مبل شنی راحتی کاناپه ای

کد 43002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی کاناپه ای جزو جدید ترین محصولاتی است که از تولیدی مبل شنی آرامش وارد بازار شده است و می تواند به بهترین شکل ممکن برای افراد راحتی و آسایش را داشته باشد. این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه جیر است که تک رنگ بوده و لطافت خاصی دارد. در زمان مصرف لطافت و نرمی این بدنه قابل اهمیت است و می تواند برای افراد راحتی را ایجاد کند. راحتی و نرمی در زمان استفاده از محصول بیش تر به خاطر محتویات درونی آن است. مواد داخل مبل شنی یونولیت خرد شده می باشد که نرم است اما در زمانی که به تکه های ریز تقسیم شده است می تواند در مجموع محصولی منعطف و راحتی را ایجاد سازد. در واقع این مبل شنی جزو محصولات طبی است که رویه آن نیز مواج طراحی شده است و برای کمر و ستون فقرات آسیبی را ایجاد نمی کند. محصول مورد نظر را می توان بر اساس سلیقه خود برای داخل منزل و یا محل کار انتخاب کرد همچنین برای استفاده در سفر و یا تجهیز کردن باغ و ویلا به وسایل راحتی به کار برد. به همین جهت است که خرید آن توسط علاقه مندان توصیه می شود تا با پرداخت هزینه اندک محصولی ارزان و با کیفیت را داشته باشند و در محل های مختلف از آن بهره مند گردند. در صورتی که بدنه منعطف بودن خود را طی استفاده مداوم از دست دهد می توان مواد داخلی را با مواد نو و جدید عوض کرد تا ویژگی های محصول حفظ شود و بتواند طی سال های زیاد مورد استفاده قرار گیرد. برای خرید مبل شنی راحتی کاناپه ای از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش اقدام کنید.

طول90 سانتی متر
عرض90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 70 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی کاناپه ای

مبل شنی راحتی کاناپه ای بهترین گزینه برا افرادی است که دارای مشکلات در ستون فقرات هستند و با نشستن طولانی مدت دچار درد کمر می شوند. این محصول برای این دسته از افراد قابلیت نرمی و لطافت را مهیا می سازد و می تواند به آن ها در زمینه داشتن محیطی طبی و راحتی کمک کند. از این رو هر فردی بنا به درخواست خود و تمایل خود می تواند مورد مد نظر خود را انتخاب کند و بهترین گزینه را برای داشتن محیط طبی داشته باشد. مبل شنی از آن دسته از محصولاتی می باشد که با داشتن طول عمر بالا در اختیار افراد است و دارای مزیت جذابیت و خاص بودن می باشد. از این رو علاقه مندان می توانند با در نظر داشتن رویه دلخواه و رنگی  که علاقه به داشتن آن را دارند محصول را انتخاب و به راحتی خریداری نمایند. به همین خاطر در زمان مصرف محصول رضایت کامل را دارند و می توانند شرایط مد نظر را داشته باشند. راحتی برای زمان استراحت در طول روز لازم و ضروری است از این جهت افراد همواره به دنبال محصولی با دوام می باشند که راحتی را در طول سال های زیاد کسب کنند. همچنین در طول روز قادر باشند که با دفعات بالا به سراغ چنین محصولی بروند و  آن را مورد استفاده قرار دهند. با توجه به موارد گفته شده در زیر توصیفی از خصوصیات مبل شنی آمده است که با هم به بررسی آن ها می پردازیم.


رویه جیر

این مبل شنی از رویه جیر تشکیل شده است که یکی از رویه های مقاوم و منحصر به فردی می باشد که با توجه به داشتن علاقه افراد به رویه های نرم در اختیار آن ها قرار می گیرد. نرمی نسبی که در این رویه ایجاد شده است سبب افزایش راحتی و آسایش افراد شده است و می تواند راحتی آن ها را با درصد بیش تری نمایان کند. از این جهت با طول عمر بالا و تمایل زیاد افراد مواجه خواهند بود و مبل شنی را تبدیل به محصولی با دوام و دارای مزیت های نرمی و طبی می کند. رویه یکی از بخش های حرفه ای و اساسی در مبل شنی می باشد و در واقع تنها بخش تشکیل دهنده محصول است. لذا توجه به انتخاب بهترین رویه دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که به آن ها کمک می کند تا محصول را با داشتن قیمت مناسب خریداری نمایند و از وجود آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. دوام و طول عمر کلی مبل شنی برگرفته از رویه می باشد. به همین خاطر ویژگی های محصول نیز بر اساس این بخش از آن تعیین می شود و می تواند قابل اندازه گیری و قابل انتخاب باشد. 


ابعاد مفید محصول

مبل شنی را می توان در محیط های کوچک نیز قرار دارد و همچنین با خود به راحتی در مسافرت ها به همراه داشت. از این رو هر فردی که تمایل به داشتن نشیمنی راحت و طبی دارد می تواند این مبل شنی را خریداری کرده و آن را با خود به همراه داشته باشد و در صورت وجود فضای کافی و مورد نیاز محصول را آماده بهره برداری سازد. تمایل عده زیادی از خریداران به داشتن این مبل شنی بیانگر وجود خصوصیات منحصر به فرد و مناسب در آن می باشد که یکی از آن ها ابعاد بوده است و شرایط را برای استفاده یک فرد برقرار می سازد. از این رو بدنه به گونه ای طراحی شده است که هم بتوان به حالت نشسته بر روی آن قرار گرفت و هم حالت درازکش را برای خود مهیا کرد.


استفاده تمامی سنین از محصول

محصول مورد نظر برای تمامی رده های سنی طراحی و تولید شده است و با داشتن سازگاری لازم به جهت داشتن طول عمر بالا در محیط های مختلف می تواند سبب افزایش استفاده افراد گردد. از آن جایی که محصول فاقد هر بخش سفت و ناهمواری می باشد و از بدنه ای کاملا نرم و منعطف تشکیل شده است بهترین محل در زمان مسافرت برای کودکان است که می توان آن را به جهت خوابیدن کودکان نصب کرد و از مزیت وجود مبل شنی بهره مند شد. داشتن این خصوصیات و ضد حسایت بودن بدنه نیز استفاده را برای تمامی افراد آسان و بدون مشکل می سازد و می تواند مفید و مناسب باشد. 


خرید مبل شنی

جهت خرید مبل شنی راحتی کاناپه ای به فروشگاه بزرگ مبل شنی آرامش مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...