مبل شنی راحتی پشتی دار مخمل

کد 33033

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی پشتی دار مخمل یکی دیگر از محصولات باکیفیت و استاندارد با طراحی بدنه طبی و طول عمری بالا بوده که برای رده سنی بزرگسالان طراحی و روانه بازار شده است. طراحی بدنه این مبل شنی برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل تولید می شود. این پارچه ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. می توانید با اسودگی خاطر این روکش بدنه را با اب و مواد شونیده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیتی تشکیل شده است. زیرا این مواد وزنی کم و ساختاری نرم داشته که می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. این مبل شنی با توجه به وزن بدنه کم خود به راحتی حمل خواهد شد. در کنار محصول یک جیب تعبیه شده تا افراد بتوانند لوازم مورد نیزا خود را به همراه داشته باشند. مواد داخلی مبل شنی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارد..رنگ بدنه محصول را می توانید با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. با مراجعه به فروشگاه مبل شنی ارامش می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی راحتی پشتی دار مخمل

برای افرادی که نیازمند فضایی راحت و طبی برای نشستن و انجام فعالیت های روزانه خود می باشند، یک مبل شنی با ساختمان کامل و طبی بهترین گزینه برای استفاده است. مبل های شنی با پشتی های بلند که بتوانند تمامی قسمت های بدن را پوشش دهند و از ایجاد درد در گردن و کتف و کمر جلوگیری کنند، از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش به شمار می روند. این محصولات خاص با طراحی های کامل و ویژه که در ساختمان آن ها، تمامی نکات لازم برای داشتن یک محصول طبی لحاظ شده است، از پرطرفدار ترین مبل های شنی در سال های اخیر می باشند. مبل شنی راحتی پشتی دار مخمل یکی از این محصولات با طراحی کاملا استاندارد است که در ادامه این مطلب می خواهیم به نقد و بررسی آن بپردازیم. 


نوع پوشش مبل شنی 

نوع پوشش مبل شنی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. پوشش رویه این مبل شنی نیز به صورت دو لایه طراحی شده است که هر یک از این لایه ها، وظیفه خاصی داشته و از اهمیت زیادی برخوردار هستند. لایه داخلی مورد استفاده در این هپی چیر، از نوعی پارچه مقاوم و با استحکام بالا تهیه شده است که بر روی آن زیپی جهت دسترسی آسان به مواد داخلی قرار دارد. پوشش داخلی مبل شنی وظیفه نگه داری از مواد داخلی مبل شنی را بر عهده داشته و به همین علت باید دارای مقاومت زیادی باشد تا در اثر وارد شدن فشار به مبل شنی و یا وارد شدن ضربه، دچار آسیب نشده و مواد داخلی به بیرون نریزد. برای لایه داخلی از بهترین و مقاوم ترین نوع پارچه استفاده شده است. نوع پارچه مورد استفاده در پوشش خارجی این محصول نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا پوشش خارجی مبل شنی قسمتی از محصول است که با فضای بیرون در ارتباط بوده و باید تحت اثر عوامل محیطی، از محصول محافظت نماید. به همین دلیل باید استحکام بسیار بالایی داشته باشد. علاوه بر این لایه خارجی مبل شنی با پوست بدن در ارتباط است و باید نرم و لطیف بوده و با استفاده های مکرر، مشکلی برای پوست ایجاد نکند. برای رویه این محصول از نوعی پارچه مخملی با استحکام بسیار بالا استفاده شده است. این نوع پارچه مخملی بسیار نرم و لطیف می باشد و ضد حساسیت است. به همین دلیل در اثر استفاده های طولانی مدت، فرد دچار مشکل نشده و می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده کرد. این رویه مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و با وارد شدن فشار زیاد و یا برخورد اشیا، به سادگی دچار پارگی و ساییدگی نمی شود. هم چنین با نشستن های طولانی مدت این رویه تغییر حالت نداده و به اصطلاح شل نخواهد شد. بنابراین به مدت طولانی می توان از این محصول استفاده کرد بدون اینکه به کیفیت رویه آسیبی برسد. در صورت کثیف شدن رویه نیز می توانید به راحتی این رویه را توسط زیپی که در قسمت زیرین محصول تعبیه شده است، از بدنه اصلی جدا کرده و در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. 


قابلیت تعویض رویه

برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به بدنه این مبل شنی باید از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید و در زمان جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند نمایید. با این کار از برخورد مبل شنی با لبه های دیوار جلوگیری می شود و محصول دچار ساییدگی و پوسیدگی نخواهد شد. هم چنین بدنه این محصول قابل اشتعال می باشد و باید از نزدیک کردن اشیای داغ به بدنه خودداری کنید. در صورت بروز آسیب نیز نگران نباشید. با استفاده از زیپی که بر روی بدنه مبل شنی تعبیه شده است می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. اگر آسیب وارد شده جدی بود می توانید رویه جدیدی را تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. در صورت تغییر دکوراسیون نیز نیازی به خرید مبل شنی جدید نمی باشد. با تعویض رویه مبل شنی مطابق با دکوراسیون جدید، خواهید توانست محصولی مطابق با رنگ دکوراسیون جدید داشته باشید. 


روش خرید

مبل شنی راحتی پشتی دار مخمل با ارزان ترین قیمت از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...