مبل شنی راحتی چرمی

کد 32180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی چرمی یک محصول جذاب و بادوام از نمایندگی مرکزی مبل شنی برای بزرگسالان بوده که ظاهری متفاوت دارد. این محصول دارای بدنه ای دو رنگ در طیف مشکی و قرمز بوده که تضاد زیبایی ایجاد می کند. برای رفاه حال مصرف کنندگان تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا ان ها بتوانند در صورت تمایل رنگ بدنه محصول را شخصا انتخاب کنند. روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق و ضدآب تولید می شود. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم مانده و در صورت الودگی قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. مواد یونولیتی داخل محصول امکان تعویض و شارژ داشته که وزنی کم با توان تحمل وزن بالا دارند. این مواد منعطف بوده و در اثر استفاده به فرم بدن مصرف کننده تغییر حالت می دهد. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید به راحتی ان را حمل کنید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالا ان به شمار می رود. برای خرید این محصول تنها کافی ست به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • امکان انتخاب رنگ بدنه

مبل شنی راحتی چرمی

مبل شنی راحتی چرمی وسیله ای مورد استفاده تمام کسانی است که می توانند و تمایل دارند در طی روز به محلی طبی و راحتی مراجعه کنند تا در نهایت بدن خود را در حالت آرامش بخشی قرار دهند. این مبل شنی نیز علاوه بر این که دارای کارایی بالایی است و رضایت مخاطب را به خود جلب کرده است دارای زیبایی و جذابیت نیز می باشد و اجزای تشکیل دهنده آن در نهایت زیبایی و دقت درکنار هم قرار گرفته اند. این مبل شنی می تواند با طراحی بی نقص و حرفه ای خود شرایط را برای استفاده افراد در طولانی مدت مهیا سازد و برای آن ها یک نمونه وسیله راحتی را ایجاد سازد. افرادی که به سمت داشتن مبل شنی جذب می شوند باید بدانند که محصول با قیمت استاندارد و پایین در اختیار شما است و می توانید آن را خریداری کنید. به این صورت به راحتی برای خرید سنین مختلف کارایی دارد و می تواند متناسب با سلیقه آن ها مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی راحتی با جنس چرم مصنوعی سبب جذب مخاطبان سخت پسند شده است و قادر است که جزو پر فروش ترین وسیله طبی باشد که محبوبیت بالایی نیز دارد. در نتیجه این محصول خاص و منحصر به فرد از سری محصولات به روز و جدیدی است که با قیمت مناسب در اختیار تمامی افراد می باشد. کسانی که تمایل به خرید این سبک از مبل شنی را دارند می توانند با مطالعه مطالب زیر به آگاهی بیش تر در این زمینه دست پیدا کنند.


ساختار شیبدار

محصولاتی که برای استراحت افراد در نظر گرفته شده اند و به منظور داشتن آرامش و راحتی مورد استفاده قرار می گیرند دارای نوعی تکیه گاه هستند که در واقع سطح شیبدار می باشد. این سطح شیبدار کمک می کند تا کمر و ستون فقرات در نهایت آرامش باشد و بتوان به راحتی تایم طولانی را از محصول استفاده کرد. همچنین بتوان در زمان استراحت های روزانه به این بخش از محصول تکیه داد و خستگی را به راحتی از تن خارج کرد. این وسیله کاربردی برای قرار گیری در تمامی محل ها کاربرد دارد و به دلیل ایجاد شرایط رضایت بخش در بدن افراد محبوبیت زیادی از خود ایجاد کرده است. از این رو افراد می توانند محصول را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهند و از آن نهایت بهره برداری و لذت را ببرند. بنا بر این قضیه کسانی که چنین شرایطی را با توجه به خرید یک محصول خاص و منحصر به فرد نیاز دارند می توانند از داشتن مبل شنی لذت ببرند و از خرید خود نیز در تمامی برهه های زمانی رضایت کافی داشته باشند. سطج شیبدار به راحتی افراد کمک می کند و فرم بدن را استاندارد می نماید.


استفاده در محیط خارج از خانه

مبل شنی به دلیل نوع رویه ای که دارد دارای سازگاری با محیط بیرون است و می تواند بهترین شرایط را نیز مهیا سازد. کسانی که به سمت خرید این محصول جذب می شوند و تمایل دارند که از وسایل طبی منحصر به فرد بهره مند شوند قادر هستند که مبل شنی را با داشتن رویه ای از جنس چرم مصنوعی خریداری کنند و در نتیجه به آسانی آن را در محیط مورد استفاده قرار دهند. این رویه به دلیل مقاومت و نوعی که دارد غیر قابل نفوذ است. در نتیجه محصول از نفوذ رطوبت و آب در امان می باشد و می تواند مزیت غیر قابل نفوذ بودن را در طی سال های زیاد حفظ کند. در بین دوخت های رویه نیز هیچ گونه درز و شکافی وجود ندارد در نتیجه می توان به راحتی مبل شنی را در خارج از خانه مورد استفاده قرارداد.


دو رنگ بودن بدنه

همان طور که گفته شد این مبل شنی دارای بدنه ای جذاب است و برای علاقه مندان مورد پسند قرار می گیرد. این جذابیت به خاطر دو رنگ بودن بدنه می باشد که علاقه مندان سعی دارند تا این مبل شنی را به رنگ دلخواه داشته باشند. سبک این مبل شنی با چنین رنگی اسپرت می شود و کسانی که به وسایل اسپرت تمایل دارند از آن استقبال زیادی کرده اند.


خرید

مبل شنی راحتی چرمی محصولی با کیفیت می باشد که در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...