصول سفید انتخاب شده تا به راحتی با تمامی رنگ های دکوراسیون داخلی هماهنگ شود. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد سبک و نرم بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا بتوانید از این طریق مواد داخلی را تعویض و شارژ کرده و از طول عمر بالای محصول لذت ببرید. برای خرید این مبل شنی می توانید به فروشگاه مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی یک نفره سفید

یکی از بزرگترین تولید کنندگان مبل های شنی در ایران، کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که طرفداران محصولات راحتی آشنایی زیادی با این شرکت بزرگ دارند و تنها وجود نام مبل شنی آرامش بر روی یک محصول کافی است تا خریداران از کیفیت محصول اطمینان حاصل کنند. مبل شنی راحتی یک نفره سفید یکی از تولیدات این شرکت است که در ادامه این مطلب سعی داریم ویژگی های آن را بررسی کرده و مشخصات آن را به طور کامل بیان کنیم تا خریداران عزیز جهت تهیه آشنایی نسبی با این محصول داشته باشند. 


طراحی گرد

مبل شنی راحتی یک نفره سفید به صورت گرد طراحی شده است. ساختمان این محصول در قسمت بیرونی دیواره ای یک تکه دارد و این دیواره کاملا یک دست و بدون چین خوردگی است. در قسمت داخلی مبل شنی نیز نشیمنگاهی به صورت یک گودی طراحی شده است که دارای ارتفاعی مناسب از سطح زمین می باشد. این نشیمنگاه جادار و راحت است و فضایی مناسب برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون فراهم خواهد کرد. تکیه گاه این مبل شنی نیز ارتفاع مناسبی دارد و به خوبی تمامی قسمت های بدن را تحت پوشش قرار می دهد. 


قابلیت شستشوی بدنه

این مبل شنی یک نفره به رنگ سفید طراحی شده است و بنابراین احتمال کثیف شدن زود هنگام و هم چنین نیاز به شستشو مکرر در این محصول احساس می شود. بنابراین قابلیت شستشو از ویژگی های مهم این بدنه به شمار می رود. در قسمت انتهایی رویه مبل شنی یک زیپ تعبیه شده است که توسط آن رویه محصول به راحتی از بدنه اصلی جدا می شود. در صورت کثیف شدن رویه می توانید رویه را به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. برای شستشوی این رویه می توانید از مواد شوینده استفاده کنید و هم چنین می توانید رویه را در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. با توجه به کیفیت بالای این رویه، شستشوی مداوم بر کیفیت این محصول اثر سوء نداشته و باعث آسیب دیدن رویه و خراب شدن رنگ آن نخواهد شد. پس از شستشو و خشک شدن کامل رویه می توانید رویه را مجدد بر روی بدنه اصلی مبل شنی بازگردانید. 


قابلیت جابه جایی آسان

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به رویه مبل شنی لازم است تا در زمان جابه جایی نکات ساده ای را رعایت بفرمایید. برای انتقال این محصول از محیطی به محیط دیگر، لازم است تا محصول را بر روی زمین نکشید. زیرا کشیدن این مبل شنی بر روی زمین ممکن است به بدنه آن آسیب وارد کرده و بدنه دچار خراش و یا پارگی شود. برای جابه جایی صحیح این مبل شنی باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول از مواد داخلی پر شده است که دارای حجم بالا و وزن بسیار کمی می باشند. به همین جهت مبل شنی وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد که هر فردی به راحتی می تواند آن را از روی زمین بلند کرده و حمل کند. با این وزن پایین، شما به راحتی می توانید مبل شنی را در هر محیطی به همراه خود برده و از آن استفاده نمایید. برای مثال در زمان مطالعه می توانید محصول را با خود به اتاق مطالعه ببرید تا از نشستن طولانی مدت خسته نشده و نشیمنگاهی نرم و راحت داشته باشید و در زمان تماشای تلوزیون مبل شنی را به مقابل تلوزیون انتقال دهید. 


ابعادی کم جا

مبل شنی یک نفره دارای ابعادی مناسب بوده و طول و عرض آن برابر با 90 سانتی متر است. این محصول با توجه به ابعاد کوچکی که دارد، نیاز به فضای زیادی جهت استفاده نخواهد داشت و شما می توانید در انواع فضاهای محدود، حتی محیط های کوچک آپارتمانی از این محصول استفاده نمایید و فضایی دنج و راحت را برای خود ایجاد کنید. این محصول به راحتی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید مبل شنی را در مسافرت ها و گردش ها نیز به همراه خود ببرید. رویه با کیفیت این مبل شنی به شما امکان استفاده در فضاهای باز و نور آفتاب را خواهد داد. با استفاده از این محصول در برابر نور آفتاب، از کیفیت بدنه کاسته نشده و بدنه به سادگی دچار پارگی نخواهد شد.


روش خرید

مبل شنی راحتی یک نفره سفید را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش می توانید خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...