مبل شنی راحتی بزرگ دورنگ

کد 13032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی بزرگ دورنگ یکی دیگر از محصولات زیبا و بادوام تولید شده برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا دارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که تکیه گاه منعطف ان در اثر استفاده به فرم ایده ال بدن مصرف کننده تغییر حالت می دهد. روکش بدنه محصول دو رنگ بوده که تضادی زیبا به نمایش می گذارد. برای رفاه حل مصرف کنندگان تولید کننده قابلیت انتخاب رنگ بدنه توسط شخص را فراهم اورده است. روکش بدنه محصول را از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه ضداب و ضدتعریق بوده به همین دلیل استفاده طولانی مدت از ان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. بخش داخلی مبل شنی از یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد بسیار سبک و نرم بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحکل کند. از طریق زیپ انتهای محصول قابلیت تعویض مواد داخلی وجود دارد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی راحتی بزرگ دورنگ

ارائه محصولاتی با کیفیت و با قیمت ارزان از اهداف ما در سایت مبل شنی آرامش است. در این سایت تمامی محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده به دست شما می رسد و به همین علت از پایین ترین قیمت بازار بهره مند می باشند. محصولات تولید شده در بزرگترین شرکت تولیدی مبل شنی در ایران، به صورت مستقیم از طریق سایت مبل شنی آرامش خدمت شما ارائه شده است تا بتوانید خریدی مناسب با قیمتی ارزان را تجربه نمایید. مبل شنی راحتی بزرگ دورنگ یکی از محصولات تولید شده توسط این گروه می باشد که در سایت مبل شنی آرامش موجود است. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی این مبل شنی خواهیم پرداخت تا جهت خرید شناخت کاملی در خصوص این محصول داشته باشید. 


بدنه ای زیبا و ساده 

این محصول ساختمانی به صورت گرد دارد و از بدنه ای ساده و شیک برخوردار می باشد. دوخت های موجود بر روی بدنه به صورت عمودی کار شده است و بین این دوخت ها، قسمت های بدنه به رنگ سبز و سفید می باشد و زیبایی خاصی به مبل شنی بخشیده است. این محصول دارای نشیمنگاهی مناسب و راحت می باشد که فاقد دسته است. به این نکته در زمان خرید توجه نمایید زیرا این محصول برای اشخاصی که در هنگام فعالیت خود نیاز به دسته داشته باشند تا آرنج خود را بر روی آن قرار دهند مناسب نبوده و باید به دیگر محصولات مراجعه کنند. نشیمنگاه این محصول راحت و جادار است و هر فردی فارغ از ابعاد و جثه به راحتی می تواند از این محصول استفاده نماید. از دیگر ویژگی های این بدنه می توان به دارا بودن تکیه گاه بلند اشاره کرد. این محصول پشتی مناسبی دارد که در زمان استفاده، تمامی بخش های ستون فقرات و انحنای کمر را پوشش می دهد و به فضایی راحت و مناسب برای شما تبدیل خواهد شد که در زمان نشستن های طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن شما وارد نشده و به خوبی می توانید ساعت های زیادی را بر روی این محصول نشسته و به فعالیت بپردازید و یا استراحت کنید بدون اینکه خسته شوید. در زمان خواب نیز می توانید به راحتی سر و گردن خود را بر روی این پشتی قرار دهید تا از ایجاد ناراحتی و درد در این قسمت ها جلوگیری شود. 


استفاده از رویه چرمی

انواع متفاوتی از پارچه ها برای پوشش مبل های شنی در نظر گرفته می شوند. این پارچه ها باید مقاومت بالایی داشته باشند تا در اثر استفاده فرسوده نشده و هم چنین در تماس با پوست بدن مطلوب بوده و مشکلی ایجاد نکنند. برای پوشش این مبل شنی نیز از پارچه چرمی استفاده شده است. این نوع از رویه دارای استحکام بالایی می باشد و در صورت وارد شدن فشار زیاد و نشستن افرادی با وزن زیاد بر روی محصول، تغییر شکل نداده و حالت خود را از دست نخواهند داد. این رویه به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. رویه این محصول را به راحتی میتوانید توسط زیپی که بر روی بدنه تعبیه شده است جدا کرده و در صورت وارد شدن آسیب تعمیر نمایید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض کنید. در صورت نیاز به نظافت می توانید این رویه را توسط یک دستمال نمدار تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. 


ابعادی مناسب

این محصول دارای قطر 90 سانتی متری است که برای استفاده در فضاهای کوچک و محیط های آپارتمانی مناسب می باشد. برای استفاده از این مبل شنی نیازی به فضای زیادی نداشته و در محیط های کوچک می توانید با استفاده از این محصول فضایی دنج و راحت را ایجاد نمایید. شما می توانید این محصول را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید و از آن در فضاهای بیرون از منزل استفاده نمایید. این مبل شنی ابعاد مناسبی دارد که به راحتی در خودرو جای می گیرد و قابل حمل و انتقال از محیطی به محیط دیگر است. ارتفاع این مبل شنی نیز برابر با 100 سانتی متر است که بخش زیادی از آن مربوط به پشتی بلند محصول بوده و قسمتی از این ارتفاع نیز به بخش نشیمنگاه مربوط می شود. 


راهنمای خرید

مبل شنی راحتی بزرگ دورنگ را از طریق سایت مبل شنی آرامش با قیمتی ارزان تهیه نمایید. این محصول دارای ضمانت دو ساله می باشد که خاطر شما از بابت کیفیت بالای آن آسوده خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...