مبل شنی راحتی یک نفره رنگی

کد 32195

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره رنگی یکی از پرطرفدار ترین نمونه محصولات تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران بوده که از ساختاری طبی و بدنه ای منعطف برخوردار است. این محصول دارای طیف وسیع ترکیب ذنگ بدنه بوده تا مصرف کنندگان بتوانند با توجه به سلیقه خود یک نمونه زیبا را انتخاب کنند. این محصول دارای وزن بدنه 6 کیلوگرمی بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره استانداردی که در بالای محصول تعبیه شده به راحتی ان را حمل نمایید. بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل می سازند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. مواد داخلی محصول از نوع فوم مخصوص بوده که توانایی تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را داشته و کاملا انعطاف پذیر است. در بخش زیرین محصول یک زیپ استاندارد تعبیه شده تا افراد بتوانند با استفاده از ان در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول با توجه به ارگونومی ساخت بدنه گرد بوده نشیمنگاهی بزرگ برای استراحت های طولانی مدت را در اختیار شما قرار خواهد داد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100  سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: فوم مخصوص

مبل شنی راحتی یک نفره رنگی

مبل شنی راحتی یک نفره رنگی از رنگ های متنوعی تشکیل شده است که در نهایت می توان با خیالی آسوده و با توجه به سلیقه خود محصول را انتخاب کرد و در محیط قرار داد. این محصول بی نظیر با بهترین مواد اولیه ساخته شده است که در نهایت می تواند در طی سال های طولانی مورد استفاده قرار گیرد و راحتی را برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک وسیله طبی و راحتی می باشند که قابل حمل بوده و بتوان آن را در محیط های مختلف به همراه داشت می توانند از داشتن این مبل شنی استقبال کنند و لذت کافی را ببرند. چرا که این محصول طبی تمامی خصوصیاتی که متناسب با آن چه که افراد می خواهند را دارد و سعی دارد تا بهترین بدنه با طول عمر بالا را ایجاد سازد. از این رو طرفداران بسیار زیادی نیز دارد و می توان با آشنا کردن علاقه مندان دیگر به این محصول نیز فروش آن را به مراتب بالا تر برد. این مبل شنی می تواند به روز و ساده باشد. در نهایت کارایی محصول قابل توجه است که با وجود ساده بودن بدنه از کارایی بالایی برخوردار است و می تواند بیش ترین رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. مبل شنی دارای خصوصیات منحصر به فرد است که در نتیجه قادر به مورد پسند قرار گرفتن توسط افراد می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید این مبل شنی اقدام کرد.


خصوصیات مهم مبل شنی

این محصول در واقع از یک بدنه تشکیل شده است که فاقد پایه می باشد و در ساخت آن هیچ ماده محکم و مستحکمی وجود ندارد. با این شرایط است که نام آن مبل شنی گذاشته شده است و می تواند از وسایل طبی دیگر متمایز باشد. محصول مورد نظر بدون پایه می تواند بر روی سطوح قرار گیرد و نشیمنی راحت را به وجود آورد. از این رو مهم ترین خصوصیات این محصول این است که به راحتی بر روی سطوح قرار می گیرد و با توجه به این که فاقد مواد اولیه محکم می باشد می تواند استحکام خود را حفظ کند و واژگون نشود. مبل شنی ترکیب رنگ متنوعی دارد که افراد قبل از ثبت سفارش قادر به انتخاب رنگ دلخواه هستند و می توانند محصول را با رنگی که مد نظر دارند خریداری کنند. مبل شنی برترین گزینه برای علاقه مندانی است که به راحتی خود اهمیت زیادی می دهند. بنابراین از وسایل کاملا طبی و منعطف استقبال می کنند و آن ها را برای استفاده مداوم در دسترس قرار می دهند. مبل شنی می تواند با داشتن بدنه ای کاملا منعطف شرایط خوبی را داشته باشد و به بهترین شکل موقعیت دلخواه استفاده کنندگان را مهیا سازد تا در نهایت برای آن ها یک وسیله طبی و راحتی منحصر به فرد ایجاد شود.


نشیمن ثابت

برخلاف برخی دیگر از مبل های شنی که دارای بدنه ای گرد می باشند که می توان از هر سوی آن به عنوان نشیمن استفاده کرد این محصول یک بخش نشیمن ثابت دارد و می تواند به راحتی موقعیت خوبی را ایجاد سازد. نشیمن محصول در واقع بخش میانی آن و روی آن است که دارای دوخت هایی می باشد و می تواند فرورفتگی زیادی را ایجاد نماید. با این وجود است که می توان با قرار گیری بر روی بدنه محصول آرامش و راحتی را به دست آورد و در نهایت راحتی به فعالیت های نشستنی نیز پرداخت. این مبل شنی نشیمن ثابت دارد و با این وجود دارای زیبایی های ظاهری زیادی می باشد. از این رو می تواند در دکوراسیون منزل نیز به کار گرفته شود.


رویه نرم

مخملی که به عنوان رویه این مبل شنی به کار رفته است در نهایت کیفیت می باشد و می تواند نرمی و لطافت را ایجاد سازد. همچنین کسانی که به دنبال برترین وسیله طبی و راحتی هستند و از رویه نرم نهایت کاربرد را به دست می آورند می توانند از این مبل شنی که دارای رویه مخمل است استقبال کرده و خرید آن را انجام دهند.


خرید

جهت خرید مبل شنی راحتی یک نفره رنگی به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...