مبل شنی راحتی بزرگ مخمل

کد 23093

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل یکی دیگر از محصولات جدید و زیبای تولید شده توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی بوده که ساختاری طبی داشته و برای استفاده رده سنی بزرگسال روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل داشته که تکیه گاه ان به طور کامل به نشیمنگاه متصل می باشد. ارتفاع تکیه گاه و ساختار منعطف به گونه ای بوده تا تمامی سطح کمر را پوشش داده به همین دلیل برای استراحت های طولانی مدت توصیه می شود. روکش بدنه این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل است. این نوع پارچه ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و بادوام دارد. این نوع روکش بدنه را می توانید در صورت نیاز با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده است. زیرا این مواد وزن کم و ساختاری نرم و منعطف داشته که می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. از طریق زیپ تعبیه شده در انتهای محصول می توانید این مواد را تعویض و یا مجدد شارژ نمایید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل

مبل شنی راحتی بزرگ مخمل نشیمنگاهی راحت را به وجود آورده است که می تواند بهترین موقعیت را ایجاد سازد. به خاطر داشتن بدنه بزرگ و جادار افراد می توانند به همراه یک فرد دیگر بر روی محصول قرار بگیرند و به لذت بردن بپردازند. ساختار مبل شنی به شکل استاندارد می باشد که در نتیجه طول عمر بالا را نصیب افراد می کند و قادر است که به راحتی محیطی طبی را مهیا سازد. برخی از افراد به خاطر ارزان بودن این محصول راحتی آن را جایگزین محصولات طبی دیگر می کنند که مورد استفاده است. از این رو کسانی که خرید لوازم طبی را برای خانه می خواهند می توانند این مبل شنی را انتخاب کرده و در اتاق نشیمن قرار دهند. مبل شنی دارای تنوع در رنگبندی می باشد که علاقه مندان با توجه به ترکیب دکوراسیون داخلی منزل خود بهترین رنگ را انتخاب خواهند کرد. علاوه بر این موارد این محصول بی نظیر قابلیت جا به جایی به نقاط مختلف را نیز دارد و می تواند مورد استفاده طولانی مدت افراد قرار گیرد. مبل شنی دارای مزیت های بسیار زیادی است که قابل توجیه برای خرید محصول می باشد. بنابراین محصولی مناسب جهت جایگزین کردن به جای محصولات راحتی بوده است و قادر است که در تایم طولانی افراد را بر روی خود قرار دهد. مبل شنی دارای خصوصیات زیر می باشد:


ابعاد بزرگ و جادار

مبل شنی مد نظر از ترکیب ساختاری ساده ای تشکیل شده است که تنها به خاطر بدنه بزرگی که دارد دارای شهرت می باشد. این بدنه جادار بوده و می تواند دو فرد را به طور همزمان بر روی خود حفظ کند. ساختار مبل شنی توانایی ایجاد نشیمنگاه راحت را دارد و می تواند به درستی بدن را حفظ کند. منعطف بودن و ایجاد فرورفتگی بر روی مبل شنی سبب شده است تا محصول بدن را به راحتی احاطه کند و در نتیجه به بهترین شکل آن را در شرایط مطلوبی قرار دهد. راحتی و آسایش در خصوص داشتن مبل شنی به درستی مهیا می شود و افراد قادر هستند این موقعیت مطلوب را برای تمامی اعضای خانواده خود مهیا سازند. در نتیجه در نقاط مختلف خانه آن را قرار می دهند. مبل شنی دارای ابعاد 120 سانتی متر در طول و 90 سانتی متر در عرض می باشد و ارتفاع 90 سانتی متری دارد. بنابراین به راحتی قادر است که افراد را بر روی خود جای دهد. ابعاد بزرگ به منزله ی داشتن مقاومت و توانایی برای قرار دادن افراد بر روی خود می باشد. در نتیجه مبل شنی می تواند افراد سنگین وزن را نیز به راحتی بر روی خود حفظ کند تا ان ها نیز از داشتن نشیمنگاه راحت برخوردار شوند.


راحت بودن جا به جایی محصول

مبل شنی دارای وزن کم می باشد و در واقع تنها 5 کیلوگرم وزن دارد. بنابراین به راحتی به محل های دیگر منتقل می شود و جا به جا می گردد. این محصول به خاطر استفاده از مواد اولیه ای که دارای وزن کم هستند می تواند وزن کلی کمی نیز داشته باشد و در نتیجه به راحتی جا به جا گردد. مبل شنی بدنه بزرگی دارد که با کارایی بالا قادر به داشتن وزن ناچیز است. این یک مزیت است که در زمینه تولید مبل شنی ایجاد شده است و افراد قادر به استفاده درست از آن می باشند. سطح رضایت از این محصول با وجود چنین مزیتی بالا است و افراد زیادی به سمت خرید آن جذب می شوند. همچنین این وسیله کاربردی به راحتی بر روی سطوح کشیده می شود و به نقطه ای دیگر در منزل جا به جا می شود. 


رویه ضد حساسیت

مبل شنی مد نظر دارای رویه ای با قابلیت ضد حساسیت بودن می باشد که آن هم به خاطر استفاده از با کیفیت ترین مخمل موجود در بازار است که در تولید این محصول به کار گرفته می شود. ضد حساسیت بودن بدنه به خاطر عدم وجود تعریق می باشد که در این صورت افراد به راحتی می توانند در تایم طولانی بر روی مبل شنی اقامت داشته باشند.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی راحتی بزرگ مخمل را دارند می توانند از طریق تولیدی مبل شنی آرامش اقدام به خرید نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...