مبل شنی راحتی پسرانه

کد 21031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی پسرانه یکی دیگر از محصولات پرطرفدار برای استفاده بزرگسالان و نوجوانان بوده که با طول عمری بالا توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. ساختار این مبل شنی دارای طراحی بدنه برگرفته از توپ فوتبال بوده به همین دلیل در زمان کوتاهی در میان پسران توانسته به محبوبیت دست یابد. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از سرمه ای و ابی بوده اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک ترکیب دیگر برای بدنه شخصا انتخاب کنید. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مخمل تولید کرده اند. زیرا ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. برای بخش داخلی محصول از یونولیت خرد شده استفاده می شود. زیرا سبک و نرم بوده و می تواند وزن بالایی را تحمل کند. این مواد را از طریق زیپ تعبیه شده در انتخای محصول می توانید شارژ و یا مجدد تعویض نمایید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان می باشد. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی ارامش اقدام به ثبت سفارش انلاین نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی راحتی پسرانه

مبل شنی راحتی پسرانه از جمله محصولاتی است که برای گروه خاصی از افراد ساخته شده است و می تواند رضایت کامل را برای علاقه مندان به محصولات طبی جلب کند. این مبل شنی دارای طراحی فانتزی و زیبا است به طوری که تمامی کودکان تمایل به خریداری آن را دارند. علاوه بر این موارد به دلیل داشتن طرح توپ پسران بیش تر به سمت محصول جذب می شوند و علاقه به استفاده از آن دارند. مبل شنی مد نظر جزو برترین نوع مبل شنی می باشد که با کارایی بالا توانایی ایجاد یک محصول بی نظیر را دارا می باشد. علاوه بر این موارد این محصول بی نظیر و شیک ساخت کارخانه مبل شنی آرامش است و بنابراین در دسته بندی محصولاتی قرار می گیرد که ساخت داخل کشور است و با پوست حساس بدن کودکان سازگاری دارد. مبل شنی را می توان بر اساس تمایل خود انتخاب کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر دارای ترکیب رنگ انتخابی توسط افراد می باشد و از آن جایی که شبیه به توپ است دو رنگ نیز می باشد. در نتیجه زمان انتخاب بدنه قادر به خرید بهترین رنگ خواهید بود که از ترکیب دو رنگ جذاب با هم تشکیل شده است. افراد زیادی تمایل به خرید مبل شنی برای فرزندان خود دارند و این محصول می تواند جزو محبوب ترین اکسسوری مورد استفاده آن ها باشد. جهت کسب اطلاعات بیش تر در زمینه محصولات طبی مانند مبل شنی مطالب زیر را مطالعه نمایید.


رویه منحصر به فرد محصول

با مشاهده عکس مبل شنی افراد تصور می کنند که رویه محصول از جنس چرم می باشد و به خاطر همین مشابه با توپ فوتبال بوده است. اما این محصول به دلیل ایجاد درجه کیفی بالا تر و ایجاد رضایت بیش تر با طول عمر بالا از بدنه مخمل تشکیل شده است و می تواند به راحتی مورد استفاده تمامی پسران قرار گیرد. این محصول با رویه مخمل میزان آرامش و راحتی را افزایش می دهد و قادر است که این شرایط خاص را با رضایت کامل افراد به دست بیاورد. افرادی که به سمت داشتن مبل شنی جذب می شوند به خاطر وجود نرمی و لطافت اجناسی که دارای رویه مخمل می باشند تمایل دارند که این رویه را برای خود انتخاب کنند. بابراین استقبال از مبل شنی که دارای رویه مخمل می باشد به مراتب بیش تر از سایر محصولات است و در نتیجه می تواند آرامش زیاد تری برای اقامت بر روی مبل شنی داشته باشد. این محصول منحصر به فرد با چنین رویه ای شرایط دلخواه افراد را مهیا کرده است تا بتوانند در تایم طولانی بر روی مبل شنی به راحتی زمان بگذرانند. از این رو بی نظیر ترین و محبوب ترین محصول در این برهه زمانی می باشد.


مناسب استفاده یک فرد

به خاطر وجود ابعاد کوچک و کم جا افراد می توانند با مشاهده محصول پی به آن ببرند که بدنه برای استفاده یک فرد ساخته شده است و افراد دیگر به طور همزمان قادر به قرار گیری بر روی محصول نمی باشند. این مبل شنی خاص ظرفیت تحمل وزن مشخصی نیز دارد که با توجه به اطلاعات محصول قادر به دریافت ظرفیت بدنه نیز خواهید بود. در نتیجه کسانی که به دنبال محصولی شخصی می باشند تا آن را در اتاق خواب خود قرار دهند و به صورت تک نفره از آن بهره مند شوند می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و با قیمت مناسب برای خود خریداری کنند. در طی سال های زیاد نیز می توانند محصول مورد نظر را مورد استفاده قرار داده و از آن نهایت استفاده را به عمل آورند.


استفاده بزرگسالان از محصول

همان طور که گفته شد این مبل شنی برای کودکان پسر طراحی و تولید شده است و با وجود ابعاد و اندازه می توان این محصول را مختص افراد قرار داد. اما با وجود ظرفیت تحمل وزن مبل شنی افراد بزرگسال نیز قادر به استفاده کردن از ان می باشند و می توانند این محصول کاربردی را به راحتی و بدون مشکل مورد استفاده قرار دهند.


خرید

چنانچه قصد خرید مبل شنی راحتی پسرانه را دارید به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...