مبل شنی راحتی فانتزی بزرگسال

کد 31034

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی فانتزی بزرگسال از جمله محصولات استاندارد با ساختاری طبی بوده که توسط نمایندگی مبل شنی برای افراد بزرگتر از 16 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان به صورت سرخود تعبیه شده و تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. به همین دلیل استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نمی کند. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره ای که در قسمت بالای محصول تعبیه شده به راحتی ان را حمل نمایید. البته این وزن کم قادر بوده تا مقیاس 180 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. روکش بدنه محصول را از پارچه ضدتعریق و قابل شستشو که ساختاری نرم و بادوام دارد. مواد داخلی محصول از نوع فوم خرد شده بوده که وزنی کم و قابلیت تحمل وزن بالا داشته که با توجه به ساختار منعطف ان بدنه محصول منطبق با بدن شخص مصرف کننده تغییر حالت می دهد. رویه محصول ترکیبی از رنگ های مشکی و قرمز بوده که تضاد چشم نوازی به نمایش می گذارد. اگر قصد خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب را دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: فوم خردشده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل شنی راحتی فانتزی بزرگسال

مبل شنی راحتی فانتزی بزرگسال از سری محصولات جدید کارخانه مبل شنی آرامش است که با به روز ترین ساختار طراحی و تولید شده است و می تواند به راحتی گزینه ای دلخواه برای سخت پسندان باشد. این محصول بی نظیر قادر به فراهم کردن بخشی از نیاز های افراد به داشتن آرامش و راحتی می باشد و می تواند بهترین و بیش ترین میزان کارایی را از خود نشان دهد. از این رو کسانی که به سمت خرید یک وسیله طبی جذب می شوند می توانند این محصول را نیز مد نظر داشته باشند. مبل شنی برای جایگزین شدن به جای محصولات طبی دیگر بسیار مناسب است و توجه افراد را به خود جلب کرده است. از این رو با کارایی بالا در دسترس آن ها قرار می گیرد و قادر به داشتن رویه ای سازگار می باشد. بدنه محصول برای قرار گیری افراد در مدت زمان طولانی سازگاری زیادی دارد که در نتیجه می تواند راحتی را برای آن ها به دنبال داشته باشد. علاوه بر این موارد محصول برای استفاده در فضای باز نیز ساخته شده است و در هر حالت دچار مشکل نخواهد شد. محصولی که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود دارای بدنه ای به رنگ فانتزی است و طراحی آن نیز فانتزی می باشد. به همین خاطر شرایط برای مورد پسند قرار گرفتن آن نسبت به سایر محصولات بیش تر می باشد. برای کسب اطلاعات بیش تر و آشنایی با این محصول به موارد زیر توجه فرمایید.


کم و زیاد کردن مواد داخلی بدنه

مبل شنی به دلیل داشتن قابلیت های زیاد مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است که می تواند موقعیت دلخواهی را به وجود آورد. این محصول قادر به مهیا کردن شرایطی است که می توان بر اساس آن بخشی از نیاز های افراد را برطرف نمود. نیاز هایی مانند استراحت در طول روز باید به درستی پاسخ داده شود و در آن سعی می شود که از محصولات مفید و با کیفیت استفاده شود. علاوه بر این موارد محصول باید به گونه ای طراحی شده باشد که مطابق با رفع نیاز آن ها باشد. مبل شنی گونه ای بسیار کاربردی برای پاسخ دادن به چنین مواردی است که می توان بر این اساس محصولی منحصر به فرد را به دست آورد. برای این که بدنه مطابق با آن چه که افراد تمایل دارند ایجاد شود امکان کم و زیادی کردن مواد داخلی بدنه نیز وجود دارد. چرا که به راحتی می تواند مواد داخلی را از بخش انتهایی بدنه وارد آن کرد و یا از آن خارج نمود. این مزیت کاربردی به گونه ای است که می توان در صورت تمایل یک محصول با استحکام بالا را به دست آورد و یا این که محصولی با قابلیت شکل پذیری بالا را استفاده کرد. 


طراحی فانتزی 

مبل شنی از گونه های فانتزی می باشد که طراحی آن نیز در نهایت فانتزی بودن انجام گرفته است. در نتیجه می توان در بهترین شرایط این محصول را مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. بدنه مبل شنی برای قرار گیری در شرایط مختلف سازگاری دارد و می تواند طرحی بی نظیر را برای استفاده در منزل ایجاد کند. با داشتن زیبایی و جذابیت در ظاهر این محصول افراد می توانند این مبل شنی را به راحتی برای استفاده در منزل و به کار گیری در دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. این مبل شنی دو رنگ می باشد که به نوبه خود در داشتن طراحی بی نظیر و شیک نقش مهمی را ایفا کرده است. بنابراین کسانی که محصول را با رنگ دلخواه می خواهند نیز این وسیله را بر اساس تمایل خود انتخاب خواهند کرد.


استفاده در مسافرت

به همراه داشتن این مبل شنی در مسافرت نیز امکان پذیر می باشد و در موقعیت مسافرت قادر به ایجاد راحتی و آسایش در افراد می شود. به همین خاطر است که افرادی که به طور مداوم در مسافرت می باشند برای داشتن یک محصول طبی و راحتی این مبل شنی را خریداری می کنند و با توجه به داشتن وزن کم آن را با خود به همراه می آورند.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی راحتی فانتزی بزرگسال را دارند می توانند از طریق مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش اقدام نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...