مبل شنی راحتی گرد چرم

کد 13031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی گرد چرم یکی دیگر از محصولات با طراحی بدنه فانتزی و ساختاری استاندارد و باکیفیت بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی را با روکشی از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این روکش در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. رنگ بدنه محصول ابی بوده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. البته قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده نیز فراهم شده است. برای بخش داخلی مبل شنی از مرغوب ترین نوع مواد یونولیتی استفاده می شود. این مواد وزن کم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. یک زیپ در انتهای محصول تعبیه شده تا افراد بتوانند از این طریق به راحتی مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایند. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشمینگاه ان دقیقا در بخش مرکزی تعبیه شده است. طراحی بدنه فانتزی محصول موجب شده تا محصول در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار باشد. برای خرید این محصول استثنایی می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم

مبل شنی راحتی گرد چرم

محصولات تولید شده تحت عنوان مبل های شنی، عموما دارای طراحی های فانتزی و کاملا طبی می باشند. این محصولات دارای تنوعی بی نظیر در ساختمان و طرح و رنگ هستند و به دلیل برخورداری از ساختمان های راحتی و مناسب، برای استفاده تمامی افراد مناسب می باشند. تمامی محصولات تولید شده در کارخانه مبل شنی آرامش از کیفیتی بی نظیر بهره مند هستند و شما خواهید توانست این محصولات را با ارزان ترین قیمت از طریق تنها نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید. یکی از زیباترین محصولات این شرکت، مبل شنی راحتی گرد چرم است که دارای ظاهری بی نظیر و فانتزی می باشد. در ادامه این مطلب سایر مشخصات این محصول را بررسی خواهیم کرد. 


طراحی گرد و زیبا

این محصول کاملا گرد است و ساختمانی کاملا دایره ای شکل دارد. قسمت میانی این محصول دارای یک گودی می باشد که می توانید به راحتی بر روی آن نشسته و برخیزید، زیرا ارتفاع مناسبی داشته و در زمان نشستن و برخاستن، فشاری به کمر و زانوها وارد نخواهد شد. دوخت های روی بدنه این محصول به صورت عمودی بوده و در قسمت میانی این مبل شنی به هم می رسند. هم چنین در قسمت نشیمنگاه این مبل شنی، دوخت دایره ای شکلی وجود دارد که بخش نشیمنگاه را جدا می کند. با نشستن بر روی این مبل شنی، محصول بدن شما را به طور کلی در بر می گیرد و فضایی مناسب برای نشستن ایجاد می کند. رنگ این محصول آبی می باشد که در اغلب فضاها مورد استفاده است. 


استفاده از رویه چرمی

رویه این محصول از جنس چرمی تهیه شده است. این نوع چرم مورد استفاده در تولید این محصول به سادگی دچار آسیب نمی شود و در برابر پوسته پوسته شدن مقاوم است. رویه این محصول استحکام بالایی در برابر فشار دارد و با وارد شدن فشار زیاد، تغییر شکل نداده و آسیب نخواهد دید. در صورت کثیف شدن می توانید این رویه را توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم می باشد و شما خواهید توانست به مدت طولانی از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمایید. 


استفاده از مواد داخلی یونولیتی 

برای پر کردن داخل این محصول از مواد داخلی فیبر (یونولیت خرد شده) استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی با دارا بودن استحکام بسیار بالا، در طی استفاده های طولانی مدت و وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر شکل نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. به همین دلیل محصول قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل کند. این مواد داخلی به واسطه شکل ظاهری خاص خود، دارای انعطاف زیادی می باشند. ظاهر این مواد داخلی، مانند شن های ریزی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به این ترتیب با نشستن شما، این مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و فضایی مناسب برای نشستن شما را ایجاد خواهند کرد. مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این محصول، وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند و به این ترتیب، مبل شنی دارای وزنی برابر با 5 کیلوگرم است که به راحتی می توان آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمود. با وجود وزن پایین، شما به راحتی می توانید در هر فضایی این محصول را به همراه خود ببرید و از استفاده کردن از آن لذت ببرید. 


طول عمر بالای مبل شنی 

این محصول به واسطه دارا بودن کیفیت عالی، از طول عمر بالایی بهره مند است. اما نوع نگه داری شما از این مبل شنی در طول عمر آن نقش به سزایی دارد. برای حفظ کیفیت آن لازم است بدنه مبل شنی را بر روی زمین نکشید و اشیای داغ و پرحرارت را به آن نزدیک نکنید. هم چنین از پرش کودکان بر روی این محصول جلوگیری نمایید. از ریختن آب و مایعات بر روی بدنه این محصول خودداری کنید. زیرا در صورت برخورد آب با مواد داخلی، مواد داخلی به هم چسبیده و سفت می شوند. به این ترتیب دیگر انعطاف و حجم سابق را نخواهند داشت. لازم به ذکر است که مواد داخلی و رویه محصول قابلیت تعویض دارند و در صورت نیاز می توانید رویه و مواد داخلی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و تعویض نمایید.


روش خرید

مبل شنی راحتی گرد چرم را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...