مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم

کد 23083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم یکی دیگر از محصولات پرفروش تولید شده برای بزرگسالان بوده که طول عمری بالا و ساختاری راحت و نرم داشته و توسط نمایندگی رسمی مبل شنی روانه بازار شده است. رنگ بدنه این مبل شنی ابی فیروزه ای انتخاب شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. البته در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش دهید. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده اند. زیرا این نوع پارچه کاملا نرم و بادوام بوده و از ساختاری ضدتعریق و ضداب برخوردار می باشد. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد از وزنی کم با ساختاری منعطف و نرم و قابلیت تحمل وزن بسیار بالا برخوردار می باشند. شما می توانید به راحتی در صورت نیاز این مواد را تعویض و یا حتی شارژ کنید. وزن کم بدنه محصول امکان جا به جایی اسان ان را مهیا کرده است. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی می تواند تا 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. برای خرید این محصول زیبا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم

مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم از زیباترین محصولات تولید شده توسط کارخانه مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی ویژه و رنگ بسیار زیبایی است. این محصول با دارا بودن طراحی جذاب و زیبا و هم چنین رنگ شاد و پر انرژی، قابل استفاده در فضاهای متفاوتی است که می توانید به راحتی آن را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم با طراحی ویژه ای که دارد مورد علاقه بسیاری از افراد واقع شده و به این ترتیب به فروش بالایی دست پیدا کرده است. در ادامه مبل شنی راحتی فیروزه ای چرم را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


استفاده از رویه چرم

برای پوشش رویه این محصول از نوعی پارچه چرمی مقاوم استفاده شده است. این پارچه چرمی به دلیل داشتن براقیت منحصر به فرد، رنگ محصول را بسیار زیبا جلوه داده و زیبایی مبل شنی را دو چندان کرده است. این رویه از چرم مصنوعی می باشد که پوسته پوسته نشده و در برابر ساییدگی مقاوم است. رویه این محصول با استحکام بالا در برابر پارگی مقاوم بوده و به سادگی دچار پارگی نخواهد شد. این نوع رویه را می توانید به سادگی تمیز کنید. در صورت آلوده و کثیف شدن رویه می توانید آن را توسط یک دستمال نم دار تمیز کنید. این رویه دوام بالایی دارد و طول عمر زیاد آن باعث شده است تا سال ها بتوانید از این رویه استفاده نمایید. اما شرایط نگه داری از آن بر دوام رویه تأثیر زیادی خواهد داشت. شما باید این محصول را در زمان جابه جایی، بر روی زمین نکشید و مناسب ترین روش برای انتقال این مبل شنی، بلند کردن آن از سطح زمین و حمل آن می باشد. در صورت کشیدن مبل شنی بر روی زمین ممکن است محصول دچار آسیب شده و بر روی بدنه آن خراش ایجاد شود. وزن این محصول کم است و شما به راحتی می توانید محصول را جابه جا کنید. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری نمایید. 


تعمیر و تعویض رویه

بر روی بدنه مبل شنی یک زیپ تعبیه شده است که برای جدا کردن رویه می توانید از آن استفاده نمایید. در صورت آسیب دیدن رویه مبل شنی می توانید رویه را به سادگی جدا کرده و تعمیر کنید. هم چنین در صورت وارد شدن آسیب جدی و عدم امکان تعمیر می توانید رویه را تعویض کنید. در صورت تمایل نیز می توانید به جای خرید مبل شنی جدید، رویه محصول را مطابق با سلیقه خود عوض کنید تا محصولی با رنگ جدید داشته باشید.


محصولی کم جا

این محصول دارای طول 80 سانتی متر و عرض 75 سانتی متر می باشد. این مبل شنی در رده محصولات کم جا قرار می گیرد و می توانید از آن به سادگی در محیط های محدود استفاده نمایید. با استفاده از این محصول می توانید در محیط های کوچک، فضایی دنج و راحت جهت استراحت و فعالیت های خود فراهم کنید. شما می توانید این محصول را در اتاق خود قرار داده و جهت مطالعه مورد استفاده قرار دهید. هم چنین با قرار دادن این محصول در تراس های کوچک آپارتمانی می توانید بر روی این مبل شنی نشسته و از هوای تازه لذت ببرید. 


استفاده از مواد داخلی مناسب

برای پر کردن این صندلی شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است. این نوع مواد داخلی با دارا بودن وزن بسیار پایین، امکان جابه جایی را به شما می دهند. هم چنین این مواد داخلی، از استحکام بسیار بالایی در برابر فشار برخوردار هستند و تحت فشار بالا، دچار آسیب نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهند. این مواد داخلی برای استفاده در مبل شنی ایده آل می باشند و دارای انعطاف فوق العاده ای هستند. به همین جهت با نشستن بر روی آن، مبل شنی به فرمی ایده ال برای بدن می رسد و تمامی قسمت های کمر و کتف را پوشش می دهد. این مواد داخلی دارای طول عمر بالایی هستند و با کیفیت مناسبی که دارند، به سادگی دچار تغییر شکل نخواهد شد. 


راهنمای خرید

جهت خرید مبل شنی راحتی فیروزه چرم با قیمتی مناسب با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت نمایید تا در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...