مبل شنی راحتی چرمی پشتی دار

کد 11015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
879,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی پشتی دار یکی از محصولات استثنایی و پرفروش در میان مبل های شنی بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی بدنه ای تک رنگ و ساده داشته که باتوجه به رنگبندی بسیار بالای بدنه شما می توانید بر اساس سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنید. روکش بدنه مبل شنی را از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه کاملا ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی انتخاب شده است. این مواد سبک و نرم بوده که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. ارگونومی ساخت بدنه این مبل شنی گرد بوده که تکیه گاهی سرخود دارد. این نوع تکیه گاه منطق با فرم بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت داده به همین دلیل برای استراحت های طولانی می توانید از ان استفاده کنید. این مبل شنی یک ضمانت نامه 2ساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم

مبل شنی راحتی چرمی پشتی دار

برای خرید محصول راحتی متناسب با نیاز خود و به صورت استاندارد لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص محصولات راحتی و شنی کسب نمایید تا با آگاهی کامل نسبت به خرید اقدام نمایید. برای خرید این گونه از محصولات لازم است تا به جایی مراجعه کنید تا تنوع بالایی از این دسته داشته باشد و بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را جست و جو نمایید. در سایت مبل شنی آرامش بالاترین تنوع محصولات شنی و راحتی را شاهد هستیم. به طوری که شما می توانید به راحتی نسبت به انتخاب و تهیه مبل شنی مورد نیاز خود اقدام کرده و آن را تهیه کنید. به دلیل داشتن تنوع بسیار بالا، شما به راحتی خواهید توانست متناسب با هر نوع دکوراسیون و برای کاربردهای گوناگون، مبل شنی را تهیه نمایید. مبل شنی راحتی چرمی پشتی دار یکی از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که در ادامه این مطلب آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم تا بتوانید اطلاعاتی در خصوص آن جهت خرید داشته باشید. 


ابعاد مبل شنی 

یکی از ویژگی های مورد توجه در زمان خرید، ابعاد محصول می باشد. زیرا لازم است تا با توجه به فضایی که در اختیار دارید محصولی مناسب تهیه کنید تا پس از خرید در خصوص فضا دچار مشکل نشوید. برخی از مبل های شنی دارای ابعادی کوچک تر بوده که کم جا می باشند و قابلیت استفاده در فضاهای کوچک را به شما می دهند. اما برخی از این محصولات ابعادی بزرگتر دارند و برای استفاده از آن ها لازم است تا محیطی بزرگتر را در نظر بگیرید. این محصول دارای ظاهری به صورت گرد می باشد و طول و عرض آن برابر با 90 سانتی متر است. به همین جهت این محصول در گروه مبل های شنی کم جا قرار دارد که شما به راحتی می توانید آن را در فضاهای گوناگون قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی راحت و مناسب لذت ببرید. این مبل شنی برای استفاده در فضاهای کوچک آپارتمانی مناسب می باشد و به دلیل دارا بودن رنگ بندی زیبا، به شما امکان انتخاب رنگ رویه را متناسب با سلیقه خود و فضای مورد استفاده خواهد داد. این مبل شنی را می توانید به راحتی در محیط های گوناگونی هم چون سالن نشیمن، اتاق خواب، اتاق مطالعه، تراس منزل، فضاهای بیرون از منزل و ... قرار داده و از استفاده آن لذت ببرید. 


ساختمان کاملا طبی 

این محصول دارای ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر می باشد که در نتیجه این ارتفاع بلند، پشتی این محصول مناسب بوده و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. شما به راحتی می توانید به این محصول تکیه دهید در حالی که پشتی این مبل شنی، به خوبی تمامی بخش های کمر و ستون فقرات شما را پوشش می دهد. پشتی این مبل شنی انحنای ستون فقرات را دربر می گیرد و به همین جهت فضای مناسبی برای نشستن و استراحت فراهم می کند. این محصول دارای نشیمنگاهی جادار و راحت است که برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب می باشد. ارتفاع نشیمنگاه این مبل شنی استاندارد بوده و شما به راحتی می توانید بر روی آن نشسته و برخیزید بدون اینکه فشاری به کمر و زانوهای شما وارد شود. در زمان نشستن نیز بدن در وضعیتی مناسب قرار می گیرد که شما خواهید توانست بدون خستگی به انجام انواع فعالیت ها بپردازید. 


کیفیت عالی 

رویه استفاده شده در تولید این مبل شنی از بهترین نوع چرم مصنوعی است که با دارا بودن استحکام بالا در برابر ضربه و فشار، به سادگی دچار مشکل نشده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. از دیگر ویژگی های این رویه نظافت آسان و دارا بودن یک زیپ جهت دسترسی به مواد داخلی و جدا کردن رویه از بدنه اصلی می باشد. این محصول از مواد داخلی یونولیتی برخوردار است که به جهت داشتن وزن بسیار پایین و حجم بالا، باعث می شود بدنه مبل شنی وزنی برابر با 5 کیلوگرم داشته باشد و به راحتی بتوان آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمود. هم چنین این مواد داخلی انعطاف بسیار زیاد و استحکام بالایی دارند که طول عمر بالایی دارند و در برابر فشار مقاوم هستند. در صورت وارد شدن فشار زیاد نیز این مواد داخلی حجم و انعطاف خود را حفظ کرده و دچار مشکل نخواهند شد. 


روش خرید

برای خرید مبل شنی راحتی چرمی پشتی دار با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش محصول را سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...