مبل شنی راحتی تکنفره مخمل

کد 12036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تکنفره مخمل یکی دیگر از محصولات باکیفیت و زیبا تولید شده برای بزرگسالان بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه ان به صورت سرخود می باشد. این تکیه گاه سرخود و استاندارد تمامی سطح کمر شخص را پوشش داده تا احساس راحتی بالایی تجربه کند. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده شده است. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. در صورت لزوم می توانید با خیالی اسوده این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده تشکیل شده است. این مواد بسیار سبک و انعطاف پذیر بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. از بخش انتهایی محصول و از طریق زیپ ان می توانید مواد داخلی را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. این مبل شنی یک ضمانت نامه دوساله نیز داشته که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. برای خرید این محصول با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 85سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیتی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم

مبل شنی راحتی تکنفره مخمل

مبل شنی راحتی تکنفره مخمل یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که با داشتن طراحی زیبا و جذاب و هم چنین رنگ صورتی ملایم بدنه، بیش تر مورد علاقه دختران واقع شده است. این محصول دارای بدنه ای زیبا و جذاب بوده و برای استفاده در اغلب فضاها مناسب است. دختران به این محصول علاقه نشان داده و این مبل شنی، هدیه ای مناسب برای آن ها به شمار می رود. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اطلاعاتی در خصوص این محصول در اختیار شما قرار دهیم تا جهت خرید شناخت نسبی از این مبل شنی داشته باشید. 


پارامتر های ظاهری مبل شنی 

طراحی این مبل شنی به صورت گرد است و دارای قطری برابر با 90 سانتی متر می باشد. این محصول برای استفاده به صورت تک نفره طراحی شده است و شما خواهید توانست از این مبل شنی در فضاهای محدود و کوچک نیز استفاده نمایید. برای استفاده از این محصول نیازی به فضای زیاد نخواهید داشت و می توانید این مبل شنی را در محیط های کوچک آپارتمانی مورد استفاده قرار دهید. این مبل شنی دارای نشیمنگاهی جادار و مناسب است که هر فردی با جثه های متفاوت می تواند از آن استفاده نماید. این مبل شنی به سادگی در خودرو جای می گیرد و شما می توانید آن را به راحتی در فضاهای مختلف و مسافرت ها مورد استفاده قرار دهید. شما خواهید توانست این مبل شنی را به راحتی در فضاهای بیرون از منزل استفاده کنید بدون اینکه به کیفیت آن آسیب وارد شود. این مبل شنی را می توانید به راحتی در تراس منزل نیز استفاده کنید و ضمن برخورداری از نشیمنگاهی راحت و نرم، فضایی ایده آل برای رهایی از خستگی روزانه داشته باشید. این محصول را در مسافرت ها می توانید به راحتی همراه خود ببرید و در طول روز با برخوردار از آن از هوای تازه و نور آفتاب بهره مند شوید و در طول شب به دور از سرمای زمین به خواب بروید. ارتفاع این مبل شنی برابر با 100 سانتی متر می باشد که بخش کمی از آن مربوط به ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین بوده و بخش زیادی از آن به قسمت تکیه گاه مربوط می شود. با ارتفاع مناسب پشتی این محصول شما می توانید به راحتی به آن تکیه دهید و در زمان استراحت، سر و گردن خود را بر روی آن قرار دهید. شما می توانید برای اغلب فعالیت هایی که نیاز به نشستن طولانی مدت دارند از این محصول استفاده کند بدون اینکه از نشستن خسته شوید.


وزن پایین بدنه و جابه جایی آسان

مواد داخلی مورد استفاده در تولید این مبل شنی دارای وزن بسیار کمی می باشند. به طوری که وزن این محصول برابر با 5 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم بالای آن، وزن ناچیزی محسوب می شود. برای جابه جایی این محصول بدون وارد شدن آسیب به بدنه آن لازم است تا محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید و از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری نمایید. زیرا کشیدن این محصول بر روی زمین به بدنه آن آسیب وارد کرده و ممکن است باعث ساییدگی و خراش بر روی بدنه شود. با توجه به وزن پایین این محصول شما می توانید به راحتی این مبل شنی را از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. 


استحکام و انعطاف بالا

مواد داخلی مبل شنی دارای انعطاف بالایی می باشند و با نشستن هر فردی به خوبی حالت ستون فقرات همان فرد را گرفته و پس از بلند شدن فرد و با تکان دادن مبل شنی، محصول به حالت اولیه خود باز می گردد. به همین دلیل این محصول بستر مناسبی برای نشستن محسوب می شود و در زمان استفاده های طولانی مدت، هیچ فشاری به اندام های بدن وارد نخواهد شد. استحکام بالا از دیگر ویژگی های این مواد داخلی می باشد. با وارد شدن فشار زیاد و نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی این محصول، مواد داخلی استحکام بالایی نشان داده و حجم خود را حفظ می کنند. هم چنین این مواد داخلی با وارد شدن فشار، انعطاف خود را حفظ می کنند و خراب نخواهند شد.


راهنمای خرید

مبل شنی راحتی تکنفره مخمل را با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...