مبل شنی راحتی مخمل شیبدار

کد 22103

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخمل شیبدار محصولی باکیفیت و زیبا با ساختاری طبی و راحت بوده که در سال جدید میلادی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول را با روکش بدنه از جنس مخمل تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختاری ضدتعریق دارد. توجه داشته باشید در صورت نیاز می توانید روکش بدنه این مبل شنی را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی انتخاب شده است. این مواد بسیار سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول می توانید اقدام به تعویض و یا شارژ مجدد این مواد نمایید. رنگ بدنه محصول قهوه ای بوده اما قابلیت انتخاب رنگ بدنه بر اساس سلیقه مصرف کننده ایجاد شده است. وزن بدنه این مبل شنی تنها 6 کیلوگرم بوده که می توانید ان را به راحتی حمل کنید. البته این ساختار قادر است وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کنید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی راحتی مخمل شیبدار

مبل شنی راحتی مخمل شیبدار با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولی است که با بدنه طبی در اختیار علاقه مندان می باشد. متقاضیان در خصوص کسب راحتی و آسایش می توانند با داشتن این محصول بی نظیر و شیک بدن خود را در شرایط دلخواه قرار دهند و به تفریحات و یا کار  های روزانه خود بپردازند. همچنین می توانند با داشتن چنین محصولی ساعات استراحت در طول روز را به بهترین شکل رقم بزنند. مبل شنی ساختاری طبی و راحتی دارد و از قابلیت منعطف بودن بسیار زیادی برخوردار می باشد. این بدنه به راحتی قابلیت جا به جا شدن دارد و برای علاقه مندان به نقاط مختلف حمل و نقل می شود. وسیله طبی مد نظر را می توان به همراه وسایل دیگر خود به مسافرت برد و از آن نهایت لذت را به عمل آورد. مبل شنی که در تصویر مشاهده می کنید سازگار ترین محصول جهت استفاده تمامی سنین است و با تمامی وزن ها سازگاری دارد. بنابراین تمامی کسانی که دارای وزن کم و یا زیاد می باشند به راحتی قادر به استفاده از آن را دارند و دچار مشکل نیز نخواهند شد. چرا که بدنه مقاومت لازم در برابر انواع فشار ها را دارد و می تواند به راحتی جزو وسایل طبی پر استفاده در منزل باشد. خصوصیات این محصول بسیار حائز اهمیت است و افراد را در خرید به خود جلب می کند. مزیت داشتن مبل شنی به شرح زیر است:


برخورداری از منعطف ترین بدنه

همان طور که گفته شد مبل شنی راحتی مخمل شیبدار دارای بدنه ای منعطف است که می تواند بدن را در بهترین شرایط قرار دهد. علت منعطف بودن زیادی این محصول ترکیب مواد اولیه در ساخت آن می باشد. محصول مورد نظر می تواند به راحتی شرایط بدن را در حالت آرامش بخشی قرار دهد و در نهایت به بهترین موقعیت دست پیدا کند. این محصول بی نظیر و کاربردی جزو حرفه ای ترین وسایل است که بدنه ای حاوی یونولیت خرد شده دارد. این یونولیت ها قادر هستند که فضا را پر کنند و همچنین قابلیت شکل پذیری بالایی به محصول می بخشند. علاوه بر این موارد به خاطر داشتن اندکی فضای خالی در داخل بدنه محصول به راحتی دچار فرورفتگی می شود و قادر است که در زمان مصرف شکل بدن را به خود بگیرد. در نتیجه برترین گزینه برای افرادی است که نیاز به استراحت در محیطی آرامش بخش دارند و سعی دارند این استراحت را در تایم طولانی انجام دهند. بدنه محصول نقش اصلی در راحتی افراد دارد و از آن جایی که از مواد خاصی تشکیل نشده است می تواند به راحتی اسباب آسایش استفاده کنندگان را مهیا سازد تا در نتیجه تایم استفاده از محصول به بهترین شکل تنظیم شود.


بدنه قابل شستشو

رویه محصول از جنس مخمل می باشد که یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین موادی است که برای محصولات طبی به کار گرفته می شود. این محصول بی نظیر در بخش رویه قابلیت شستشو را ایجاد کرده است با این تفاوت که برای این کار می بایست بدنه را تخلیه نمود. در واقع جنس مخمل خاصیت غیر قابل نفوذ بودن ندارد بنابراین نمی توان با اسپری کردن بدنه را تمیز کرد. برای این کار بدنه خالی از یونولیت خرد شده خواهد شد و رویه به تنهایی با انواع مواد شویینده شستشو داده می شود. تمیز کردن محصول در هر دوره استفاده لازم و ضروری است و به لذت بردن بیش تر افراد در موقعیت ایجاد شده کمک بزرگی می کند.


تعویض بدنه و مواد داخل آن

اگر با شستشوی مداوم و پی در پی محصول دچار تغییر رنگ شد و یا کیفیت خود را از دست داد و یا این که با توجه به سلیقه تمایل به داشتن یک مبل شنی با رنگی دیگر دارید می توانید رویه بدنه را تعویض نمایید. برای این کار بدنه ای جداگانه خریداری می شود و محتویات در داخل آن پر می شوند. محتویات داخل بدنه نیز قابلیت تعویض با مواد نو و جدید را دارد و این کار نیز به ایجاد محصولی منعطف تر و بهتر منجر می شود.


خرید

جهت خرید مبل شنی راحتی مخمل شیبدار همین حالا واردسایت مبل شنی آرامششوید و محصول مورد نظر را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...