مبل شنی راحتی تکنفره بزرگ

کد 32105

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تکنفره بزرگ یکی دیگر از زیباترین انواع مبل شنی بوده که از ارگونومی ساخت بدنه گرد برخودار است. این نوع ارگونومی می تواند یک نشمینگاه بزرگ گرد برای استراحت و تکیه گاهی انعطاف پذیر و سرخود در اختیار شما قرار دهد. این تکیه گاه سرخود در اثر استفاده با توجه به فرم بدنن شما تغییر حالت داده پس راحتی بالایی در اختیار مصرف کننده قرار خواهد داد. رنگ بدنه این مبل شنی با ترکیب رنگ های سفید و زرد است. البته برای رضایتمندی مصرف کنندگان ، تولیدی مبل شنی قابلیت انتخاب رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه مصرف کننده مهیا کرده اند. این مبل شنی تنها 6 کیلوگرم وزن داشته به همین دلیل توسط افراد به راحتی حمل خواهد شد. وزن کم بدنه تاثیری بر استحکام ان نداشته و بدنه مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کند.به همین دلیل تمام افراد با هر سن و یا وزن بالا می توانند این مبل شنی را انتخاب نمایند. روکش بدنه مبل شنی از نوع چرم مصنوعی تولید شده است. این روکش بدنه ضدتعریق بوده پس استفاده طولانی مدت از محصول هیچ گونه اسیبی ایجاد نمی کند. این روکش بدنه را می توانید به راحتی با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده می باشد. مواد یونولیت خرد شده منعطف و نرم بوده و می توانند وزن بالایی را تحمل کنند. با کم یا زیاد کردن این مواد می توانید به رسیدن فرم بدنه ایده ال مبل شنی با توجه به استایل خود کمک نمایید. این مبل شنی شامل 2 سال گارانتی معتبر نیز بوده که در زمان خرید ارائه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبل شنی ارامش می توانید محصول را با قیمت ارزان درب منزل خود دریافت نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل شنی راحتی تکنفره بزرگ

مبل شنی راحتی تکنفره بزرگ بی نظیر و خاص می باشد و دارای طراحی بی نقص است. این مبل شنی را می توان در محیط های مختلف قرار داد و از آن استفاده کرد. در نتیجه کسانی که دارای یک محیط برای داشتن محصولات طبی و راحتی هستند قادر می باشند که آن را برای به کارگیری مداوم داشته باشند و خریداری کنند. داشتن مبل شنی به عنوان یک محصول که برای یک نفر طراحی و تولید شده است محیطی جادار و راحتی ایجاد کرده است که با توجه به مزیت های مختلف می توان از آن نهایت استفاده را به عمل آورد. بدنه محصول نیز با سازگاری زیاد در اختیار افراد می باشد و می تواند یکی از بهترین کارایی ها را برای داشتن یک محصول با دوام و خاص داشته باشد. سازگاری محصول به جهت استفاده در محیط های بیرون از آن این امکان را ایجاد کرده است که در موقعیت های مختلف از یک نشیمن راحت برخوردار بود و شرایط برای استراحت و یا انجام برخی فعالیت ها مهیا می باشد. با این وجود است که مبل شنی می تواند یکی از محبوب ترین وسایل طبی برای استفاده افراد باشد و برای یک فرد به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه با طول عمر بالا بوده و می تواند در مدت زمان طولانی شکل ظاهری خود را حفظ کند. برای آگاهی بیش تر نسبت به خصوصیات این محصول با ما همراه باشید.


طراحی بی نقص محصول

یکی از شرایطی که محصول را می توان بدون مشکل و بی نقص ایجاد کرد طراحی به خصوص آن است که از آیتم های خاصی تشکیل شده است و می تواند برای استفاده تمامی افراد آن را سازگار سازد. بدنه مبل شنی از ترکیب دو رنگ تشکیل شده است که می توان با تکیه بر این رنگبندی ها از محصولی جذاب و خاص برخوردار بود. داشتن دو رنگ متضاد نسبت به یکدیگر شامل محصولاتی می شود که ساختار اسپرت دارند. این محصول نیز با داشتن دو رنگ به حالت توپ در امده و می تواند شکل ظاهری اسپرتی داشته باشند. بنابراین موارد این مبل شنی شامل عده زیادی از افراد می شود که تمایل به داشتن محصولات اسپرت دارند و می توانند یکی دیگر از دکور های منزل و یا اتاق خواب خود را با این مبل شنی آراسته تر سازند. این محصول برای به کارگیری در منزل و محیط اتاق خواب استفاده می شود. چرا که در اتاق خواب برخی فعالیت ها و استراحت های افراد انجام می شود و در محیط منزل نیز در دکور خانه های اسپرت استفاده خواهد شد. در نتیجه کسانی که دارای محوطه لازم برای استفاده از محصولات طبی می باشند می توانند این مبل شنی را با مزیت های گفته شده خریداری کنند و در محل برای راحتی افراد قرار دهند.


راحتی بسیار زیاد در زمان مطالعه

کسانی که قصد مطالعه دارند تمایل دارند که از نشیمنی راحت برخوردار شوند. چرا که مطالعه آرامش زیادی به افراد می دهد و می تواند آن ها را در بهترین شرایط برای آرامش روح نیز قرار دهند. جهت انجام مطالعه همواره محیط مناسبی لازم است که بدن خصوصیات کمر افراد در استاندارد ترین حالت قرار بگیرد و دچار درد و آسیب نشود. همچنین بتوان در تایم طولانی این کار و مطالعه را انجام داد. با این شرایط است که افراد به سمت خرید مبل شنی جذب می شوند و می توانند بالاترین میزان آرامش و راحتی را برای افراد فراهم سازند. در نظر گرفتن بالاترین میزان راحتی و آسایش برای افراد تایم استراحت و مطالعه را افزایش می دهد و به دلیل ایجاد شرایط دلخواه و آرامش زیاد می تواند بیش ترین کاربرد را داشته باشد.


نشستن در شرایط استاندارد

این محصول برای داشتن آرامش به کار می رود و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. در نتیجه کسانی که تمایل دارند که در بهترین موقعیت قرار بگیرند و تماشای فیلم و یا مطالعه را انجام دهند از این محصول استفاده می کنند. بدنه استاندارد است و در نتیجه کسانی که از این مبل شنی استفاده می کنند می توانند شرایط استانداردی داشته باشند.


خرید

مبل شنی راحتی تکنفره بزرگ یکی از مناسب ترین محصولات است که در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...