مبل شنی راحتی قرمز با دستیگره

کد 22065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی قرمز با دستیگره یکی دیگر از زیباترین انواع محصولات از تولیدی مرکزی مبل شنی در ایران بوده که با ساختار نرم و طبی خود توانسته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه آن کاملا سرخود و منعطف می باشد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر را پوشش داده و شما می توانید از نرمی بالای آن لذت ببرید. از این مبل شنی می توانید در فضای داخلی منزل و یا محل کار خود برای زمان های کار و استراحت و مطالعه و ... استفاده کنید. وزن بدنه مبل شنی 6 کیلوگرم بوده که برای حمل اسان ان یک دستیگره در بخش بالایی محصول تعبیه شده است. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را دارد. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده است. مواد یونولیتی نرم و بادوام بوده و تاثیر مستقیمی در ارامش شما در زمان استفاده دارد. این مواد وزن بسیار کمی داشته اما می توانند وزن بسیار بالایی را بر روی خود تحمل کنند. روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و قابل شستشو بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بر روی خود تحمل کند. ساختار بادوام و نرم این پارچه روکش بدنه موجب افزایش طول عمر محصول شده است. این مبل شنی از 2 سال ضمانت نامه معتبر برخوردار بوده و از نقاط قوت آن به شمار می رود. برای خرید مبل شنی با قیمت ارزان و طول عمر بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول:90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • دارای دستیگره
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی راحتی قرمز با دستیگره

شما با استفاده از یک مبل شنی در منزل خود خواهید توانست فضایی راحت و مناسب برای استراحت و فعالیت های خود فراهم کنید. زیرا این محصولات در زمان استفاده هیچ آسیبی به بدن وارد نکرده فشار وارد شده به بدن را در زمان نشستن به حداقل می رساند. مبل شنی راحتی قرمز با دستگیره یک محصول زیبا و با کیفیت است که توسط شرکت بزرگ مبل شنی آرامش تولید شده است. این محصول فوق العاده زیبا بوده و طراحی فانتزی و رنگ جذابی دارد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی مبل شنی راحتی با دستگیره خواهیم پرداخت. 


مشخصات رویه مبل شنی

برای پوشش این مبل شنی از دو نوع پارچه به عنوان پوشش داخلی و رویه خارجی استفاده شده است. لایه داخلی این محصول از پارچه ای مرغوب و با کیفیت استفاده شده است که دارای استحکام فوق العاده ای بوده و در اثر وارد شدن ضربه دچار آسیب و پارگی نخواهد شد. بر روی این لایه داخلی نیز یک زیپ قرار دارد که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. این لایه داخلی در برابر پارگی مقاوم است و از مواد داخلی به خوبی محافظت می کند و از نشت کردن مواد داخلی به بیرون جلوگیری خواهد کرد. لایه بیرونی این مبل شنی نیز از بهترین نوع چرم مصنوعی تهیه شده است. این نوع از چرم مصنوعی دارای کیفیت بالایی بوده و در اثر استفاده پوسته پوسته نمی شود. این رویه مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و به سادگی پاره نشده و دچار آسیب نخواهد شد. هم چنین این رویه در برابر فشار بالا نیز مقاوم است و با نشستن افرادی با وزن زیاد، دچار تغییر حالت نشده و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد. این رویه را می توانید به راحتی تمیز کنید و در صورت نیاز کافی است از یک دستمال نم دار برای نظافت آن استفاده نمایید. رویه این محصول در برابر ساییدگی و پوسیدگی نیز مقاوم است و طول عمر بالایی دارد. اما نوع نگه داری شما از آن در طول عمر محصول تأثیر زیادی خواهد داشت. این رویه قابلیت اشتعال دارد و باید از نزدیک کردن اشیای داغ و پرحرارت به بدنه خودداری کنید تا موجب سوختگی نشود. هم چنین نباید اشیای تیز را به بدنه نزدیک کنید. در زمان جابه جایی از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری کنید زیرا ممکن است به لبه های دیوار و اشیای تیز برخورد کند و دچار آسیب شود. برای جابه جایی صحیح لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. در صورت بروز آسیب به بدنه نیز نگران نباشید شما می توانید رویه را توسط زیپی که بر روی بدنه موجود است از بخش اصلی جدا کرده و تعمیر کنید. هم چنین می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با رویه قبلی تعویض نمایید. این قابلیت در زمان تعویض دکوراسیون نیز به کمک شما آمده و به راحتی می توانید رنگ مبل شنی را عوض کنید.


مشخصات مواد داخلی 

مواد داخلی مبل شنی از نوع مواد یونولیتی هستند که دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی می باشند. به این ترتیب وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم بوده که به راحتی می توانید ان را جابه جا کنید. این مواد داخلی کیفیتی بی نظیر دارند و در اثر استفاده طولانی مدت دچار تغییر شکل نمی شوند. استحکام بالای این مواد داخلی موجب شده است تا در اثر وارد شدن فشار زیاد، مواد داخلی تغییر حالت نداده و کیفیت خود را از دست ندهند. در اثر فشار زیاد این مواد داخلی حجم خود را از دست نمی دهند و هم چنین از انعطاف آن نیز کاسته نخواهد شد. این محصول انعطاف بسیار بالایی دارد که به دلیل استفاده از مواد داخلی مناسب است. این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریزی هستنند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با نشستن افراد بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و حالتی متناسب با بدن را به خود می گیرند و تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهند. در صورت کاهش کیفیت مواد داخلی نیز می توانید مواد داخلی را از سایت مبل شنی آرامش تهیه کنید و با مواد قبلی جایگزین نمایید تا محصول به کیفیت اولیه بازگردد. 


خرید

برای خرید مبل شنی راحتی قرمز با دستیگره با مراجعه به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...