مبل شنی راحتی رنگی پشتی دار

کد 33069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی رنگی پشتی دار از جمله محصولات با طراحی بدنه طبی و فانتزی بوده که برای استفاده افراد بزرگتر از 15 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. روکش بدنه محصول را از پارچه پلی استر که ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام داشته تولید می کنند. این پارچه ضداب بوده پس می توانید به راحتی ان را با اب و مواد شوینده شستشو نیز دهید. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده بوده زیرا وزن کم در مقابل توان تحمل وزن بسیار بالا را دارد. این مواد داخلی منعطف بوده که امکان تعویض و یا شارژ مجدد را نیز داشته که از ویژگی های خوب این بخش به شمار می رود. بدنه این محصول از پارچه رنگارنگ و زیبا تولید شده که در میان جوانان طرفداران بالایی به دست اورده و قابل استفاده در در اتاق خواب و محل کار و ..است. در بخش کناری محصول یک جیب تعبیه شده تا شما بتوانید لوازم مورد نیاز خود را در این بخش قرار دهید. این محصول یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز داشته و تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با کیفیتی بالا توضیه می کنیم به نمایندگی رسمی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پلی استر

مبل شنی راحتی رنگی پشتی دار

مبل شنی راحتی رنگی پشتی دار جزو محصولات رنگارنگ و شاد است که بدنه ای با قابلیت های مختلف دارد و می تواند به عنوان یک نشیمن دائمی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر و خاص دارای تکیه گاه بلند می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و از آن رضایت را به دست آورد. این محصول را می توان در طولانی مدت در مکان های گوناگون قرار داد و در تایم طولانی نیز آن را مورد استفاده قرار داد. به طوری که راحتی زیادی شامل حال آن ها می شود و می تواند بیش ترین میزان رضایت را ایجاد سازد. کسانی که به راحتی خود و اعضای خانواده خود اهمیت زیادی می دهند قادر هستند که این مبل شنی بی نظیر را انتخاب کنند و با قیمت مناسب نیز خریداری نمایند. این محصول کاربردی و شیک دارای رویه ای رنگارنگ است که در نهایت فانتزی بودن می تواند زیبایی را به محیط ببخشد و در دکور محل مورد نظر نیز نقش مهمی را ایفا می کند. به همین خاطر است که میزان فروش بالایی دارد و می تواند با خیالی آسوده برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. این مبل شنی راحتی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که می توان آن را با خیالی آسوده مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. کسانی که تمایل به داشتن آرامش و راحتی در طول روز می باشند می توانند این مبل شنی را با داشتن خصوصیات زیر خریداری کنند.


شباهت زیاد با مبل های چوبی

مبل هایی که برای ایجاد راحتی در افراد طراحی و تولید شده اند دارای زیبایی های ظاهری می باشند و از مواد اولیه با کیفیت تشکیل شده اند. این محصولات آرامش زیادی را برای افراد ایجاد می کنند و جزو پر استفاده ترین وسایل در منزل می باشند. با طراحی و تولید مبل شنی می توان از آن برای به آرامش رسیدن افراد نیز استفاده کرد و در نتیجه بهترین موقعیت را ایجاد نمود. این محصول بی نظیر شرایطی مشابه با شرایط استفاده از مبل های چوبی را برقرار می سازد تا افراد بتوانند بی نیاز از آن ها به استراحت های روزانه بپردازند. اغلب این محصول رویه ای منعطف و نرم دارند که در مبل شنی نیز این قابلیت ها ایجاد شده است و بدنه در نهایت راحتی و طبی بودن برای استفاده علاقه مندان به کار گرفته شده است. از این رو قادر است که با دوام بالا در اختیار افراد وجود داشته باشد. بدنه استحکام نیز دارد و در نتیجه استحکام و بدنه مقاوم این محصول سبب شده است که در اغلب موارد بتوان از آن استفاده کرد و به جای مبل های دیگر آن را در دسترس خود و اعضای خانواده قرار داد تا در نهایت آرامش به استراحت در طول روز بپردازند.


کاربرد های محصول

مبل شنی را می توان با داشتن کرابرد های متعدد مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. این محصول بی نظیر برای قرار گیری در محیط های مختلف سازگاری دارد و به خاطر تشابه با مبل های دیگر است که می تواند با داشتن استحکام و راحتی بیش ترین کاربرد را داشته باشد. محصول مورد نظر در دسترس افراد قرار می گیرد و می تواند با خیالی آسوده برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد و در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم نشیمنی راحت برای استفاده کنندگان باشد. محصول دارای تکیه گاه محکم است و می تواند به جهت راحتی ستون فقرات افراد در نظر گرفته شود.


محلی برای قرار دادن گوشی موبایل

در کناره محصول کیسه و جیبی دوخته شده است و می توان برای قرار گیری گوشی موبایل مورد استفاده قرار گیرد. دوخت محکم این بخش سبب می شود تا در صورت قرار دادن وسایل دیگر دوخت ها سست نشود و از بین نرود. در نتیجه ساختار این بخش از محصول بدون خرابی صورت می گیرد و می تواند راحتی را برای علاقه مندان مورد استفاده قرار دهد. 


خرید

مبل شنی راحتی رنگی پشتی دار دارای خصوصیات منحصر به فردی است که گفته شد. در نتیجه می توان آن را به راحتی از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...