مبل شنی راحتی دو رنگ تکنفره

کد 12035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی دو رنگ تکنفره یکی دیگر از محصول استاندارد و با طراحی بدنه طبی بوده که مناسب استفاده بزرگسالان با طول عمری بالا طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از بدنه ای دو رنگ در طیف قهوه ای و سفید تولید می شود. برای رفاه حال مصرف کنندگان قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط مصرف کننده فراهم اورده شده تا افراد دغدغه ای نداشته باشند. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه دارای ساختاری نرم و بادوام بوده که کاملا ضداب و ضدتعریق است. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد وزن کم با ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته که می تواند وزن بالایی را تحمل کند. یک زیپ در انتهای محصول تعبیه شده تا بتوانید در صورت نیاز مواد داخلی محصول را شارژ و یا حتی تعویض نمایید. این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبردوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این مبل شنی با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی بالا می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای توان تحمل وزن بالا

مبل شنی راحتی دو رنگ تکنفره

برای خرید محصول مورد نیاز خود لازم است تا بتوانید به منبع متنوعی از مبل های شنی دسترسی داشته باشید تا محصول مورد نیاز خود را به راحتی از میان تنوع بالا، انتخاب کرده و خریداری نمایید. شرکت مبل شنی آرامش به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات راحتی و شنی در ایران، تمامی محصولات خود را با بالاترین تنوع توسط سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش در دسترس قرار داده تا خریداران عزیز بتوانند بدون واسطه و با قیمتی ارزان، محصول با کیفیت تهیه کنند. مبل شنی راحتی دو رنگ تکنفره یکی از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش است که توسط سایت این شرکت به طور مستقیم به فروش می رسد. در ادامه مطلب به نقد و بررسی این مبل شنی خواهیم پرداخت. 


دارا بودن انعطاف بالا

برای پر کردن داخل این محصول از موادی به نام فیبر استفاده شده است. این مواد داخلی دارای شکل ظاهری به صورت شن های ریز و بسیار سبکی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به همین دلیل با نشستن شما و وارد شدن فشار از سوی شما به مبل شنی، این مواد داخلی حرکت می کنند و حالتی متناسب با بدن شما را به خود می گیرند. با این وجود مبل شنی به بستری مناسب برای شما تبدیل خواهد شد که می توانید با استفاده از آن، ساعت های طولانی را به صورت نشسته سپری کنید بدون اینکه خسته شده و یا در کمر و پاها دچار درد شوید. با برخاستن شما از روی مبل شنی و تکان دادن محصول، مبل شنی به حالت اولیه بازگشته و آماده است تا فرمی جدید به خود بگیرد. 


وزن کم و جابه جایی آسان

مواد داخلی مورد استفاده در تهیه این مبل شنی، دارای وزن بسیار کم و حجم زیادی می باشند. به طوری که وزن این محصول برابر با 6 کیلوگرم بوده که در مقایسه با ابعاد آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. برای جابه جایی اصولی و صحیح این محصول و جلوگیری از وارد شدن آسیب در حین جابه جایی لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و به محیط دیگری انتقال دهید. به دلیل دارا بودن وزن بسیار کم بدنه، شما به راحتی خواهید توانست این مبل شنی را جابه جا نمایید و در هر فضایی به همراه خود ببرید. 


ابعادی نسبتا بزرگ

این مبل شنی دارای طول 130 سانتی متری و عرض 105 سانتی متر است. این مبل شنی فاقد دسته می باشد و به همین دلیل تمامی ابعاد ذکر شده، نشیمنگاه محصول را تشکیل می دهد که بسیار راحت و جادار می باشد و در زمان خرید، می توانید بدون توجه به جثه افراد، این محصول را به راحتی تهیه نمایید. ابعاد این مبل شنی برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است. این محصول دارای ارتفاعی معادل 100 سانتی متر می باشد که بخشی از آن به فاصله زمین تا نشیمنگاه و بخش دیگری از آن به تکیه گاه محصول مربوط می شود. به این ترتیب تکیه گاه این محصول نسبتا بلند بوده که در زمان استفاده، بخش های سر و گردن را به خوبی پوشش می دهد. انعطاف بالای این مبل شنی موجب شده است تا در زمان استفاده، گودی کمر و سر و گردن به خوبی تحت پوشش قرار بگیرد و با استفاده های طولانی مدت، به این بخش های بدن فشاری وارد نشود. 


استحکام و تحمل وزن بالا

به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در تولید این محصول، مبل شنی قادر است وزنی بالغ بر 120 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه دچار آسیب شود. با وارد شدن فشار زیاد و به مدت طولانی، این محصول دچار کاهش حجم نشده و انعطاف خود را از دست نمی دهد. این محصول از طول عمر بالایی برخوردار است که با رعایت نکات نگه داری، تا سال ها می توان از آن به خوبی استفاده کرد. شما باید از پرش بر روی این مبل شنی خودداری کرده و از برخورد آب با مواد داخلی محصول جلوگیری نمایید. زیرا با برخورد آب، حجم مواد داخلی کاسته می شود و این مواد داخلی به هم چسبیده و سفت خواهند شد. در صورت بروز این اتفاق نیز نگران نباشید. مواد داخلی مبل شنی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد قبلی جایگزین نمایید.


خرید

مبل شنی راحتی دو رنگ تکنفره از بهترین محصولات این مجموعه می باشد که با قیمتی ارزان از طریق سایت مبل شنی آرامش قابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...