مبل شنی راحتی مخمل با طرح توپ

کد 22098

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی مخمل با طرح توپ یکی دیگر از انواع پرفروش مبل های شنی تولید شده برای بزرگسالان بوده که طراحی بدنه ای استاندارد و قیمتی مناسب دارد. این مبل شنی از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که تکیه گاه استاندارد و سرخود ان تمامی سطح کمر مصرف کننده را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید در زمان استراحت های طولانی و یا مطالعه و تماشای تلویزیون و.. از این مبل شنی استفاده نمایید. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه مخمل استفاده شده است. این نوع پارچه ساختاری نرم و بادوام داشته و کاملا ضدتعریق می باشد. شما می توانید با اسودگی خاطر این نوع روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده تا بتوانید به راحتی ان را جا به جا کنید. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیتی تشکیل می شود. این مواد نرم و سبک بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل نمایند. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله داشته تا اسودگی خاطر مصرف کنندگان بابت طول عمر بالای ان تایید شود. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به ثبت سفارش اینترنتی نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی راحتی مخمل با طرح توپ

طراحی های اسپرت همواره مورد توجه بسیاری از جوانان و نوجوانان قرار دارند و این بار تولید کننده با الهام از توپ های چهل تکه فوتبالی، محصولی طبی و راحت و هم چنین بسیار زیبا را تولید کرده است. این محصول مبل شنی راحتی مخمل با طرح توپ می باشد که با توجه به مشخصات خاص خود و داشتن طراحی جذاب، توانسته در مدت کوتاهی به فروش خوبی دست پیدا کند. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و دارای ضمانت دو ساله است تا خاطر شما خریداران عزیز از بابت کیفیت بالای آن آسوده شود. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول جذاب خواهیم پرداخت. 


استفاده از رویه ای با کیفیت 

انتخاب پوشش مناسب برای رویه مبل شنی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و برای این کار پارچه های متفاوتی مانند چرم مصنوعی، برزنتی، پلی استر و مخمل در نظر گرفته می شوند. برای رویه این محصول نیز از نوعی پارچه مخملی با کیفیت بسیار بالا و دوام و استحکام فوق العاده استفاده شده است. این رویه مخملی در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و تحت فشار زیاد دچار تغییر حالت نخواهد شد. این رویه برای استفاده در فضاهای بیرون نیز مناسب می باشد و شما می توانید از آن به خوبی در اغلب فضاها استفاده نمایید. از ویژگی های بارز این رویه وجود تکه هایی پنج ضلعی دوخته شده به هم می باشد که ظاهری دقیقا مشابه با توپ های فوتبالی را ایجاد کرده است. این دوخت ها توسط نخ هایی مقاوم انجام شده است که دارای استحکام بالایی بوده و این نخ ها به سادگی پاره نمی شوند. بنابراین در قسمت درزهای مبل شنی مشکلی ایجاد نشده و درزها گسسته نخواهد شد. این محصول زمینه ای به رنگ آبی دارد که بر روی آن تکه هایی نارنجی رنگ دیده می شود که به دلیل تضاد رنگی زیبایی بی نظیری به وجود آمده است. این رویه در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است و به همین دلیل می توان از آن در فضاهای بیرون از منزل نیز استفاده کرد. هم چنین نور آفتاب به رویه آسیبی وارد نمی کند. این رویه قابلیت شستشو داشته و در صورت نیاز می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. هم چنین می توانید این رویه را به راحتی توسط مواد شوینده و در ماشین لباسشویی بشویید. مواد شوینده ملایم برای این رویه مناسب بوده و باعث افت کیفیت و تغییر رنگ رویه نمی شوند. 


مواد داخلی مناسب مبل شنی

برای پر کردن داخل این مبل شنی از مواد یونولیتی بسیار مرغوب استفاده شده است. این نوع از مواد داخلی وزن بسیار کم و حجم بالایی دارند و مبل شنی به همین علت از وزنی برابر با 6 کیلوگرم بهره مند می باشد و شما در صورت نیاز به جابه جایی می توانید به راحتی این محصول را از سطح زمین بلند کرده و به محل جدیدی انتقال دهید. این مواد داخلی انعطاف بالایی دارند و با نشستن فرد بر روی مبل شنی، محصول به حالتی متناسب با بدن فرد درآمده و تمامی انحنای ستون فقرات و گردن را پوشش می دهد. به این ترتیب به بستر مناسبی برای استراحت و فعالیت های نشسته تبدیل خواهد شد. این نوع از مواد داخلی استحکام بالایی دارند و در صورت نشستن افرادی با وزن زیاد و به مدت طولانی بر روی مبل شنی، مواد داخلی حالت خود را از دست نمی دهند. این مواد داخلی همچنان حجم خود را حفظ کرده و انعطاف بالایی از خود نشان خواهند داد. 


نیاز به تعویض مواد داخلی 

این مواد داخلی را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه نمایید. بر روی مبل شنی یک زیپ مخفی تعبیه شده است که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. در صورت برخورد آب و مایعات با مواد داخلی، این مواد یونولیتی به هم چسبیده و از حجم آن ها کاسته می شود. هم چنین دیگر انعطاف سابق را نخواهند داشت. در صورت بروز این اتفاق شما می توانید مواد داخلی مبل شنی را تعویض نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


خرید

مبل شنی راحتی مخمل با طرح توپ را با قیمتی ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...