مبل شنی راحتی بزرگ چرم

کد 33050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ چرم یکی دیگر از محصولات استاندارد و زیبا تولید شده برای تمامی رده های شنی بوده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. رنگ بدنه این مبل شنی از نوع زرشکی بوده که در میان مصرف کنندگان طرفداران بسیار زیادی دارد. البته برای رفاه حال مصرف کنندگان تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا افراد بتوانند رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند. این مبل شنی را با پارچه از نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم است. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی است. زیرا این مواد سبک و انعطاف پذیر بوده و می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. برای تعویض و یا شارژ مجدد مواد داخلی می توانید از زیپ تعبیه شده در انتهای محصول استفاده نمایید. این محصول ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که تکیه گاه استاندارد ان تمامی سطح کمر را پوشش داده و برای استفاده در زمان استراحت مناسب است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی راحتی بزرگ چرم

مبل شنی راحتی بزرگ چرم از سری محصولات جدیدی است که با رویه چرم قابلیت استفاده در هر شرایطی را دارد. بنابراین کسانی که تمایل به داشتن یک محصول جهت استفاده مداوم دارند و نیاز دارند که این محصول با طول عمر بالا باشد می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و خریداری کنند. داشتن قابلیت های منحصر به فرد و زیاد برای خرید مبل شنی بسیار مهم است و شما می توانید با کسب اطلاعات بیش تر آن را به راحتی خریداری کنید. این محصول دلخواه بدنه ای بزرگ و جادار دارد تا استفاده کنندگان در شرایط خوبی قرار بگیرند و بتوانند بالاترین میزان آرامش و راحتی را نیز داشته باشند. در نتیجه نام این مبل شنی ، مبل شنی راحتی بزرگ چرم گذاشته شده است. عده ای از افراد که قصد استفاده از مبل شنی در خارج از خانه را دارند می توانند به راحتی این محصول را مورد پسند قرار دهند و به نهایت رضایت دست پیدا کنند. مبل شنی با رویه چرم مصنوعی قادر به داشتن قابلیت های متعدد است و می تواند بهترین و خاص ترین بدنه را شامل شود. در صورتی که افراد تمایل به بردن محصول به مسافرت دارند می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و در هر زمان با خود به نقاط مختلف به همراه داشته باشند. مبل شنی با داشتن طول عمر بالا قابلیت ایجاد نشیمنی راحت را دارد که در نهایت می تواند خصوصیات مطلوب داشته باشد.


استفاده در خارج خانه

همان طور که گفته شد این مبل شنی قابلیت استفاده کردن در خارج از خانه و حتی مسافرت را نیز دارد و علت آن هم کیفیت بالایی است که در رویه بدنه به کار رفته است. این محصول دارای طول عمر بالا می باشد که شرایط را برای استفاده کنندگان مهیا کرده است تا در تایم طولانی بر روی آن قرار بگیرند و دچار مشکل نشوند. همچنین به خاطر وجود ضخامت رویه بدنه با قابلیت غیر قابل نفوذ بودن نسبت به آب و رطوبت مورد استفاده در بیرون از منزل قرار خواهد گرفت. این محصول بی نظیر و شیک جزو جذاب ترین مبل های شنی است که برای استفاده در حاشیه استخر ها به کار می رود. افراد در این محل ها نیاز به نشیمنی برای استراحت دارند و تمایل دارند که تایم زیادی را در هوای تازه و باز بگذرانند. این مبل شنی کمک می کند که هم نشیمن راحت مهیا شود و هم بتوان با خیالی اسوده از هوای تازه لذت برد و به نهایت آرامش نیز دست پیدا کرد. استراحت و آسایش با داشتن این مبل شنی برقرار خواهد شد و افراد در خارج از خانه نیز توانایی کسب این شرایط را دارند. در نتیجه تایم قرار گیری در محیط خارج از خانه نیز به بهترین شکل رقم می خورد.


شستشوی مداوم بدنه 

این محصول منحصر به فرد و خاص دارای قابلیتی مجزا نیز می باشد که می تواند بهترین شرایط را ایجاد کند. بدنه چرم مصنوعی که محصول را تشکیل داده است دارای قابلیت شستشو می باشد که این کار را با انجام مداوم صورت می دهد. با کثیف شدن بدنه افراد می توانند بر روی آن اسپری کنند و با کشیدن دستمال نمدار به برطرف کردن کثیفی بپردازند. اما زمانی که برخی مواد غذایی بر روی بدنه ریخته شوند نمی توان با اسپری کردن بدنه را به پاکی قبل در آورد. در نتیجه این محصول امکانی را به وجود اورده است که می توان با تخلیه بدنه رویه را به تنهایی با مواد شویینده شستشو داد و از داشتن محصولی تمیز و پاکیزه لذت برد.


تیکه گاه بلند

یکی از شرایطی که در بدنه محصول ایجاد شده است و سبب رضایت مصرف کننده نیز می شود وجود تکیه گاه بلند در ساختار بدنه است که می تواند بهترین موقعیت را مهیا سازد تا افراد به راحتی بر روی محصول تکیه دهند به استراحت روزانه خود رسیدگی نمایند. این تکیه گاه بلند به طور کلی کمر و ستون فقرات را احاطه می کند و باعث می شود که راحت ترین حالت برای افراد مهیا شود.


خرید 

مبل شنی راحتی بزرگ چرم با قیمت مناسب از تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...