مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال

کد 32160

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال یکی دیگر از محصولات زیبا با طراحی بدنه استاندارد بوده که توانسته در زمان کوتاهی در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان کاملا سرخود است. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش داده تا در زمان استفاده احساس راحتی داشته باشد. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که توسط افراد به راحتی جا به جا خواهد شد. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه مخمل تولید می کنند. زیرا این نوع روکش ضدتعریق و قابل شستشو بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. بخش داخلی محصول نیز از نوع یونولیتی هستند. این مواد سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ انتهای محصول می توانید در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال

مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال یکی از محصولات جذاب و کاربردی موجود در سایت مبل شنی آرامش است که توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است. این محصول دارای ساختمان طبی بوده و از ظاهری ساده برخوردار می باشد. دارا بودن رنگ مناسب نیز از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می رود که باعث فروش بالای آن شده است. در ادامه به معرفی سایر ویژگی های این محصول می پردازیم تا جهت خرید مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال آشنایی داشته باشید. 


ابعادی مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک
ابعاد یک محصول از ویژگی هایی است که در زمان خرید باید به آن توجه شود. زیرا لازم است تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید به خرید بپردازید تا پس از خرید برای ایجاد محیط مناسب، دچار مشکل نشوید. این محصول در گروه محصولات کم جا قرار دارد که به راحتی می تواند در فضاهای محدود مورد استفاده قرار بگیرد. ظاهر این مبل شنی به صورت گرد است و دارای قطر 95 سانتی متر می باشد. نشیمنگاه این محصول نیز فاقد دسته است و به این ترتیب برای استفاده در فضاهای کوچک مناسب است. تمامی افراد با جثه های گوناگون می توانند از این مبل شنی استفاده نمایند و در زمان خرید نیازی نیست به جثه فرد توجه شود. شما می توانید این مبل شنی را در فضاهایی هم چون تراس کوچک منزل نیز قرار داده و فضایی راحت را فراهم کنید که بتوان از نور خورشید و هوای تازه لذت برد. ارتفاع این مبل شنی برابر با 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع نشیمنگاه این محصول از سطح زمین برابر با 50 سانتی متر بوده و مابقی ارتفاع ذکر شده به تکیه گاه مربوط می شود. دارا بودن پشتی بلند از دیگر ویژگی های خاص این مبل شنی می باشد که فضایی راحت را برای تکیه دادن شما فراهم کرده است. این پشتی بلند به خوبی تا قسمت سر و گردن را دربر می گیرد و ستون فقرات و سر و گردن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد. شما می توانید از این محصول در تمامی فعالیت هایی که نیاز به نشستن دارند استفاده نمایید تا خستگی بدن را به حداقل برسانید.


فضاهای مورد استفاده 

با استفاده از این محصول می توانید به انجام انواع فعالیت های گوناگون بپردازید بدون اینکه از نشستن خسته شوید. شما به راحتی می توانید با استفاده از این مبل شنی می توانید ساعت های طولانی به مطالعه بپردازید زیرا در زمان استفاده هیچ فشاری به بدن وارد نشده و اذیت نخواهید شد. در زمان تماشای تلوزیون نیز می توانید بر روی این مبل شنی نشسته و به خواب بروید. این محصول به دلیل رنگ مناسبی که دارد برای استفاده در تمامی فضاها مناسب است. رنگ بدنه این محصول به خوبی با انواع دکوراسیون هماهنگ می شود و شما می توانید به راحتی آن را در سالن نشیمن و ... منازل استفاده نمایید. هم چنین شما خواهید توانست این محصول را در فضاهای متفاوتی مانند محل کار نیز مورد استفاده قرار دهید. با قرار دادن این مبل شنی در فضاهایی همانند دفتر کار، محیطی راحت خواهید داشت تا در ساعات فراغت از کار بتوانید در آنجا به استراحت پرداخته و خستگی را از تن خود دور کنید. هم چنین می توانید بر روی این محصول نشسته و به کار با لپ تاپ مشغول شوید و یا پرونده های کاری را بررسی نمایید. شما به راحتی می توانید در تمامی فضاها از این مبل شنی استفاده کنید. 


وزن بدنه پایین و تحمل وزن بالا

این محصول دارای وزن بسیار کمی می باشد که به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب اتفاق افتاده است. این مواد داخلی بسیار سبک هستند و به همین دلیل مبل شنی وزنی برابر با 6 کیلوگرم دارد و شما به سادگی خواهید توانست آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی داشتن استحکام بالا می باشد، به طوری که با وارد شدن فشار زیاد، مواد داخلی حالت خود را از دست نداده و دچار کاهش حجم و یا کاهش انعطاف نخواهند شد. به این ترتیب مبل شنی تحمل وزن بالایی داشته و قادر است وزنی برابر با 180 کیلوگرم را بدن افت کیفیت تحمل کند. 


روش خرید

مبل شنی راحتی مخمل بزرگسال با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...