مبل شنی راحتی مخمل تک نفره

کد 22089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخمل تک نفره یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای افراد بالاتر از ۱۶ سال بوده که در سال جدید با ساختاری استاندارد طراحی و روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه ساختاری ضدتعریق داشته و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. شما می توانید این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد وزنی کم و ساختاری منعطف داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. در انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند از این طریق مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ کنند. از این مبل شنی می توانید برای زمان استراحت و تماشای تلویزیون و.. استفاده نمایید. این مبل شنی دارای یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. رنگ بدنه محصول مبل شنی از نوع فیروزه ای بوده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. برای خرید این مبل شنی با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی راحتی مخمل تک نفره

مبل شنی راحتی مخمل تک نفره محصولی بی نهایت زیبا و جذاب است که دارای طراحی فانتزی می باشد. این مبل شنی دارای ویژگی هایی بسیار قوی می باشد که توسط گروه مبل شنی آرامش طراحی و ساخته شده است. این محصول رنگی منحصر به فرد داشته و برای استفاده در اغلب فضاها کاربرد دارد. محصول فوق از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شده است و در گروه محصولات راحتی قرار می گیرد. در ادامه این مطلب می خواهیم سایر ویژگی های این محصول را به طور کامل بیان کنیم. 


مشخصات ظاهری

این محصول دارای طول و عرض 90 سانتی متری و ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر می باشد. به طوری که به راحتی در فضاهای کوچک جای می گیرد و می توان در محیط های محدود آپارتمانی از آن استفاده نمود. رنگ بدنه این محصول ترکیبی از دو رنگ سبز و آبی است که زیبایی بی نظیری را به بدنه مبل شنی بخشیده است. دوخت های موجود بر روی بدنه از ظرافت زیادی بهره می برند و زیبا هستند. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی جادار به شکل دایره ای است که فضایی مناسب را برای استفاده اغلب افراد دارا می باشد. شما به راحتی می توانید با هر جثه ای که دارید این محصول را خریداری کرده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید. پشتی این مبل شنی به صورت نیم دایره است که در قسمت بالا، از مساحت کمتری برخوردار می باشد. به این ترتیب می توان به راحتی به پشتی این مبل شنی تکیه داد بدون اینکه اذیت شوید. هم چنین در زمان استفاده از کمر و شانه های شما محافظت می کند و می توانید به راحتی به آن تکیه بدهید. ارتفاع این محصول از سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه برابر با 50 سانتی متر است که به صورت استاندارد طراحی شده است. این ارتفاع برای نشستن و برخاستن راحت بوده و فشار کمتری در زمان استفاده متوجه زانوها و کمر شما خواهد شد. 


مشخصات فنی 

این محصول دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. زیرا در زمان انتقال، کشیدن محصول بر روی زمین، ممکن است به بدنه آن آسیب وارد کند و یا بدنه مبل شنی با لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد نماید. بنابراین با وجود این وزن کم، شما به راحتی می توانید در زمان انجام کارهای متفاوت، مبل شنی را به همراه خود ببرید تا از نشیمنگاهی راحت و جذاب بهره مند شوید. در داخل این محصول از یونولیت خرد شده استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی برای استفاده های طولانی مدت عالی بوده و تحت فشار مداوم و طولانی، تغییر شکل نمی دهند. بنابراین مبل شنی قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه از کیفیت اولیه آن کاسته شده و یا تغییر شکل دهد. مواد داخلی این مبل شنی با داشتن انعطاف بسیار بالا، امکان استفاده آسان را به شما می دهند. این نوع از مواد داخلی به راحتی بر روی یکدیگر حرکت می کنند و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. به طوری که با نشستن شما بر روی این مبل شنی، محصول حالتی ایده آل برای بدن شما را به خود می گیرد و به این ترتیب، کوچک ترین فشاری متوجه بدن شما نخواهد بود. با بلند شدن از روی محصول نیز می توانید مبل شنی را تکان دهید تا به حالت اولیه بازگردد. این مبل شنی دارای رویه ای از جنس مخمل می باشد که دوام بالایی دارد و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم است. این نوع از رویه به سادگی دچار آسیب نخواهد شد و به همین جهت تا سال ها قابل استفاده است. رویه این محصول قابلیت شستشو داشته و می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. 


قابلیت تعویض مواد داخلی و پوسته

در صورت نیاز می توانید مواد داخلی و رویه مبل شنی را تهیه کرده و تعویض نمایید. با این کار محصول به کیفیتی همانند روز اول باز می گردد. 


روش خرید

مبل شنی راحتی مخمل تک نفره را می توانید با مناسب ترین قسمت و بالاترین کیفیت از طریق نمایندگی فروش محصولات مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...