مبل شنی راحتی سبز چرم

کد 13030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی سبز چرم یکی دیگر از محصولات زیبا با طراحی بدنه استاندارد و طبی مناسب افراد بالاتر از 16 سال بوده که طراحی و روانه بازار شده است. رنگ بدنه این مبل شنی سبز انتخاب شده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه مقاوم چرم مصنوعی استفاده می شود. زیرا این نوع پارچه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. بخش داخلی مبل شنی از نوع یونولیت خرد شده می باشد. زیرا این مواد وزنی کم و نرمی بالا داشته و می تواند وزن بسیار زیادی را تحمل کنند. توجه داشته باشید مواد یونولیتی داخل محصول قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تیکه گاهی بلند و نرم دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده تا شما راحتی بالایی را تجربه کنید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت این فروشگاه اقدام به خرید انلاین نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی سبز چرم

شما با استفاده از مبل های شنی خواهید توانست به راحتی در فضاهایی مختلف محیط هایی راحت و دنج را فراهم نمایید. مبل های شنی را می توانید در فضاهایی هم چون منزل و محل کار و هم چنین فضاهای باز مانند تراس منزل استفاده نمایید. مبل شنی راحتی سبز چرم یکی از بهترین و زیباترین محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش می باشد و دارای مشخصات ویژه ای برای استفاده است. در ادامه این مطلب محصول فوق را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


رویه با دوام 

رویه این محصول از نوعی پارچه با جنس چرم مصنوعی تولید شده است. این رویه دارای ویژگی های بسیاری است که مناسب ترین رویه برای مبل شنی محسوب می شود. چرم مصنوعی استفاده شده در تولید این مبل شنی به سادگی دچار ساییدگی نشده و پوسته نمی شود. این رویه استحکام بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار دارد و دچار پارگی نخواهد شد. با وارد شدن فشار بالا و به مدت طولانی، رویه محصول تغییر شکل نداده و به اصطلاح شل نخواهد شد. بنابراین خواهید توانست به مدت طولانی از این محصول استفاده نمایید بدون اینکه به رویه آسیبی وارد شود. رویه مورد استفاده در تولید این محصول در صورت آلودگی و کثیف شدن به سادگی تمیز می شود و می توانید توسط یک دستمال نم دار به سادگی این رویه را تمیز نمایید. در دوخت این رویه از نخ هایی بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده شده است که به سادگی پاره نمی شوند بنابراین در صورت وارد شدن فشار زیاد، رویه دچار آسیب نخواهد شد و می توانید به راحتی از آن به مدت طولانی استفاده نمایید. در قسمت درزهای این رویه دوخت های ظریف و با استحکامی انجام شده است و این دوخت ها گسسته نمی شوند. در قسمت زیرین رویه یک زیپ مخفی تعبیه شده است که شما خواهید توانست رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و به مواد داخلی دسترسی داشته باشید. 


قابلیت تعویض رویه

رویه محصول فوق دارای استحکام بالا و طول عمر زیادی است که تا سال ها قابل استفاده می باشد. در هر صورت نحوه نگه داری شما نیز در طول عمر این رویه موثر بوده و در صورت استفاده درست و رعایت کردن نکاتی ساده، این رویه دچار آسیب نخواهد شد. در زمان جابه جایی مبل شنی و برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به رویه مبل شنی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا در صورت کشیدن این محصول بر روی زمین ممکن است رویه با لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه این مبل شنی خودداری نمایید تا محصول آسیب نبیند. بدنه این محصول قابل اشتعال می باشد و شما باید اشیای داغ و یا آتش را به بدنه محصول نزدیک نکنید تا دچار سوختگی نشود. در صورت بروز هر یک از این اتفاقات شما می توانید به راحتی بدنه محصول را با رویه جدیدی تعویض نمایید تا مبل شنی مجدد به حالت اولیه بازگردد. 


کیفیت مواد داخلی مبل شنی 

این مبل شنی از مواد داخلی یونولیتی برخوردار می باشد. در داخل این مبل شنی از یونولیت خرد شده که حالتی همانند شن های ریز و سبک دارند استفاده شده است که به راحتی بر روی هم حرکت می کنند. به این ترتیب این مواد داخلی انعطاف بسیار بالایی دارند و در زمان نشستن بر روی این محصول، مواد داخلی جابه جا شده و فرمی مناسب بدن فرد را به خود می گیرند. این مواد داخلی وزن کمی دارند و به همین علت محصول دارای وزن بدنه بسیار پایینی بوده و می توانید به راحتی آن را حمل نمایید. این محصول استحکام بالایی دارد و در صورت وارد شدن فشار زیاد در طی استفاده های طولانی مدت، مواد داخلی تغییر شکل نداده و دچار آسیب نخواهند شد. شما به راحتی می توانید از این محصول به مدت طولانی استفاده نمایید و از نشیمنگاهی نرم و راحت در طی فعالیت های نشسته بهره مند شوید. 


خرید

مبل شنی راحتی سبز چرم را با ارزان ترین قیمت می توانید از طریق نمایندگی فروش مستقیم محصولات مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...