مبل شنی راحتی شیبدار تک نفره

کد 31038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,650,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی شیبدار تک نفره محصولی زیبا با ساختاری منحصر به فرد و جذاب بوده که به تازگی برای استفاده افراد بزرگتر از 15 سال طراحی و روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه ای گرد داشته که تکیه گاهی استاندارد به صورت سرخود با ان قرار دارد. ساختار تکیه گاه کاملا استاندارد بوده و تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. به همین دلیل برای استراحت های طولانی مدت و مطالعه و... می توانید از این محصول استفاده کنید. بدنه محصول را از پارچه ضدتعریق تولید کرده اند که در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است. ای نوع روکش بدنه با توجه به ضداب بودن قابلیت شستشو نیز دارد. مواد یونولیتی داخل محصول وزن کم با قابلیت تحمل وزن بالا و ساختاری انعطاف پذیر داشته که امکان تعویض و یا شارژ مجدد ان ایجاد شده است. روکش بدنه محصول رنگ سرخابی داشته اما شما می توانید رد صورت تمایل رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا انتخاب کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • قطر: 60 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

مبل شنی راحتی شیبدار تک نفره

مبل شنی راحتی شیبدار تک نفره شامل اجزای منحصر به فردی می باشد که می تواند افراد را در نهایت راحتی و آرامش قرار دهد و با این وجود بیش ترین میزان رضایت را ایجاد خواهد کرد. محصول مورد نظر یک بدنه با تکیه گاه است که دارای قابلیت ها و خصوصیات مختلف می باشد. بنابراین می توان با تکیه بر آن تمامی خستگی روزانه را برطرف کرد و از تن بیرون کرد. از این رو تمامی بخش هایی که در این مبل شنی ایجاد شده است به منظور افزایش راحتی افراد در زمان استفاده می باشد و می تواند بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال یک وسیله کاربردی و منحصر به فرد هستند که بدنه ای بی نقص و حرفه ای داشته باشد و بتوان با خیالی آسوده آن را در محیط های مختلف مورد استفاده قرار داد قادر هستند این مبل شنی شیبدار را تهیه کنند و با توجه به ظرفیت یک نفره از داشتن آن لذت ببرند. بهره مندی از این محصول بی نظیر و کاربردی به گونه ای است که می توان به راحتی موقعیت دلخواهی را به دست آورد و شرایط برای داشتن این محصول در تمامی موقعیت ها مهیا می باشد. از این رو می توان گفت که پر فروش ترین و پر استفاده ترین وسیله طبی است که در مقایسه با دیگر محصولات طبی موقعیت دلخواهی را ایجاد می کند. برخی از خصوصیات و ویژگی های مثبت محصول به شرح زیر می باشد:


بدنه طبی و بی نقص

کسانی که همواره به دنبال تهیه یک محصول راحتی می باشند تا با داشتن آن به استراحت های روزانه بپردازند باید دقت و توجه بسیار زیادی در خصوص بدنه داشته باشند. بدنه هر محصول در واقع معرف میزان کارایی آن می باشد و می تواند آرامش زیادی برای علاقه مندان به وجود بیاورد. این در حالی است که برخی محصولات بی کیفیت فاقد چنین موقعیت هایی می باشند و نمی توانند موقعیت دلخواهی را ایجاد کنند. مبل شنی بدنه ای منحصر به فرد دارد که در نهایت طبی بودن می باشد. رویه محصول با قرار گیری افراد ایجاد فرورفتگی می کند که در نهایت می توان با آرامش کامل بر روی آن نشست و رضایت را برای خود به دست آورد. بدنه محصول شامل نشیمنگاه با استحکام می باشد که می تواند مقاومت بالایی نسبت به استفاده افراد سنگین وزن داشته باشد. سنگین بودن وزن افراد مشکلی را برای بدنه ایجاد نخواهد کرد و بدنه بدون آسیب در طول عمر بالا برای استفاده افراد آماده می باشد. با این وجود است که کسانی که به طول عمر محصول اهمیت می دهند نیز قادر هستند این مبل شنی را انتخاب کنند و با خیالی آسوده خریداری نمایند. از این رو محصولی بسیار کاربردی است و برای تمامی افراد کاربرد دارد.


تکیه گاه منحنی

این محصول دارای یک تکیه گاه منحنی می باشد که نیمی از دایره تشکیل دهنده نشیمن را فراگرفته است. این تکیه گاه بر روی خود دوخت های محکم و متعددی دارد که می توان بر اساس آن بدنه را طبی تر و راحت تر در نظر گرفت. رویه با دوخت هایی که ایجاد کرده است ساختاری فرورفته و برآمده دارد تا در نهایت بتوان بدن را در موقعیت طبی قرار داد. تکیه گاه منحنی است تا زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند تمامی بخش پشتی آن ها را در بر بگیرد و حتی پهلو ها نیز در بهترین شرایط قرار گیرند. محصول مورد نظر راحتی زیادی را ایجاد می کنند و مشابه با کاناپه و مبل های حرفه ای می باشد.


محصولی برند و اورجینال

این محصول بی نظیر که تحت عنوان مبل شنی طبی شناخته شده است جزو محصولات طبی و راحتی است که برند و اصل می باشد. این محصول بدنه ای اورجینال دارد که کیفیت بالایی دارد و می تواند با سازگاری نسبت به قرار گیری تمامی افراد راحتی را به میان بیاورد و با داشتن بدنه اورجینال طول عمر بیش تری نسبت به سایر محصولات طبی و راحتی دارد.


خرید

مبل شنی راحتی شیبدار تک نفره با دارا بودن قابلیت ها و خصوصیات های گفته شده در فروشگاه مبل شنی آرامش آماده خرید تمامی علاقه مندان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...