مبل شنی راحتی چرمی تکنفره

کد 33040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی تکنفره یکی از محصولات استاندارد و راحت برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا دارد. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده است. این روکش ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه محصول ترکیبی از شکلاتی و کرم بوده اما شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. ارگونومی ساخت مبل شنی گرد بوده که تکیه گاه ان سرخود و نشمینگاهی بزرگ دارد. این تکیه گاه استاندارد و مرتفع بوده تا تمامی سطح کمر فرد را در زمان استفاده پوشش دهد. بخش داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا وزنی کم با ساختاری نرم و منعطف داشته که میتواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. برای خرید این مبل شنی می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی ارامش اقدام به خرید اینترنتی مطمئن و اسان کنید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی راحتی چرمی تکنفره

در سایت مبل شنی آرامش تمامی تولیدات کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان و به طور مستقیم از تولید کننده به فروش می رسد. به همین علت این محصولات از قیمت پایینی برخوردار بوده و به راحتی قابل تهیه است. محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش دارای تنوع بالایی می باشند و کیفیت قابل توجهی دارند به طوری که قابلیت رقابت با محصولات خارجی را دارا می باشند. مبل شنی راحتی چرمی تکنفره یکی از زیباترین انواع این محصولات است که برای استفاده در اغلب دکوراسیون مناسب می باشد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل شنی راحتی چرمی تکنفره می پردازیم. 


قابلیت استفاده در انواع دکوراسیون

عموما رنگ های موجود در طیف قهوه ای، رایج ترین انواع رنگ در دکوراسیون می باشند. این طیف رنگی دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران است و به راحتی در انواع دکوراسیون هماهنگ می شود. این مبل شنی نیز لفیقی از رنگ های قهوه ای تیره و روشن است که به خوبی با انواع فضاها هماهنگ می شود. شما می توانید این محصول را در فضاهای رسمی نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول را در فضاهایی هم چون دفترکار قرار داده و در زمان استراحت از استفاده کردن از آن لذت ببرید. بر روی این محصول نشسته و خستگی روز کاری را از تن خود دور کنید. هم چنین می توانید با استفاده از این محصول فضایی راحت و دنج در تراس منزل خود ایجاد نمایید. به دلیل کیفیت بالای این محصول، استفاده کردن از آن در فضاهای باز مشکلی ایجاد نکرده و باعث افت کیفیت محصول نخواهد شد. این مبل شنی را می توانید به راحتی در خودرو قرار دهید و در مسافرت ها از آن استفاده کنید. از مناسب ترین کاربردهای این مبل شنی استفاده از آن در زمان فعالیت هایی است که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند. شما می توانید این محصول را در زمان مطالعه، بررسی پرونده های کاری، کار با لپ تاپ و موبایل و ... مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه از نشستن خسته شده و یا دچار درد در قسمت های بدن شوید. 


مشخصات ظاهری مبل شنی 

این مبل شنی دارای قطر 90 سانتی متری می باشد که برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نخواهید داشت. این محصول در گروه مبل های شنی کم جا قرار دارد و به راحتی می توانید در فضاهای محدود آپارتمانی این مبل شنی را قرار داده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. ارتفاع این مبل شنی برابر با 120 سانتی متر است که دارای پشتی بلندی به نسبت سایر محصولات می باشد. پشتی این مبل شنی تا بالای قسمت سر و گردن را پوشش داده و دارای ضخامت مناسبی است که انعطاف خوبی دارد و در زمان استفاده، به خوبی تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و شما می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. هم چنین در زمان خواب نیز می توانید سر و گردن خود را به این پشتی تکیه دهید و به راحتی به خواب بروید. محصول وزن بدنه پایینی دارد و وزن آن برابر با 6 کیلوگرم می باشد که در مقایسه با ابعاد آن وزن ناچیزی به شمار می رود. این محصول قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه به بدنه آن آسیب وارد شود.مبل شنی دارای ضمانت دو ساله است که از سوی تولید کننده برای آسودگی خاطر خریداران عزیز ارائه شده است تا از بابت کیفیت بالای مبل شنی آسوده خاطر باشید. 


مشخصات مواد داخلی مبل شنی 

این مبل شنی از مواد داخلی یونولیتی پر شده است که دارای کیفیتی بالا بوده و برای استفاده مناسب می باشند. این مواد داخلی موجب شده است تا مبل شنی از تحمل وزن بالایی برخوردار باشد و وارد شدن فشار زیاد به بدنه محصول آسیبی وارد نکند. با وارد شدن فشار زیاد این مواد داخلی دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نخواهد داد. مواد داخلی دارای انعطاف بالایی هستند و به همین دلیل مبل شنی فضایی نرم و راحت برای استفاده شما ایجاد خواهد کرد. این مواد داخلی را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و در صورت نیاز تعویض کرده و یا شارژ نمایید. 


روش خرید

مبل شنی راحتی چرمی تکنفره را با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با ثبت سفارش خود در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...