مبل شنی راحتی دو رنگ چرم

کد 32189

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی دو رنگ چرم یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای بزرگسالان بوده که ظاهری زیبا و طول عمری بالا دارد. برای تولید روکش بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی با ساختاری ضدتعریق استفاده شده که نرمی و دوام بالایی داشته و ضداب است. با توجه ضداب بودن روکش بدنه شما می توانید ان را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصل را از مرغوب ترین نوع یونولیت خرد شده استفاده می کنند. زیرا این مواد وزن کم و ساختاری منعطف داشته که قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت لزوم از این طریق بتوانید مواد داخلی را مجدد شارژ و یا حتی تعویض کنید. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته و نشیمنگاهی بزرگ با تکیه گاهی استاندارد برای استراحت در اختیار شما قرار خواهد داد. بدنه محصول دو رنگ بوده که امکان انتخاب این ترکیب رنگ بر اساس سلیقه شما وجود دارد. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز بوده که نشان از طول عمربالای ان می باشد. برای خرید محصول می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

مبل شنی راحتی دو رنگ چرم

مبل شنی راحتی دو رنگ چرم دارای جذابیت های ظاهری می باشد که بر اساس اولین مشاهده در نظر مخاطب مطلوبیت ایجاد می کند. این محصول بی نظیر دارای ترکیب رنگ دلخواه است که با این شرایط می توان بر اساس سلیقه خود رنگبندی آن را نیز انتخاب کرد. مبل شنی را می توان با خیالی آسوده خریداری کرد و در اغلب موارد برای استفاده در دسترس قرار داد. محصول مورد نظر دارای درجه کیفی بالایی می باشد که در نهایت طول عمر بالای آن را ایجاد می سازد و می تواند کاربرد های زیادی را ایجاد نماید. به همین خاطر است که مبل شنی دارای کاربرد بی نظیر است و می تواند در محیط های خارج از خانه نیز مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی را می توان با داشتن سازگاری بالا در محیط های بیرون از خانه قرار داد و از داشتن آن لذت برد. بنابراین جزو وسایلی می باشد که در اغلب موارد مورد استفاده قرار می گیرد و دارای راحتی بسیار زیادی است. ظاهر این محصول آن را با کاناپه های منحصر به فرد و حرفه ای یکسان کرده است و تشابه بسیار زیادی را ایجاد نموده است. در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و در نتیجه بهترین گزینه را به دست آورد. کسانی که تمایل به خرید این مبل شنی را دارند می توانند با قیمت مناسب آن را خریداری کنند و در محیط برای استفاده قرار دهند.


ظاهر شیک محصول

این مبل شنی در نهایت زیبایی ساخته شده است که بر این اساس می توان با خیالی آسوده آن را در دکوراسیون منزل نیز به کار برد. چرا که بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد و از نوع حرفه ای ترین بدنه ها به حساب می آید. این مبل شنی می تواند با داشتن سازگاری های لازم جزو برترین نمونه از وسایل راحتی و طبی باشد که در نتیجه برای به آرامش رسیدن بدن مورد استفاده قرار می گیرد. ساختار آن به گونه ای است که می توان به راحتی بر روی آن قرار گرفت و پا ها را نیز در شرایط استاندارد قرار داد. این نمونه از مبل شنی جهت رفع نیاز افراد طراحی شده است و به خاطر داشتن قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات طبی مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید این محصول خاص پرداخت و از آن رضایت کامل را نیز به دست آورد. مبل شنی شیک دارای رنگبندی زیبا نیز می باشد که به نوبه خود در مورد پسند قرار گرفتن نقش مهمی را ایفا کرده است. بنابراین افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به سلیقه خود این مبل شنی را انتخاب کنند و از داشتن آن لذت ببرند.


تکیه گاه استاندارد

ایمنی و استاندارد بودن در تمامی محصولات طبی باید وجود داشته باشد به طوری که می تواند موقعیت خوبی را برای علاقه مندان ایجاد سازد تا در نتیجه سبب راحتی کامل شود. این محصول تکیه گاه بلندی دارد که شبیه به یک مثلث می باشد. این مثلث که تکیه گاه را تشکیل داده است می تواند راحتی را به میان بیاورد تا در نتیجه ستون فقرات در زمان قرار گیری افراد به حالت مناسب باشد و در شرایط استاندارد قرار گیرد. زمانی که موقعیت این محصول افراد را در شرایط استاندارد و راحتی قرار می دهد باعث می شود تا رضایت بیش تری نصیب استفاده کنندگان شود و در نتیجه بیش ترین میزان کارایی را ایجاد می سازد. بنابراین این وسیله کاربردی در درجه کیفی بالایی نیز قرار دارد.


نشیمن راحت

این محصول می تواند با داشتن فرورفتگی بر روی خود نشیمن مناسب را تعیین کند و با این وجود می تواند راحتی را برای علاقه مندان به وجود آورد. این محصول بی نظیر با این وجود است که نشیمن منحصر به فردی دارد و در نهایت می تواند بالاترین میزان کارایی و رضایت را برای استفاده کنندگان به میان بیاورد.


خرید

خریداران این مبل شنی راحتی دو رنگ چرم می توانند آن را از طریق مراجعه به کارخانه مبل شنی آرامش سفارش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...