​مبل شنی راحتی نرم

کد 32026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنیراحتی نرم جزو برترین و مرغوب ترین محصولات اورجینال تولیدی مبل شنی آرامش می باشد و می توان آن را برای استراحت در محل های مناسب قرار داد و از آن برای به آرامش رسیدن پس از یک روز کاری سخت استفاده کرد. این مبل شنی دارای بدنه ای فابریک می باشد که انواع دوخت ها در بخش های مختلف آن به صورت محکم و تضمینی واقع شده اند تا بدنه در برابر فشار وزن افراد دچار از هم گسستگی نشود و این دوخت ها در محل از هم باز نشود. در بخش کف نیز پارچه بدنه به صورت یک تکه قرار دارد و این نوع طراحی را به دلیل ایجاد مقاومت بالا درنظر گرفته اند چرا که تمامی وزن محصول و وزن افراد را می بایست این بخش تحمل کند و باید دارای دوام و ضخامت بالا باشد. نداشت دوخت در بخش کف و یک تکه بودن می تواند در برابر ضربه و حرکات مهیج افراد نیز مقاوم باشد و باعث از هم گسستگی این دوخت ها نشود. علاوه بر این موارد از این مبل شنی زیبا می توان به عنوان وسیله ای برای انجام ورزش ها و نرمش های مختلف استفاده کرد و آن را تکیه گاهی برای این فعالیت ها قرار داد. با داشتن نشیمنی نرم و راحت و قابل تغییر پذیری و منعطف می توان آن را برای استراحت و خوابیدن کودکان نیز مورد استفاده قرار داد و در این گونه شرایط بدون نیاز به رختخواب کودک را بر روی این محصول بی نظیر قرار داده و برای آن محیطی نرم و لطیف را فراهم کرد. برای خرید مبل شنی راحتی نرم تنها می توان به نمایندگی مبل شنی آرامش مراجعه کرد و از این طریق اقدام نمود.

طول 80 سانتی متر
عرض80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پی وی سی جیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی راحتی نرم

مبل شنی راحتی نرم منحصر به فرد و با کیفیت است و به گونه ای طراحی شده است که می تواند تمامی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. در واقع این مبل شنی برای افزایش میزان رضایت افراد طراحی و تولید شده است و با آن می توان به نهایت آرامش و استراحت در طول روز رسید. در نتیجه مزیت های دلخواه افراد را شامل می شود و می تواند با قیمت مناسب برای افراد خریداری شود. این محصول دلخواه از سری محصولاتی می باشد که با قیمت مناسب به فروش می رسد و در مقایسه با کارایی که ارائه می دهد می تواند رضایت و میزان فروش بالایی داشته باشد. در نتیجه این محصول به صورت  دلخواه بوده و تمامی عوامل را برای کسب رضایت افراد ایجاد کرده است. بخش هایی که برای رضایت افراد می باشند نیز جزو آن دسته از قسمت هایی هستند که در محصولات طبی و راحتی ایجاد می شود و در واقع استاندارد ترین ویژگی ها را در بر می گیرد. در نتیجه افرادی که برای خرید به این محصول خاص جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده محصول دلخواه خود را داشته باشند و از وجود آن در منزل و محل کار بهره کافی را ببرند. از این رو مطالب زیر به جهت آگاهی بیش تر خریداران ایجاد شده است که بیش تر با مبل شنی راحتی نرم آشنا شوند و به راحتی آن را خریداری کنند.


محلی برای خواب کودک

برخی از کودکان به دلیل نداشتن جذابیت های لازم در رختخواب خود تمایل به استفاده از آن را ندارند و همواره به در کنار والدین قرار گرفتن تمایل نشان می دهند. از این رو این محصول برای این دسته از افراد ساخته شده است که با توجه به داشتن ایمنی و راحتی برای استفاده به عنوان محل خواب کودکان در نظر گرفته می شود. خواب کودکان باید به گونه ای باشد که راحتی زیادی در آن وجود داشته باشد از این رو نیاز به محلی دارد که بسیار نرم بوده و بتواند در تایم طولانی آن ها را در موقعیتی مناسب قرار دهد. برخی دیگر از ویژگی ها در محیط مربوط به خواب کودکان باید وجود داشته باشد که می تواند به راحت بودن آن ها کمک کند و شرایط را برای استفاده در طولانی مدت مهیا سازد. این مبل شنی بدنه ای طبی دارد و بسیار نرم است. در این زمان اگر قصد استفاده از مبل شنی را دارید می توانید آن را برای محل خواب کودکان خود در نظر بگیرد و از آن برای آرامش فرزندان خود استفاده نمایید. این مبل شنی دارای استاندارد های لازم به جهت این استفاده می باشد و می تواند تمامی شرایط لازم برای کارایی های متعدد را داشته باشد و با آن برای خریداران رضایت ایجاد سازد.


تکیه گاه محصول

این مبل شنی دارای یک تکیه گاه نیز می باشد که می تواند در صورت استفاده افراد آن ها را از بروز کمر درد در امان نگه دارد. همچنین این تکیه گاه به دلیل آن است که افراد بتوانند در زمان آرامش به راحتی مشغول تماشای فیلم باشند و بتوانند شرایط ویژه ای را تجربه کنند. تکیه گاه دارای ابعاد مناسبی بوده است که کمر را به طور کلی در بر می گیرد و می تواند آن را صاف نگه دارد. در نتیجه قوص خاصی در کمر ایجاد نمی گردد و تمامی افراد قادر خواهند بود به راحتی از این مبل شنی دلخواه استفاده کنند. با داشتن این مزیت ها محصول مورد نظر در محیط کار نیز استفاده می شود و می تواند در اتاق استراحت افراد قرار گرفته و تایم استراحت آن ها را به راحت ترین صورت رقم بزند.


میزان شن های داخل محصول

بدنه محصول پر شده از شن های یونولیتی است که می تواند ظاهر آن را ایجاد سازد و بدنه را با استحکام لازم در نهایت نرمی و لطافت قرار دهد. این بدنه که از شن های یونولیتی تشکیل شده است گنجایش خاصی دارد اما به صورت دلخواه می تواند میزان موجود در بدنه را تنظیم کند. در این صورت هر فردی که به یک محصول منعطف نیاز دارد می تواند از میزان کمی شن استفاده نماید و بدنه را پر کند و افرادی که استحکام بیش تر محصول را می خواهند نیز می توانند با مقدار زیادی از این محتویات بدنه را پر کنند.


خرید

برای خرید مبل شنی راحتی نرم به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...