مبل شنی راحتی لی بزرگسال

کد 32156

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,161,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی لی بزرگسال یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای افراد بالاتر از 15 سال بوده که از ساختاری راحت و طبی برخوردار است. این مبل شنی را می توانید برای زمان استراحت های طولانی و یا تماشای تلویزیون و.. استفاده کنید. وزن بدنه مبل شنی تنها 6 کیلوگرم بوده تا شما به راحتی اقدام به جا به جایی محصول نمایید. البته وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا میزان 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند.ارگونومی ساخت بدنه مبل شنی گرد بوده که تکیه گاهی بلند و سرخود بر روی ان تعبیه شده است. این تکیه گاه تمامی سطح کمر فرد را پوشش داده تا افراد احساس راحتی کنند. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه جین تولید کرده اند. این پارچه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی محصول نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد سبک و منعطف بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه لی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی لی بزرگسال

طراحی های اسپرت مبل های شنی همواره مورد علاقه اغلب افراد خصوصا جوانان واقع می شود. یکی از سبک های زیبا و پرطرفدار مبل های شنی، طراحی به صورت گرد است. مبل های شنی دارای ساختمان گرد نیز از تنوع بسیار زیادی در طراحی بهره می برند. مبل شنی راحتی لی بزرگسال یکی از محصولات تولید شده با سبک طراحی اسپرت و گرد می باشد که ساختمانی به صورت کیسه ای دارد. در ادامه این مطلب به معرفی این محصول جذاب خواهیم پرداخت.


استفاده از پارچه لی در بدنه

پوشش بدنه از مهم ترین بخش های مبل شنی به شمار می رود. زیرا پوشش بدنه بخشی از محصول است که در برخورد با فضای بیرونی بوده و به همین دلیل باید استحکام بالایی داشته باشد و از محصول در برابر عوامل خارجی محافظت کند. از دلایل دیگر اهمیت پوشش بدنه، داشتن ارتباط مستقیم با پوست بدن می باشد. تنها بخشی از بدنه مبل شنی که با پوست بدن ارتباط دارد رویه محصول می باشد و به همین دلیل باید رویه نرم و لطیف بوده و در استفاده های طولانی مدت ایجاد حساسیت های پوستی نکند. رویه این محصول نیز دارای تمامی این ویژگی ها بوده و پارچه لی مورد استفاده در پوشش بدنه مبل شنی از مناسب ترین گزینه ها برای این کار محسوب می شود. این پارچه به دلیل داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه و فشار، به سادگی و با استفاده های طولانی مدت و هم چنین برخورد اشیا دچار پارگی نمی شود. این نوع پارچه بسیار نرم و لطیف است و ضد حساسیت می باشد و استفاده از آن لذت بخش بوده و در استفاده های طولانی مدت برای افرادی که پوست های حساسی دارند، مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این نوع پارچه در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و طول عمر بالایی دارد. در صورت کثیف شدن این نوع پارچه، می توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی جدا کنید و بشویید. 


قابلیت تعویض رویه

رویه این محصول از استحکام بسیار بالایی بهره می برد و طول عمر زیادی دارد اما نوع نگه داری شما از این محصول در طول عمر آن نقش به سزایی خواهد داشت. به همین دلیل باید در زمان استفاده از این محصول نکات ساده نگه داری را رعایت بفرمایید تا بتوانید سال های طولانی از این مبل شنی بهره ببرید. اولین نکته نوع جابه جایی این محصول می باشد. برای جابه جایی این مبل شنی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و از کشیدن آن بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن بر روی زمین به ویژه در فضاهای باز، ممکن است بدنه محصول آسیب دیده و دچار مشکل شود. وزن سبک این مبل شنی به شما امکان جابه جایی آسان این محصول را می دهد. به جهت قابل اشتعال بودن رویه این محصول، باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به رویه خودداری نمایید. شما باید از پرش و جامپینگ کودکان بر روی مبل شنی جلوگیری کنید. در صورت وارد شدن آسیب به رویه مبل شنی نگران نباشید. با توجه به پارچه ای بودن این رویه شما می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه را تعویض کنید. 


اندازه های مبل شنی 

این محصول دارای طول و عرض برابر با 90 سانتی متر است. این مبل شنی فاقد دسته بوده و تمامی عرض این مبل شنی به بخش نشیمنگاه مربوط می شود. به این ترتیب مبل شنی دارای نشیمنگاه بزرگ و جادار است که برای استفاده تمامی افراد با جثه های گوناگون مناسب بوده و هر فردی به راحتی می تواند از این محصول استفاده نماید. ارتفاع بدنه این مبل شنی معادل 110 سانتی متر است. با این وجود مبل شنی دارای تکیه گاهی با ارتفاع استاندارد و مناسب می باشد و به راحتی می توان به آن تکیه داد و از استراحت بر روی این محصول لذت برد. به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب و مناسب، مبل شنی فوق دارای وزن بدنه برابر با 6 کیلوگرم است و قادر است 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند. به همین دلیل نیز طول عمر بالایی دارد و این محصول طی استفاده های طولانی مدت دچار افت کیفیت نشده و از انعطاف آن کاسته نخواهد شد. 


روش خرید

مبل شنی راحتی لی بزرگسال را با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...