مبل شنی راحتی دو رنگ یک نفره

کد 12032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی دو رنگ یک نفره محصولی زیبا با ساختاری استاندارد و راحت بوده که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی از وزن بدنه 6 کیلوگرمی برخوردار بوده پس می توانید به راحتی ان را حمل کنید. از این مبل شنی در اتاق خواب و سالن پذیرایی و .. می توانید استفاده نمایید. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاهی سرخود و بلند دارد. این تکیه گاه تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده تا استراحت راحتی را تجربه کنید. به همین دلیل برای زمان استراحت و مطالعه و.. این محصول گزینه ایده الی به شمار می رود. روکش بدنه مبل شنی را از نوع مرغوب چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. بخش داخلی مبل شنی نیز از نوع یونولیت خرد شده است. این مواد وزنی کم و ساختاری انعطاف پذیر داشته و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه دوساله

مبل شنی راحتی دو رنگ یک نفره

تمامی محصولات تولید شده در گروه مبل شنی آرامش دارای بالاترین درصد کیفی می باشند و به همین دلیل این شرکت، بزرگترین تولید کننده انواع مبل شنی در ایران به شمار می رود. رضایت خریداران از محصولات مبل شنی آرامش، شاهدی بر کیفیت بالای این محصولات است. تنوع بی نظیر محصولات تولید شده توسط این گروه، انتخاب و خرید را برای شما ساده تر کرده است و با توجه به این تنوع بالا، هر فردی می تواند با توجه به سلیقه خود به خریداری از این محصولات اقدام نماید. مبل شنی راحتی دو رنگ یک نفره یکی از جذاب ترین نمونه های تولید شده در این شرکت است که در ادامه این مطلب به نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت. 


اندازه های کم جا

این محصول در گروه مبل های شنی کم جا قرار می گیرد و برای استفاده دارای ابعاد کمی می باشد. ابعاد محصول از نکاتی است که در زمان خرید باید به آن توجه کرد و با توجه به فضایی که در اختیار داریم محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماییم. این مبل شنی نیز دارای ابعادی به مشخصات طول 90 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده نیاز به فضای کمی دارد و در فضاهای محدود به سادگی می توانید از آن استفاده نمایید. در آپارتمان های کوچک نیز با استفاده از این مبل شنی خواهید توانست فضایی مناسب و دنج و راحت را برای خود ایجاد نمایید. این مبل شنی ارتفاعی برابر با 110 سانتی متر دارد که دارای یک پشتی بلند و مناسب است. با استفاده از این پشتی فضایی مناسب برای نشستن شما ایجاد خواهد شد و با تکیه دادن به این پشتی می توانید به خوبی ساعت های طولانی را بدون خستگی به صورت نشسته سپری کنید. با توجه به ابعاد مناسب این مبل شنی می توانید این محصول را در تراس آپارتمان های کوچک قرار دهید و با استفاده از آن، فضایی راحت را در محیط بیرون از منزل و در تماس با هوای تازه ایجاد کنید. 


قابلیت استفاده در گردش و سفر

به دلیل دارا بودن رویه ای با کیفیت و مناسب، از این محصول در فضاهای بیرون از منزل نیز می توانید استفاده نمایید. شما می توانید این مبل شنی را در مسافرت ها و گردش ها به همراه خود ببرید. این محصول دارای ابعاد مناسبی است که به سادگی در داخل خودرو جای می گیرد و شما خواهید توانست در هر محیطی آن را به همراه ببرید. در مسافرت ها و گردش ها در طول روز می توانید ضمن لذت بردن از نور آفتاب و هوای تازه، از نشیمنگاهی نرم و راحت برخوردار شوید و در طول شب نیز به دور از سرمای زمین، بر روی این مبل شنی فوق العاده راحت به خواب بروید. 


مشخصات مواد داخلی 

مواد داخلی مورد استفاده برای پر کردن این مبل شنی از نوع مواد فیبر (یونولیت خرد شده) است که دارای ویژگی هایی ایده آل برای استفاده در مبل شنی می باشند. این مواد داخلی با دارا بودن وزن بسیار کم و حجم بالایی که دارند باعث شده اند تا مبل شنی داری وزن بسیار پایینی باشد. وزن بدنه این محصول برابر با 6 کیلوگرم است که در زمان جابه جایی و حمل و نقل به سادگی این کار صورت می گیرد. مواد داخلی مورد استفاده در مبل شنی از استحکام بالایی بهره مند هستند به صورتی که با استفاده های طولانی مدت و یا وارد شدن فشار زیاد، از حجم مواد داخلی کاسته نشده و کیفیت خود را از دست نخواهند داد. هم چنین انعطاف این مواد نیز دچار تغییر نمی شود. مواد داخلی یونولیتی دارای انعطاف بالایی هستند و ظاهری همانند شن های ریز دارند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. به همین جهت با نشستن هر فردی، شکل مناسب برای بدن آن فرد را به خود می گیرند و حالتی ایده آل برای بدن آن شخص را به وجود می آورند. به همین دلیل این محصول برای نشستن طولانی مدت مناسب بوده و هر فردی می تواند انواع فعالیت های نشسته خود را بدون خستگی با استفاده از این مبل شنی انجام دهد. 


خرید

مبل شنی راحتی دو رنگ یک نفره را با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر می توانید از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش سفارش دهید و در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...