مبل شنی راحتی تخت خواب شو

کد 63032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی تخت خواب شو یک نمونه زیبا در میان انبوهی از محصولات تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که برای استفاده بزرگسالان طراحی و به بازار عرضه شده است. به همراه این محصول یم ضمانت نامه معتبر 2 ساله نیز عرضه شده که تضمینی بر طول عمر ان می باشد. این محصول ار گونومی ساخت بدنه ای بیضی شکل داشته که یک نشمینگاه بزرگ برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. ساختار محصول به گونه ای بوده که قادر است وزنی بالغ بر 280 کیلوگرم را تحمل کند. پس علاوه بر تخت خواب قابل استفاده به عنوان مبل شنی دو نفره در تمامی فضاها می باشد. برای تولید بدنه محصول از پارچه مخملی استفاده که نرم و بادوام بوده که ساختاری ضدتعریق و قابل شستشو دارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده که وزن کمی و توانایی تحمل وزن بسیار بالایی داشته و کاملا منعطف است. رنگ بدنه محصول قهوه ای بوده اما شما می توانید رنگ بدنه را بر اساس علایق خود شخصا انتخاب کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 180 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 90 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: 8 کیلوگرم

مبل شنی راحتی تخت خواب شو

مبل شنی راحتی تخت خواب شو بهترین گزینه برای استفاده در محل های دور از خانه می باشد و برای ایجاد آرامش و راحتی در افراد در نظر گرفته می شود. با داشتن این مبل شنی دیگر نیازی به استفاده از وسایل طبی دیگر نیست و به این صورت می توان با خیالی آسوده به محل های دور و نزدیک مسافرت نمود. در طی مسافرت افراد نیاز به داشتن استراحت دارند تا خسته نشوند و بتوانند به راحتی به ادامه سفر خود بپردازند. برای ایجاد این موقعیت افراد باید به مهیا کردن وسایل طبی و راحتی بپردازند تا در نهایت بیش ترین میزان رضایت جلب شود و افراد استراحت های لازم را نیز انجام دهند. داشتن مبل شنی با این ساختار منحصر به فرد و ابعاد بزرگ سبب شده است که علاقه مندان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و آن را برای اعضای خانواده خود در نظر بگیرند. قابلیت های ایجاد شده در این محصول سبب شده است که افراد با طول عمر بالا بتوانند از آن استفاده کنند و در طی سال های استفاده از این محصول شرایط خوب و دلچسبی را داشته باشند. با این شرایط است که استفاده کنندگان قادر هستند که با داشتن این مبل شنی به خوابیدن نیز مشغول باشند و در واقع محصولی مشابه با تخت خواب را خریداری کنند. میزان بالایی از نرمی و لطافت در این محصول وجود دارد که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد.


کارکرد محصول

این مبل شنی از بدنه ای استوانه ای شکل و بزرگ طراحی شده است که می تواند افراد را بر روی خود حفظ کند. این محصول دارای ابعاد جاداری است که می توان با تکیه بر آن بیش ترین میزان آرامش و راحتی را به دست آورد. همان طور که می دانید این مبل شنی برای ایجاد راحتی در افراد و امکان استراحت برای آن ها ایجاد شده است و دارای طراحی بی نقص است. محصول به صورت افقی بر روی سطوح قرار می گیرد و کارایی خود را انجام می دهد. برای داشتن یک خواب راحت در محیط های مختلف به جز خانه می توان این مبل شنی را خریداری کرد و به راحتی آن را به عنوان یک تخت خواب راحتی در نظر گرفت. این محصول بی نظیر و خاص قادر است که با بیش ترین میزان کارایی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد و راحتی را برای آن ها مهیا سازد. ساختار آن نیز به گونه ای طراحی شده است که امکان خوابیدن در مدت زمان طولانی بر روی آن وجود دارد و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به این گونه قرار گیری اقدام نمایند. محصول مورد نظر را می توان به عنوان پر فروش ترین و پر کاربرد ترین وسیله طبی و راحتی در نظر گرفت و برای محل های مختلف خریداری کرد.


مجهز کردن ویلا

افرادی که دارای ویلاهای شخصی می باشند که در زمان اوقات فراغت خود به محل مراجعه می کنند و چند روزی را نیز در آن اقامت دارند باید نسبت به تهیه وسایل طبی اقدام کنند و در نهایت راحتی را برای خود و اعضای خانواده خود فراهم سازد. تجهیز کردن چنین محیطی نیاز به وسایل شیک و به روز دارد که از قیمت کمی نیز برخوردار باشد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و تعدادی از آن را مهیا کرد. مبل شنی مد نظر گزینه ای مناسب برای چنین فضا هایی است چرا که می توان به حالت درازکش و خوابیده نیز از آن استفاده کرد و برای اقامت در شب نیز موقعیت را فراهم می کند.


رویه ضد حساسیت

رویه مخملی که شامل حال این مبل شنی شده است سبب می شود که افراد بدون ایجاد ناراحتی از محصول استفاده کنند و قابلیت های مختلف را به وسیله آن به نمایش بگذارند. این مبل شضنی با رویه مخمل با کیفیت می تواند محصولی ضد حساسیت باشد تا لطافت و نرمی بیش تر حس شود و در نتیجه با خیالی اسوده توانست نسبت به داشتن این محصول اقدام نمود.


خرید

مبل شنی راحتی تخت خواب شو یکی از بهترین گزینه ها برای خوابیدن افراد و جایگزین شدن به جای تخت خواب می باشد که با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...