مبل شنی راحتی بنفش چرم

کد 32153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بنفش چرم از جمله محصولات زیبا با ساختاری راحت بوده که افراد بالاتر از 14 سال به راحتی می توانند از ان استفاده کرده و از طول عمر بالای ان اسوده خاطر باشند. برای تولید روکش بدنه این مبل شنی از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است. زیرا این نوع روکش بدنه نرم و باداوم بوده و ساختاری ضدتعریق و ضداب دارد. بخش داخلی مبل شنی نیز از مواد یونولیت خرد شده است. این مواد نیز وزنی کم و ساختاری نرم و منعطف داشته و قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارد. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه محصول می توانید مواد داخلی را به راحتی تعویض و یا حتی شارژ کنید. رنگ بدنه مبل شنی بنفش انتخاب شده اما شما می توانید در صورت تمایل رنگ بدنه را شخصا سفارش دهید. وزن کم بدنه محصول موجب حمل اسان ان شده است. البته این وزن کم قادر بده وزنی بالغ بر 180 کیلوگرم را تحمل کند. اگر شما نیز قصد خرید این مبل شنی را با قیمتی مناسب و طول عمر بالا دارید توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم

مبل شنی راحتی بنفش چرم

به دلیل نوع زندگی امروزه و هیجان و انرژی که در این نوع زندگی جریان دارد، دارا بودن فضایی مناسب برای استراحت و یا کارهای روزانه از مهم ترین نیاز ها به شمار می رود. شما باید در منزل و یا محل کار خود فضایی مناسب و راحت را ایجاد کنید که بتوانید در زمان خستگی و فراغت از کار با استراحت در آن محیط انرژی از دست رفته خود را تأمین کرده و یا در آن محیط به کارهای روزمره خود بپردازید و کمترین میزان خستگی را تجربه کنید. مبل های شنی محصولاتی هستند که امکان ایجاد این فضا را به شما می دهند. با تهیه یکی از انواع مبل های شنی و قرار دادن آن در منزل و یا دفتر کار خود، خواهید توانست فضایی ایده آل جهت انجام فعالیت های نشسته و یا استراحت را برای خود فراهم کنید. مبل شنی راحتی بنفش چرم یکی از بهترین محصولات موجود در این دسته می باشد که با دارا بودن ظاهری فانتزی و زیبا و هم چنین داشتن طراحی بسیار راحت، توانسته رضایت صد در صدی خریداران عزیز را جلب نماید. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این محصول خواهیم پرداخت. 


انعطاف بسیار بالا

در داخل این مبل شنی از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد داخلی دارای ویژگی های بسیاری هستند به طوری که مناسب ترین مواد داخلی برای پر کردن مبل شنی محسوب می شوند. با استفاده از این مواد داخلی شما انعطاف بی نظیری را تجربه خواهید کرد. شکل ظاهری این مواد داخلی به صورت گلوله های بسیار ریز و کوچکی می باشد که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت می کنند. با این وجود در زمان نشستن شما بر روی این مبل شنی، مواد داخلی حرکت کرده و فضایی نرم و راحت را برای نشستن شما ایجاد خواهند کرد. به این ترتیب محصول فرمی مناسب برای بدن شما را به خود می گیرد و به حالتی مناسب برای ستون فقرات شما درمی آید. این مواد به راحتی جابه جا شده و با نشستن فرد جدید، فرم دیگری مناسب با بدن شخص را به خود می گیرند. بنابراین با نشستن طولانی مدت بر روی این محصول خسته نشده و فشاری به اندام های بدن وارد نمی شود و ستون فقرات و کمر در وضعیتی ایده ال قرار می گیرند. 


سایر ویژگی های مواد داخلی 

مواد داخلی یونولیتی دارای وزن بسیار کمی هستند به طوری که مبل شنی دارای وزنی برابر با 6 کیلوگرم می باشد که به راحتی می توان آن را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمود. برای جابه جایی محصول باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید تا به بدنه آن خراش وارد نشود. با این وزن پایین به سادگی می توانید در صورت نیاز محصول را انتقال دهید. برای مثال پس از مطالعه در اتاق می توانید مبل شنی را به مقابل تلوزیون جهت تماشای تلوزیون انتقال دهید. با استفاده از این محصول همواره فضایی نرم و راحت برای استفاده خواهید داشت. از دیگر ویژگی های این مواد داخلی دارا بودن استحکام بالا است. این مواد داخلی به خوبی در برابر فشار و وزن بالا مقاومت کرده و دچار تغییر شکل نخواهند شد. این محصول را می توانید به راحتی و به مدت طولانی استفاده نمایید بدون اینکه دچار تغییر شکل شده و یا انعطاف خود را از دست بدهد. این محصول به دلیل استفاده از مواد داخلی مرغوب قادر است وزنی برابر با 180 سانتی متر را تحمل کند. 


نگه داری از محصول

مبل شنی راحتی دارای طول عمر بسیار بالایی است و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. اما نوع نگه داری شما از این محصول نیز در طول عمر آن تأثیر به سزایی دارد. شما باید از ریختن مایعات بر روی بدنه مبل شنی خودداری نمایید. زیرا ممکن است مایعات با مواد داخلی برخورد کند. در صورت برخورد مایعات با مواد داخلی، این مواد به هم چسبیده و سفت می شوند و از انعطاف آن ها کاسته خواهد شد. هم چنین این محصول از بدنه ای قابل اشتعال برخوردار می باشد. شما باید لوازم داغ و آتش را به بدنه محصول نزدیک نکنید زیرا باعث رسیدن آسیب به بدنه خواهد شد. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه نیز خودداری نمایید. 


خرید

مبل شنی راحتی بنفش چرم با قیمتی ارزان و کیفیتی بی نظیر از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامشقابل خریداری است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...