مبل شنی راحتی کودک

کد 21028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کودک یکی دیگر از محصولات زیبا با طراحی بدنه استاندارد و راحت بوده که مناسب استفاده کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. وزن بدنه این مبل شنی تنها 5 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید با استفاده از دستیگره تعبیه شده بر روی ان به راحتی اقدام به حمل کالا نمایید. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند با میزان 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مخملی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد وزن کم و ساختاری نرم و منعطف داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. بر روی بدنه محصول یک زیپ تعبیه شده تا شما بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا حتی مجدد شارژ نمایید. این کالای جذاب یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 70 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده

مبل شنی راحتی کودک

یکی از محصولات مورد نیاز در اتاق کودک، وسیله ای است که کودک بتواند به تنهایی بتواند بر روی آن نشسته و فعالیت های خود را انجام دهد. این محصول باید نشیمنگاهی راحت و نرم برای کودک فراهم کند و ایمنی کودک را در حین استفاده تضمین نماید. به طوری که شما با خاطر آسوده اجازه استفاده به صورت تنها را به کودک بدهید. مبل های شنی محصولاتی خاص برای کودکان می باشند که دارای بدنه ای مطابق با نیاز های کودکان تولید می شوند. این محصولات از کیفیتی متناسب با بدن حساس کودکان بهره مند هستند و دارای طراحی های جالب و فانتزی می باشند. مبل شنی راحتی کودک یکی از این محصولات است که دارای بدنه ای به صورت گرد و راه راه می باشد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت.


نحوه استفاده کودک از مبل شنی 

این محصول ساختمانی گرد دارد و دارای ارتفاعی مناسب می باشد. به طوری که کودک به راحتی خواهد توانست بر روی این مبل شنی نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمک نیاز داشته باشد. این محصول برای استفاده کودک در تمامی فعالیت های نشسته مناسب است. ساختمان مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که با نشستن کودک بر روی آن مبل شنی واژگون نشده و تعادل خود را به خوبی حفظ خواهد کرد. به همین دلیل این محصول از ایمنی بالایی برای استفاده کودک برخوردار می باشد. شما می توانید این محصول را در اتاق کودک قرار دهید تا در حین بازی کودک نشیمنگاهی مطلوب داشته باشد. هم چنین می توانید این مبل شنی را در مقابل تلوزیون قرار دهید تا با استفاده از آن کودک به راحتی به تماشای برنامه های مورد علاقه خود پرداخته و خاطر شما آسوده باشد که کودک به راحتی می توانید بر روی این محصول به خواب برود و نیازی به جابه جا کردن او پس از خوابیدن نخواهید داشت. کودک به راحتی می تواند بر روی این محصول غذای خود را میل کرده و یا به خوردن خوراکی بپردازد. این مبل شنی را می توانید در مسافرت و گردش ها به همراه خود ببرید تا خاطر شما از بابت داشتن نشیمنگاهی راحت برای کودک آسوده باشد. در زمان شب نیز کودک می تواند به راحتی بر روی این مبل شنی به خواب برود و از سرمای زمین در کمپینگ و گردش به دور باشد. 


قابلیت شستشو 

این محصول از رنگ روشنی برخوردار است که به دلیل استفاده کودکان از این مبل شنی، بی شک قابلیت شستشو از ویژگی های مهم آن به شمار می رود. بر روی بدنه مبل شنی یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید. به همین علت در زمان نیاز به شستشو، به راحتی می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. هم چنین خواهید توانست این رویه را در ماشین لباسشویی قرار داده و با مواد شوینده بشویید. 


رویه ای مناسب برای کودکان 

این رویه نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است. به همین دلیل برای استفاده کودکان مناسب بوده و در صورت استفاده طولانی مدت و خوابیدن کودک بر روی این مبل شنی، محصول به پوست های حساس کودکان آسیبی وارد نکرده و کودک دچار حساسیت های پوستی نخواهد شد. هم چنین این رویه مقاومت بالایی دارد و در برابر بازی های بی پروای کودکان که ممکن است باعث برخورد ضربه به بدنه شود، مقاومت نشان داده و دچار پارگی نخواهد شد.این رویه در برابر پارگی و ساییدگی استحکام بالایی دارد و به سادگی آسیب نمی بیند. شما باید مراقب باشید تا اشیای داغ و پرحرارت را به رویه نزدیک نکند. هم چنین باید مراقب باشید تا کودک بر روی مبل شنی پرش و جامپینگ نکند. هم چنین کودک این محصول را به اطراف پرتاب نکند و در زمان نیاز به جابه جایی، مبل شنی را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید تا بدنه دچار آسیب نشود. 


روش خرید

در سایت مبل شنی آرامش انواع محصولات کودک با تنوعی بسیار بالا موجود هستند. برای تهیه این محصولات به راحتی می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. مبل شنی راحتی کودک را می توانید از طریق این سایت با قیمتی ارزان تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...