مبل شنی راحتی تک نفره گرد

کد 13029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تک نفره گرد یکی دیگر از محصول استثنایی و زیبا برای بزرگسالان بوده که به تازگی با بالاترین سطح کیفیت بدنه طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که نشمینگاه ان دقیقا در مرکز محصول قرار دارد. از این مبل شنی می توانید در محل کار و اتاق خواب و.. استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده می شود. این روکش ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. رنگ بدنه مبل شنی گلبهی بوده به همین دلیل در میان بانوان تواسنته به محبوبیت بالایی دست یابد. بخش داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. زیرا این مواد سبک و منعطف بوده و در برابر وزن بالا مقاوم هستند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول می توانید به راحتی اقدام به تعوبض و یا حتی شارژ مجدد این مواد کنید. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را دارید میتوانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی تک نفره گرد

اکثر محصولات راحتی مبل های شنی دارای طراحی های گرد می باشند و این گونه طراحی مورد پسند اغلب افراد واقع می شود. طراحی گرد ساختمانی راحت و فانتزی محسوب شده و زیبایی فوق العاده ای را به کار می بخشد. شما با استفاده از این محصولات خواهید توانست بسیاری از فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند را بدون خستگی انجام دهید و یا با استراحت بر روی مبل های شنی به خواب بروید. مبل شنی راحتی تک نفره گرد یکی از محصولات زیبا و پرکاربرد ساخته شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که در سال های اخیر توانسته محبوبیت بالایی را از آن خود کند. دلیل استقبال بی نظیر خریداران از این محصول علاوه بر داشتن ساختمانی فانتزی و راحت، داشتن کیفیتی بی نظیر می باشد. این محصول دارای گارانتی دو ساله است که مهر تأییدی بر کیفیت بالای آن محسوب می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مبل شنی راحتی تک نفره گرد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


محصولی با طراحی زیبا 

همان گونه که گفته شد این مبل شنی دارای طراحی گرد است و به راحتی می توان از آن در فضاهای گوناگون استفاده کرد. طراحی گرد این محصول از نوعی خاص بوده و در قسمت میانی آن یک فرو رفتگی به جهت نشیمنگاه مشاهده می شود. بخش رویه این محصول در قسمت نشیمنگاه به صورت یک دایره کوچک دوخته شده است و به این ترتیب این قسمت از دیگر بخش ها متمایز شده است. با نشستن شما بر روی این مبل شنی محصول بدن شما را دربر گرفته و در کناره های آن دسته هایی راحت و مناسب تشکیل می شود که می توانید آرنج خود را بر روی این دسته ها قرار دهید و از آویزان شدن دست های خود در زمان نشستن جلوگیری کنید. با این کار دست های شما در وضعیت مناسبی از بدن قرار می گیرند و از ایجاد درد در ناحیه کتف ها جلوگیری خواهد شد. پشتی تشکیل شده بر روی این محصول نیز به صورت کوتاه است که با پر کردن گودی کمر و پوشش قسمتی کتف، به نشستن راحت تر شما کمک می کند. به این ترتیب در زمان نشستن طولانی مدت فشاری به کمر شما وارد نشده و اذیت نخواهید شد. دوخت های موجود بر روی بدنه به صورت عمودی می باشند و در قسمت میانی این محصول به هم می رسند. در بخش زیرین مبل شنی نیز زیپی تعبیه شده است که امکان تعویض رویه و یا دسترسی به مواد داخلی را به شما خواهد داد. طراحی این محصول بسیار جذاب می باشد و رنگ شاد و زیبای استفاده شده بر روی بدنه، به زیبایی بیش تر مبل شنی کمک کرده است. 


نحوه طراحی رویه مبل شنی 

این محصول از رویه ای دو لایه بهره مند می باشد. لایه داخلی رویه از نوعی پارچه بسیار مقاوم در برابر فشار بالا دوخته شده است و در دوخت آن از بهترین نوع نخ استفاده شده است به طوری که طی استفاده و با وارد شدن فشار زیاد، در قسمت درزهای رویه داخلی دچار مشکل نخواهیم شد. وظیفه این بخش پوشش دادن مواد داخلی و نگه داری از مواد داخلی می باشد. در صورتی که این بخش دچار آسیب شود مواد داخلی به داخل لایه خارجی می ریزند. لایه خارجی استفاده شده در این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد. لایه خارجی استفاده شده در تولید انواع مبل های شنی علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری، باید از کیفیتی قابل قبول برخوردار باشد تا بتواند محصول را در برابر عوامل خارجی محافظت کند و مبل شنی در اثر عوامل بیرونی دچار آسیب نشود. این لایه خارجی از بهترین نوع چرم مصنوعی تهیه شده است. این نوع جنس رویه ضد آب بوده و در صورت آلودگی به راحتی می توان آن را توسط یک دستمال نمدار تمیز کرد. رویه مبل شنی دارای مقاومت بالایی در برابر فشار است و با برخورد اشیا و لوازم به سادگی دچار پارگی نخواهد شد. این رویه از استحکام بالایی برخوردار می باشد و با استفاده های طولانی مدت و مکرر از این محصول، دچار ساییدگی و پوسیدگی نمی شود. 


خرید

مبل شنی راحتی تک نفره گرد را با قیمتی ارزان از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...