مبل شنی راحتی یک نفره بزرگ

کد 63040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگ یکی دیگر از جدیدترین محصولات نمایندگی مرکزی مبل شنی در سال 2020 بوده که برای استفاده تمام سنین طراحی و با قیمت مناسب و بهترین کیفیت بدنه روانه بازار فروش شده است. مواد تشکیل دهنده داخل این مبل شنی ار بهترین نوع شن های یونولیتی بوده که وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا هستند. این شن های یونولیتی با ساختار نرم و انعطاف پذیر خود می توانند راحتی شما را در زمان استفاده تضمین کنند. تمامی افراد می توانند به راحتی با کم یا زیاد کردن میزان این شن های یونولیتی فرم بدنه محصول را با توجه به نیاز خود شخصا تغییر بدهند. محصول یاد شده از 6 کیلوگرم وزن بدنه برخوردار بوده که می تواند حمل و جا به جایی اسانی برای افراد به همراه داشته باشد. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه مبل شنی نداشته و این محصول می تواند بدون هیچ اسیبی تا 180 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کند. پس استفاده از این مبل شنی برای تمام افراد حتی با وزن بالا نیز مناسب می باشد. محصول دارای یک گاارنتی معتبر 2 ساله نیز بوده که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. روکش بدنه مبل شنی را از بهترین پارچه مخمل با ساختار نرم و لطیف و دوام بالا تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه در برابر وزن و فشار بالا دچار اسیب نشده و به دلیل ضدتعریق بودن برای استفاده طولانی مدت توصیه می شود. شما می توانید به خیالی اسوده این روکش بدنه را به وسیله آب و یا مواد شوینده شستشو بدهید. لازم به ذکر بوده انتخاب رنگ بدنه مبل شنی توسط افراد در زمان خرید مهیا شده است. برای خرید مبل شنی می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 120سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگ

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگ دارای یک بدنه حرفه ای می باشد که در دسته بندی محصولات طبی قرار گرفته و سعی در آن دارد که بهترین کارایی را برای افراد ایجاد سازد. در این زمان که برخی از افراد تمایل به داشتن محصولی برای رفع خستگی های خود می باشند خرید یک مبل شنی لازم و ضروری می شود و می تواند برای افراد مزیت های راحتی و آسایش را مهیا سازد. از سوی دیگر زیبایی هایی که این محصول را خلق کرده است به آن امکانی داده است که محصول را اسپرت سازد و با داشتن ظاهری بی نظیر در اختیار افراد قرار دهد. از سوی دیگر وجود و بهره مندی از مبل شنی برای بدن بسیار مفید می باشد و به آن در رسیدن به راحتی کامل کمک می کند. در غیر این صورت افراد تمایلات خود را با استفاده از مبل شنی برطرف می کنند و برخی نیاز های خود را نیز پاسخگو می باشند. دارا بودن کیفیت بالا نیز در بین دلایل خرید این مبل شنی مورد مهمی می باشد که در واقع بیانگر دوام و طول عمر محصول است. از این رو با خرید این محصول می توان در طول سال های زیاد از آن بهره برداری کرد و به نهایت آرامش و لذت دست پیدا کرد. محصول مورد نظر ساخت کشور ایران است و در تولیدی های مجاز مبل شنی آرامش طراحی و تولید می شود. از این رو دارای سازگاری با آب و هوای و افراد این کشور می باشد.


سیستم ساده اما جذاب

طراحی این مبل شنی برگرفته از بخش هایی می باشد که در سادگی تمام هستند اما به طور کلی می توانند جذاب ترین حالات را خلق کنند. برای داشتن این محصول همواره موارد زیادی وجود دارد که می تواند برای افراد راحتی بسیار زیادی را ایجاد سازد اما به طور کلی ساده بوده و از بخش های خاصی برخوردار نمی باشد. سیستم طراحی مبل شنی برگرفته از استاندار ترین حالت ممکن است که می توان با تکیه بر آن از محصول نهایت بهره برداری را به عمل آورد و با داشتن آن لذت کافی را به عمل آورد. از سوی دیگر در زمان نیاز نیز به حالت های مختلف در می آید و کارایی های دیگر از آن بروز داده می شود. بدنه بزرگ بوده است که گرد و ساده می باشد. در صورت تمایل می توان بدنه را به طور کامل خالی نمود و از بخش داخلی آن به صورت ساک حمل لوازم استفاده کرد. ساک حمل لوازم در واقع می تواند لباس و یا اسباب را در زمان سفر برای افراد به همراه داشته باشد و با داشتن محیطی بزرگ قادر به داشتن تعداد زیادی لباس و اسباب می باشد. در نتیجه این کارایی مناسب و منحصر به فرد ایجاد شده در این مبل شنی نیاز افراد به داشتن ساک حمل را نیز پاسخ گو بوده است.


علت منعطف بودن محصول

از آن جایی که فضای داخلی مبل شنی پر شده از شن های یونولیتی است می توان بدنه را به حالت منعطف در آورد که در هر شرایطی استحکام خود را نیز دارد. در واقع در کنار منعطف بودن استحکام نیز داشته تا در صورت استفاده افراد واژگون نشود و تعادل خود و یا فرد استفاده کننده را نیز بر هم نزند. در غیر این صورت با داشتن بدنه بزرگ به سرعت محصول بر روی سطوح واژگون می شود و در صورت استفاده از آن به سرعت خراب می گردد. شن های یونولیتی که در ابعاد بسیار کوچک می باشند و می تواند منحصر به فرد ترین حالت ممکن را برای یک محصول طبی ایجاد سازد به افراد کمک می کند تا بدن خود را به حالت آرامش بخشی قرار دهند و به نهایت بهره برداری از آن برسند.


وزن شن های یونولیتی

در مجموع رویه محصول که دارای وزن ناچیزی می باشد و در واقع وزن کلی بدنه به دلیل میزان شن های یونولیتی بوده است. این شن ها نیز وزن کمی را به خود اختصاص می دهند که اگر میزان زیادی نیز داشته باشد باز هم بدنه مبل شنی دارای وزن ناچیز است. از این رو حمل محصول نیز آسان بوده است و به راحتی به مکان های مختلف قابل جا به جایی بوده است. همچنین در منزل نیز می توان به راحتی آن را حرکت داد.


خرید

مبل شنی راحتی یک نفره بزرگ محصولی با کیفیت بالا می باشد که با ضمانت نامه رسمی در کارخانه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...