مبل شنی راحتی چرم بزرگسال

کد 12037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرم بزرگسال یکی دیگر از محصولات پرفروش برای افراد بالاتر از 16 سال بوده که در سال جدید توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که تکیه گاه ان به طور کامل به نشیمنگاه متصل می باشد. بدنه منعطف محصول موجب شده تا تکیه گاه در اثر استفاده با توجه به فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت داده و تمامی سطح کمر را پوشش دهد. به همین دلیل از این محصول می توانید برای استراحت های طولانی مدت و یا مطالعه و... به راحتی استفاده کنید. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری تولید کننده روکش بدنه مبل شنی راحتی چرم بزرگسال را از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی تولید می کنند. زیرا این پارچه نرم و بادوام بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. مواد داخلی نیز از نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده است. زیرا این مواد نرم و سبک هستند و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر 2ساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی چرم بزرگسال

مبل شنی راحتی چرم بزرگسال از جمله محصولات راحتی در گروه وسایل طبی می باشد که با بدنه بزرگ و چرم قادر به داشتن طول عمر بالا نیز می باشد. این محصول بی نظیر و شیک دارای ترکیب رنگ به خصوصی است که افراد بتوانند با توجه به تمایل خود محصول را خریداری کنند. مبل شنی پر کاربرد تر نسبت به سایر محصولات طبی است و می تواند نشیمن راحتی را ایجاد کند که افراد به ان نیاز دارند. اغلب وسایل راحتی که در منزل مورد استفاده قرار می گیرند دارای قیمت بالایی هستند و آن هم به خاطر استفاده از مواد اولیه گران قیمت می باشد. اما در ساخت مبل شنی مواد اولیه با کیفیتی به کار رفته است که دوام بالایی دارد اما قیمت ارزانی شامل حال آن شده است. از این رو می توان گفت که امکان برخورداری از برترین محصول برای تمامی افراد وجود دارد و این محصول با توجه به سلیقه آن ها انتخاب می شود. خرید  نیز به روش های مختلفی صورت می گیرد و با قیمت های متفاوتی وجود دارد. در نتیجه کسانی که قصد خرید دارند می توانند با در دست داشتن هر میزان پول بهترین گزینه را برای خود تهیه کنند. مبل شنی برای قرار گیری در نقاط مختلف خانه سازگاری دارد و می تواند به روز و شیک باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص این مبل شنی با ما همراه باشید.


نشیمنگاه راحت

مبل شنی دارای ساختار منحصر به فردی است که به وسیله آن بتوان به راحتی محصول را مورد استفاده قرار داد. نشیمنگاه راحت جزو مزیت های این محصول است که به خاطر داشتن طراحی حرفه ای ایجاد شده است. با این وجود است که این محصول پر فروش است و می تواند برای تمامی افراد مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی به صورت استاندارد بدن را در حالتی قرار می دهد که رضایت برای استفاده کنندگان ایجاد می شود و می تواند یک نشیمن راحت را شامل شود. بدن در ناحیه ستون فقرات دارای حساسیت بسیار زیادی می باشد که این حساسیت در زمان استفاده از محصولات طبی و راحتی به بهترین شکل پاسخ داده می شود. برای قرار گیری بر روی این مبل شنی نیز دارای بودن حساسیت های لازم سبب شده است تا افراد بتوانند به راحتی ستون فقرات را در حالت صاف قرار دهند و به بهترین شکل بر روی محصول کمر را قرار دهند. با این شرایط کمر دچار درد و آزار نمی شود و می تواند بهترین موقعیت را تجربه کند. با گذر زمان و طولانی شدن قرار گیری بر روی مبل شنی نیز آسیبی بدن را تهدید نمی کند و می تواند به راحتی افراد را در بر بگیرد.


ایستادگی پا ها در شرایط استاندارد

پاها زمانی که افراد بر روی محصولات طبی قرار می گیرند در شرایط خاصی وجود دارند. زمانی که از محصولات استاندارد استفاده می شود قسمت پشت زانو دقیقا در قسمت انتهایی نشیمن قرار می گیرد و می تواند بهترین موقعیت را داشته باشد. در چنین وضعی پاها دچار آسیب نمی شوند و می توانند در طولانی مدت به این حالت قرار بگیرند و خستگی نیز در افراد رخ ندهد. از این رو بدنه محصول جزو بدنه محصولاتی است که با تمامی آیتم های استاندارد ساخته شده است و قادر به حفظ افراد در این حالت می باشد و می تواند از بروز خستگی و کسالت در طولانی مدت جلوگیری نماید. این مزیت جزو برترین خصوصیات محصول از که در طراحی ظاهری آن نیز به وضوح دیده می شود و شما بر این اساس می توانید بهترین گزینه از مبل شنی را تهیه کنید.


احساس راحتی زیاد

زمانی که افراد در موقعیت استاندارد قرار می گیرند قادر به کسب احساس راحتی هستند. در نتیجه می توانند با آرامش به دست آمده مدت زمان طولانی تری را بر روی محصول بگذرانند. این مبل شنی قادر است که برترین حالات را برای استفاده کنندگان مهیا سازد تا در نتیجه احساس خوبی در زمان استراحت کسب نمایند.


خرید

مبل شنی راحتی چرم بزرگسال محصولی اورجینال است که با رویه اصل از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...